The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ламбда сонда - странно поведение

#1
Здравейте, момчета и момичета

Преди време писах в една тема, че лампата на ламбда сондата изведнъж светна. От момента в който купих колата до светването на лампаа минаха 5-6 месеца. Опитах какво ли не - чистих MAF, сменях филтър, размърдах конактите към MAF и ламбдата - нищо не се получаваше - лампата продължаваше да свети. Примирих се с факта, че трябва да купувам нова сонда ... до вчера!

Забравих аварийните на един паркинг за 12 часа и когато отидох да паля колата - аумулатора беше паднал - никакъв ток - дори и за плафоните в купето. Извиках едно такси да даде ток - и ЧУДО. Като запалих колата - лампата на ламбдата угасна. В последствие поведението и бе като на работеща ламбда - като дам контакт, лампата светва и след малко угасва, което ме навежда на мисълта, че ламбдата работи нормално.

Сега се чудя как да тълкувам фактите - дали светването на лампата и извода, че ламдата е развалена е правилен, или че уасването на лампата трябва да се тълкува така, че всичко с нея е наред -

НАПРАВО СЪМ В НЕВЕДЕНИЕ!!!

Помагайте с тълкувания.

Много яко слънце грее днес и ме е яд, че трябва да ходя на работа SmileSmileSmile
http://www.novinarite.com
VOLVO 850 T5 2,0 20V '94 Wagon 210 hp B5204FT
Reply

#2
Здравейте, момчета и момичета

Преди време писах в една тема, че лампата на ламбда сондата изведнъж светна. От момента в който купих колата до светването на лампаа минаха 5-6 месеца. Опитах какво ли не - чистих MAF, сменях филтър, размърдах конактите към MAF и ламбдата - нищо не се получаваше - лампата продължаваше да свети. Примирих се с факта, че трябва да купувам нова сонда ... до вчера!

Забравих аварийните на един паркинг за 12 часа и когато отидох да паля колата - аумулатора беше паднал - никакъв ток - дори и за плафоните в купето. Извиках едно такси да даде ток - и ЧУДО. Като запалих колата - лампата на ламбдата угасна. В последствие поведението и бе като на работеща ламбда - като дам контакт, лампата светва и след малко угасва, което ме навежда на мисълта, че ламбдата работи нормално.

Сега се чудя как да тълкувам фактите - дали светването на лампата и извода, че ламдата е развалена е правилен, или че уасването на лампата трябва да се тълкува така, че всичко с нея е наред -

НАПРАВО СЪМ В НЕВЕДЕНИЕ!!!

Помагайте с тълкувания.

Много яко слънце грее днес и ме е яд, че трябва да ходя на работа SmileSmileSmile
http://www.novinarite.com
VOLVO 850 T5 2,0 20V '94 Wagon 210 hp B5204FT
Reply

#3
мисля че трябва даотидеш на диагностика тая лампа означеава електронен проблем и може даозначава много неща включително и слаб акомулатор
Reply

#4
мисля че трябва даотидеш на диагностика тая лампа означеава електронен проблем и може даозначава много неща включително и слаб акомулатор
Reply

#5
Според мене причината да ти изгасне е падането на акумулатора и последващо ресетване на грешките. Като светне нещо значи че има някакви грешки и си свети докато не ги изчистиш. Ако не си отстранил проблема с ламбдата (какъвто и да е той) бъди сигурен че е въпрос на време да ти светне отново (40-200км).
И аз имам подобен проблем , първия път се оказа не добре затворен въздушен филтър, но след няколко месеца светна пак.
Та чакам да се позатопли времето и почвам да дебъгвам Sad)

п.с . а това за акумулатора по-горе на колегата не го вярвам
[Image: volvo.jpg]
Reply

#6
Според мене причината да ти изгасне е падането на акумулатора и последващо ресетване на грешките. Като светне нещо значи че има някакви грешки и си свети докато не ги изчистиш. Ако не си отстранил проблема с ламбдата (какъвто и да е той) бъди сигурен че е въпрос на време да ти светне отново (40-200км).
И аз имам подобен проблем , първия път се оказа не добре затворен въздушен филтър, но след няколко месеца светна пак.
Та чакам да се позатопли времето и почвам да дебъгвам Sad)

п.с . а това за акумулатора по-горе на колегата не го вярвам
[Image: volvo.jpg]
Reply

#7
как си изчисти MAF-а? До колкото зная е деликатна работа и само с някакви спрейове се прави.
Волво S40 2.0Т 160Hp
Не е важно колко коня има под капака, а какво магаре стои зад волана.
Reply

#8
как си изчисти MAF-а? До колкото зная е деликатна работа и само с някакви спрейове се прави.
Волво S40 2.0Т 160Hp
Не е важно колко коня има под капака, а какво магаре стои зад волана.
Reply

#9
Ти все пак не отиде ли на диагностика? Sad Имаш маса ядове стази кола(виж по-долу), а може да се окаже, че имаш елементарен проблем, който по всяка вероятност ще изскочи от прочитането на компа!

There is no place like 127.0.0.1
Reply

#10
Ти все пак не отиде ли на диагностика? Sad Имаш маса ядове стази кола(виж по-долу), а може да се окаже, че имаш елементарен проблем, който по всяка вероятност ще изскочи от прочитането на компа!

There is no place like 127.0.0.1
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)