The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с тоците

#11
ves_o Wrote:Оня ден жената не могла да запали - паднал акумулатора след 4 дена стоене без да се пали и студ -10. Вчера го свилх и заредих. Обаче като го свалях забелязах един деле кабел стоящ безпризорно и с някви части от изолирбанд. Та първи въпрос е - какъв е този кабел?Нагънат е и очевидно не е бил вързан към плюса на акумулатора. Такаа, днес сутринта слагам заредения акумулатор обаче дебелия кабел на плюса нещо много хлабав ми се видя, но викам айде ще се пробвам така закрепен да запаля - никакъв ток. Дори и таблото не светеше. Възможно ли е проблема да е в дебелия кабел на плюса?Закрепен е ама честно казано според мен не всички жички там дават конткакт с клемата?Има ли шанс проблема да е в клемата?И колко кобела ви излизат от плюса - при мен е тоя дебелия и един тънък, който мисля е за алармата... :?:

по принцип на всяка кола на + на акум. се закачат кабел/дебел и червен/,които отива до стартера.....и червен но с по малко сечение/по тънък/ ,които идва от динамото....трябва да има още един/това е различно изпълнено при различните модели! ,който захранва таблото или вс останало/примерно/на волвото-тоя третия кабел се явява разклонение от по тункия,които е за динамото/

на теб в момента ти е вкл само кум шалтера на стартера кабела-другия -също трябва да е на клемата -и тогава таблото ще светне и ще завърти
460
Reply

#12
ves_o Wrote:Оня ден жената не могла да запали - паднал акумулатора след 4 дена стоене без да се пали и студ -10. Вчера го свилх и заредих. Обаче като го свалях забелязах един деле кабел стоящ безпризорно и с някви части от изолирбанд. Та първи въпрос е - какъв е този кабел?Нагънат е и очевидно не е бил вързан към плюса на акумулатора. Такаа, днес сутринта слагам заредения акумулатор обаче дебелия кабел на плюса нещо много хлабав ми се видя, но викам айде ще се пробвам така закрепен да запаля - никакъв ток. Дори и таблото не светеше. Възможно ли е проблема да е в дебелия кабел на плюса?Закрепен е ама честно казано според мен не всички жички там дават конткакт с клемата?Има ли шанс проблема да е в клемата?И колко кобела ви излизат от плюса - при мен е тоя дебелия и един тънък, който мисля е за алармата... :?:

по принцип на всяка кола на + на акум. се закачат кабел/дебел и червен/,които отива до стартера.....и червен но с по малко сечение/по тънък/ ,които идва от динамото....трябва да има още един/това е различно изпълнено при различните модели! ,който захранва таблото или вс останало/примерно/на волвото-тоя третия кабел се явява разклонение от по тункия,които е за динамото/

на теб в момента ти е вкл само кум шалтера на стартера кабела-другия -също трябва да е на клемата -и тогава таблото ще светне и ще завърти
460
Reply

#13
Ясно, мерси - свързах го и тоя свободния и всичко е ок!Но мисля, че трябва да си купя клема като тази на снимката за да е сигурна работата :lol: Мерси много за помощта колеги!
Volvo 440, 1.8 I, 90HP 1994
Reply

#14
Ясно, мерси - свързах го и тоя свободния и всичко е ок!Но мисля, че трябва да си купя клема като тази на снимката за да е сигурна работата :lol: Мерси много за помощта колеги!
Volvo 440, 1.8 I, 90HP 1994
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)