The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Пай сееее иде голф 2-ка

#1
Петте най-често срещани заплахи на пътя

Шофьор с каскет, "Голф" ІІ с пернишка регистрация, баничарки, маршрутки... пазете се от тях

1. Гости от миналото. Червената ви лампичка винаги трябва да се включва, когато срещнете мъж с каскет или бомбе. Обикновено това са много стриктни към буквата на закона шофьори, които толкова маниакално следват пътя си, че не поглеждат изобщо встрани. Ще ги познаете по изцъклените им очи, бурните бакенбарди, захапания волан. Правят маневри, без да се оглеждат, забравят мигача, не приемат, че има и други хора на пътя. Изобщо карат урболешката и са възможни всякакви изненади. Минавайте покрай тях на пръсти!
2. Сблъсъкът на цивилизациите. Опасността идва с "Голф" II, пернишка регистрация - класика. Паролата "Перник" е условна за появата на момчета, чийто тестостерон е бурен като пяната под ниагарския водопад. Те са жертва на две легенди и една реалия: най-добрата кола е германската; от всяко момче става пилот на Формула 1; стотинките ми стигат само за това. Ако бялата мухоморка е най-опасната в гората, то белият голф с лети джанти, двуцевка отзад, затъмнени стъкла, система REMUS за разкош, мощна уредба, заредена с чалга и талисманче на огледалото за обратно виждане - е най-опасен на пътя. Никога, за нищо на света не предизвиквайте такъв шофьор. Готов е да се срещне преждевременно дори със св. Петър, само и само да е пръв.
3. Перхидролени имитатори. Те са от сорта "котеееее, готова ли си?". Получили са ключ за скъп автомобил на рождения си ден и това е отприщило дълго потисканате им страсти. Преходът от жигулата на тати към s-класа на чичи им се отразява като пълна луна на върколак. Освен че имитират безпардонния начин на каране на "чичкото", имитират и неговия манталитет. За разлика от бабаитите, които обаче може и да не видиш как минават покрай теб, те задължително предизвикват ситуация. Един съвет: стойте настрана, щото викат Неволята!
4. Баничка с боза. Това са най-напористите, най-безразсъдните и най-безцеремонните шофьори на пътя. Карат т.нар. "баничарки" от сорта на "Пежо" Partner и "Ситроен" Berlingo. Много е вероятно те да са прототипи на някогашните камикадзе, колкото и невероятно да звучи. При среща с тях - вадете бренекето.
5. Транссибирски експрес. Хубавото на маршрутките е, че знаеш къде можеш да ги срещнеш. Но само това им е хубавото. Спират където си искат, тръгват както си искат. Маневрират така, че денят ти да стане крив дори само от кратка среща с тях. Единствената добра новина е, че тези вътре се чувстват значително по-зле от теб. Ако това може да те успокои - ОК!
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#2
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=91">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=91</a><!-- m -->
:lol:
Но продължава да трепе рибата :lol:
Reply

#3
какво да коментирам - вярно е
ако някой има подобни писания или дар слово да напише подобни нека добави
VOLVO S40 1998 100kW (140к.с.) 5 MANUAL 183Nm минало
VOLVO S60 D5 2006 136kW (185к.с.) 6 MANUAL 400Nm минало
VOLVO XC60 2013 158kW (215к.с.) 6 AUTOMATIC 440Nm настояще
VOLVO бъдещето е неизвестно...
Reply

#4
sasho_s40 Wrote:какво да коментирам - вярно е
ако някой има подобни писания или дар слово да напише подобни нека добави

Голф 2 е аристократичен модел на шведската фирма Ауди, първоначално създаден да докаже или отхвърли Специалната Теория на Относителноста на Айнщайн или с други думи - да провери дали е възможно телата да се движат със скорост по голяма от тази на светлината.

Съществуват и други мнения - например според известния учен-дисидент Александър Бойчев, Голф 2, не е автомобил, а е истинско социално явление (също като Дявола).

Среща се предимно в провинцията и обратното.

Ето и една приблизителна схема на разделението на конските сили в тези прочути возила:

1) 120 редови коня на обикновен Golf II GTI

2) Надпис GTI отпред дава минимум още 5 коня, тази отзад дава 15, щото винаги им гледаш задницата... => станаха 140

3) Затъмнени джамове + 10 коня => до тук 150

4) Допълнителни два фара на предната решетка + 15, но тъй като никога не се използват по предназначение ги намалявам на 10 => колко станаха... 160

5) Голям накрайник на ауспуха... тук работата е сериозна... минимум 25 коня => сумарно станаха 185

6) Може да е само с накрайник на ауспуха, ма па за сметка на това има огромна лепенка Remus на задния джам... минимум още 25 => станаха 210..

7) Надпис 16V сам по себе си добавя още 15 коня => 225

8) Малък, но забележим (?!?) спойлер на багажника отгоре подобрява несравнимо сцеплението, рязко спада разхода на гориво и прибавя още 25 магарета та да станат общо 250

9) Лет(Н)и джанти, страхотна имитация на O.Z. купени по 40 лева бройката прибавят още 20 (по 5 на джанта) коня за да станaт общо 270

10) Всяка лепенка на фирми за тунинг прибавя по още 10 коня, т.е. тъй като всеки уважаващ себе си голфаджия има минимум 15 (задължително на различни фирми) общия брой на конете стават 290

11) Само 1 конска сила отгоре, но много GuZaR-ско технологично подобрение са няколко червени светодиода хитро скатани в муфата на ауспух-а. Погледнат изотзадзе Голфот прави кюнците червени!

12) Наличието на РК, КН или в най-краен случай ВН в номера качва съответно 15, 10 и 5 коня. Ако Голфът се кара в София, конете може да се удвоят. Ако шофьорът наистина е от някой от тия градове и кара в София, гореизброените коне се утрояват. Ако драйверът е от тия градове и си кара в града, конете падат наполовина.

За североизточна България правилото важи и при номера от типа ТХ и Н, също така и от по-южните щати като У - Ямбол. Особеност на този тип състезатели е тяхното отношение към новите технологии - повечето в крак с времето си инсталират екологично по-чисти енергийни алтернативи за бутала кючек и наред с басите Neo/Elite - много държат да зареждат праисторически отлежали фекални газове под 260 атмосфери налягане за т.нар. Jet Propulsion. Цялата установка добавя поне 10-20 коня.

Важна е стойката тип тежко ми е - много и честата употреба клаксон тип прегракнала гарга - това дава още 30-тина коня. А ако е през лятото пред баби Германки на пешеходна пътека, се добавя 1 кон за сръчност и 4 за съобразителност.

12) И сега като прибавим и типично голфаджийската поза в колата, а именно: отворен джам, с лявата ръка стиска със сила волана, лъкята му се е показал през прозорец, дясната е на скоростния лост , държи го 3 пъти по силно отколкото волана, главата му е наведена така, че очите му да са на нивото на лакътя за да може да гледа още по-страшно, телефон 3310 на колана и Сашка Васева от мощната аудио-система. Цялото това нещо прибавя още 10 коня (заслужава повече, но не всички са стриктни в изпълнението на този точка) и така вече крайните коне на вездесъщите Голфове стават 300

13) Сините светлини на жигльорите на чистачките дават поне още 7-8 катъра, но само по здрач.

14) Задължително за истинските притежатели на суперкар ГОЛФ-2 е изпреварването от дясно, в не-англоговорящи страни, с поне 40 км/ч над допустимата скорост. Идеята е че с всяко подобно изпреварване шоферите събират бонус точки които могат да заменят в специализирани магазини. Магазините членуват в клуб с мото: "Голф-2 аксесоари всичко от 1 до 2 лева" и раздават лепенки тип петно, тип капачка за бензин формула едно style и други. На по заслужилите членове им се дават топки за скоростен лост "зарче" , кит и вестници за визуален тунинг.

15) Ако Голф 2 е с перничка регистрация, огледайте и за задължително висящите от предното стъкло играчки - кученце, зайче и слонче, закачливо полюшващи се между ЦеДе-та или за по-модно ДеВеДе-та в сложен синхрон. Видимостта между тях е нулева, но именно в това се крие майсторлъка на перничкия шофьор на гоУф. Ако можете да зърнете пък задната седалка през затъмнените с фолио за 2лв стъкла, ще откриете модерната завивка китеник, неразделна семейна ценност, без която ГоУфа просто не може да кара достатъчно бързо. Ако върху китеника има поставена кора с яйца, добавете още 5 коня.

16) Обява, написана на РС и залепена от вътрешната страна на страничното стъкло (може да се дублира и от двете страни). Текстът е: с големи букви ПРОДАВА СЕ ЦЕНА 10 000лв (носи 10 т.) или 5 000еur (носи 15т.) Важно е да се знае цената на Голфу.

16) Ако шофера е с ментекс кожено яке дизел (черно и бело) допълнително 25 коня.

Най-бързият модел в София

След дълго проучване на марката и собствениците по средно статистичестко изчисление, базирано на Неделното Гаусово разпределение и Съботното Шофиране в полутрезво състояние, се оказа, че най-бързият модел в София е Golf II 2.0 GTI 16V черен металик отговарящ на всички описани tuning points по-горе и със регистрация PK.

"Забелязва се отдалеч. За жалост аз не го видях и отблизо."
- споделя Ахмед Мерчев след Катастрофата на светофара на


Най-бързата кола в страните членки на ЕС
Пернички Голф 2, модел 2007-ма
Увеличаване
Пернички Голф 2, модел 2007-ма


След 2007 година Golf II с пернишка регистрация ще бъде най-бързата кола в страните членки на Европейския Съюз.

Разпознаване на членовете
Собственик на Голф 2 от Люлин на ежегодния голф-парад в Берлин.
Увеличаване
Собственик на Голф 2 от Люлин на ежегодния голф-парад в Берлин.

Тъй като Голфаджиите са много задружен народ помежду си и те се поздравяват по кръстовищата, магистралите, тесните улици, планинските пътеки и паланките по следния начин (степенуването на крясъците и виковете е задлъжително до момента в който колегата не реагира):

1. Спиране на ръчна зад колегата.
2. Светкане, свиркане и ръкомахане към предния.
3. Отваряне на прозореца и усилване на музиката. Същевременно псуване на бакшиша отстрани.
4. Потропване отгоре по покрива с лявата ръка.
5. Жест "наздраве" - с празна ръка.
6. Сваляне и вдигане на сенника - левия или десния.
7. Среден пръст. За да се отличава от обидния жест - показва се с двете ръце едновременно през преден ляв прозорец. За да сме сигурни в съпричасността си може да се вика силно и продължително: "УУУУУУУУУ".
8. Изкъртване на ръчната и махане с нея през левия прозорец на Голфарата.
9. Вдигане на колата 4 пъти на крик. Два пъти бързо и два пъти бавно.
10. Изваждане на помпата и надуване на презервативи.


Известни личности с Голф

Голф 2 е престижна марка, която е привилегия, а не право. Известни хора, които притежават или ще притежават Голф 2:

* Светлин Наков

* Шефът на САП Лабс (ще получи Голф 2 ако успее да наеме 1,000 човека до края на 2006-а година)

* Румен Гайтанов - Вълка, шеф на софийските фирми за извозване на боклук "Волф" и "Дитц", кара поръчков МакЛарън Голф 2 на стойност 450,000 евро. И двете фирми са пред фалит, поради липса на работна ръка - повечето работници се преместват в САП Лабс веднага след отварянето на офиса на германския гигант.

* Др. Александър Горанов - отявлен (вече ex-)собственик на Голф (или още `кенефа`). Виж Русенски Коцкари.

* Абдул ал Хазред - собственик на мощен PHI Golf.

* Любо Станиславов - главен редактор и близък до сърцето на издателя на драйФ-стайл списание MOTOR SHOW Мартин Захариев.

tc

* Грую
* и Аз

Направи си сам
Голф 2 самоделка
Увеличаване
Голф 2 самоделка

Ако не разполагате с Голф, но много Ви се иска да имате, не се отчайвайте. Има изход от ситуацията. Винаги може да тунинговате вашия стар Форд. За целта са Ви необходими само парче картон, лак за нокти (сребрист) и българско инженерно влакно.



Ъпгрейд

За повече информация: Голф 3, Голф 4.

--
Голф 3
от Всичко за 1 лев, свободната енциклопедия

Генерален ъпгрейд на Голф 2. Новата версия на прословутото возило съчетава в себе си, освен 3-та космическа скорост, и миловиден дизайн тип "овца във вълча кожа".

Особености

Новият модел се отличава и с куп нови екстри: поставка за чаша пред CD плейъра, по-висок километраж, бели калъфчета за седалки с фирмената марка и атрактивна по-висока цена. Освен всички нововъведения, окачването остава все така твърдо, за да гарантира, че колата ще издържи на огромното натоварване от силата на аудио системата....

Конспирацията

Съществува теория, според която Те са навсякъде.

Golf-a не е модел на VW. За нашата действителност това определено си е диагноза.

Golf III е модел на Pernik Heavy Industries, по-точно на секретния му отдел, който се занимава със слънчевото притегляне и отблъскване.

Поради нуждата от повишаване на мощността на мотора по заявка на редовните потребители, от PHI са се отказали от двигателя със студен водороден синтез, заменяйки го с малко по-неикономичния, но значително по-мощен термоядрен micro point агрегат.

Решението на инженерите на фирмата да махнат радиационната и биологична защита в спортния му вариант придава още повече агресивност на колата, естествено безопасността на водача не е тотално пренебрегната - за това са се погрижили специалистите от "Росатомекспортстрой", като са монтирали в седалките вложки от специален материал "C-arton", чиито технически данни за сега се пазят в тайна.

Говори се само, че са използвани за конструктивен елемент в руските ракети "Столичная" и "Мягкая серебряная". И в двата модела - спортния и градския - има интегриран софтуер на фирмата за навигационни продукти "Hanzel und Grattel GMBH", с които моментално можете да си намерите километража, дори и да се е търкулнал под седалката.

В градския модел е предвидено място за малка торбичка с покупки вдясно от голямата бас туба на задната седалка.

За феновете вече е пуснат в продажба и новият модел Голф 4.

А за още по-големите фенове, Голф 5 предлага груба сила от 850 коня - на практика се оказва най-бързата кола на планетата, дава ускорение от 0 до 100 км за рекордните 2.2 секунди. Разход на гориво 5-6 на 100. Цената й варира от 20000 Eur до 26000 Еur в зависимост от мястото на закупуванe. От 1-ви април официално ще се предлага и у нас.

--
Най-накрая новият модел е разсекретен!

Както беше известно, немският концерн беше обединил усилията си с NASA за взаимопомощ в разработването на Голф 4. Налице е първото земно превозно средство, оптимизирано за пласмент и на други планети. Возилото е проектирано за изместване на класическия луноход на NASA в т.н. лунобег, който през следващите лунни мисии ще превърне повърхността на Луната в Голф игрище.

Използвани технологии

Само малка част от разсекретените технологии:

Отразителна дъбилна боя

Новият модел Голф се доставя със сребриста отразяваща боя, която служи за предпазване от слънчевото лъчение, което на Луната не се филтрира от атмосфера.

2F2F система за ускорение

2 Fast 2 Furious системата за ускорение е специална разработка на БАН (патентен номер 22-7684-13), по-известна на български като Фифи. Тя служи за фокусиране на тягата на Бас тубите към пропелера.

Армагедон краш тестинг

Специален краш тестинг разработен от Ахмед Мерчев за Голф 4. Тестът е специален. На предните седалки се тества с 2 Кибертрон кукли, а на задната със секс кукли.

GuZaR система

Специална система за защита при катастрофа. В седалката има специални активни магнити "Д-р Ливайн", които придържат поцинкования ланец на шофьора при сблъсък и го предпазват от камшичен удар. Поставката за чаша пък се прибира, като така се елиминира риска за панталона на шофьора. На мястото на белите калъфки на седалките са монтирани специални ортопедични калъфки с NASA светлинни и звукови ефекти.

Блиц-крик система

Специална система за въртене на гуми. Скрито монтиран под колелата крик повдига колата за по-добро въртене на гумите на едно място.

Дроп-стоп система

Специална система са спиране, която намалява спирачния път под 1 метър за 100 км/ч. При активиране на системата колата автоматично се насочва към най-близкия водоем, река, дере или море, в което да падне колата.

Поглед в бъдещето
Увеличаване

За VW Голф Слънчевата система е тясна. Очаквайте скоро по главната в Перник, а след това и в други галактики още по-зашеметяващия модел Голф 5, базиран на съчетание от космически технологии с промишлен шпионаж в завода в Рюселсхайм (поточната линия на Опел Астра ІІІ GTV).

-----------

От wikipedia
Reply

#5
Е не не не Irish stout you realy shoot to kill това си е за пулицър направо нямам думи ако го видят от клуба на WV ще ни обяват студена война а по улиците може и да ни блъскат...
Между другото и аз бях дочул че ауди е била шведска фирма, напиши нещо по въпроса ако знаеш разбира се.
SAXON
Reply

#6
alex Wrote:Е не не не Irish stout you realy shoot to kill това си е за пулицър направо нямам думи ако го видят от клуба на WV ще ни обяват студена война а по улиците може и да ни блъскат...
Между другото и аз бях дочул че ауди е била шведска фирма, напиши нещо по въпроса ако знаеш разбира се.

За да няма недоразумения, това не е мое творение (за съжаление), но изцяло се препокрива с мнението ми за породата на голфаджиите. :twisted:

Копирано е от българската уикипедия.
Reply

#7
Irish stout, мойте почитания НО не съм съгласен с

1. присъдените катъри по т 7 - сматам за справедливо при наличие на надпис 16V да се добавят минимум 20 катъра а ако надписа е дублиран и отпред на решетката се добавят 30кс

2. по т 11 присъдения 1 катър си е чиста проба Убида за труда на собственика дето си е прекинал доде завре диодите там. тази екстра говори за желанието да се движим с реактивен мотор дето направо е изчервил аспуха. скоро технологията ще позволи и избелване ама няма да е визуално ефектно. смятам за справедливо по тази точка да се присъждат по 15 катъра

3. по т 12 ( второ издание щото се повтаря )има съществен пропуск, който се надявам да е само техническа грешка. никъде не прочетох че волумето требе да е на мах на отворени прозорци за да може добре да се чуват ритмите, на сръбското или маанетата, в краен случай нашенска поп-фолк чалга, минимум поне две преки напред за да успеят старците и малките деца да се укрият навреме по мазетата

4. и един много съществен пропуск - защо е забравено за задължителния надпис "звяр в колата", " луд съм" и т.н. на задния капак в ляво. тук справедливостта изисква поне 5 катъра а когато има и втори надпис в дясната страна 7 катъра


Дотук установих пропуснати ползи от поне 40-50 мустанга което се явява около 20% от общия сбор. това е крайно несправедливо.

ПП след като влея известна доза течни стимуланти съм сигурен че ще открия още грешки и пропуски във Вашия пост но нека не Ви съдя строго - надявам се и други колеги да посочат грешки.
Ще приема Вашите извинения ако Вие или някой Ваш застъпник добави още информация по въпроса
VOLVO S40 1998 100kW (140к.с.) 5 MANUAL 183Nm минало
VOLVO S60 D5 2006 136kW (185к.с.) 6 MANUAL 400Nm минало
VOLVO XC60 2013 158kW (215к.с.) 6 AUTOMATIC 440Nm настояще
VOLVO бъдещето е неизвестно...
Reply

#8
sasho_s40 Wrote:никъде не прочетох че волумето требе да е на мах на отворени прозорци за да може добре да се чуват ритмите, на сръбското или маанетата, в краен случай нашенска поп-фолк чалга, минимум поне две преки напред за да успеят старците и малките деца да се укрият навреме по мазетата

Ами това, предполагам, се дължина факта, че се подразбира, че волумето е на мах. Пък и доколкото знам, VW имали фабриен дефект на джангър-чекмеджетата - копчето имало само 2 позиции - изкл. и волуме на мах. Призивът им за отрстраняване на дефекта е останал без отговор.

Отбелязвам още веднъж - не е мое творение, така, че критиките на адрес <!-- e --><a href="mailto:pop@armenia.com">pop@armenia.com</a><!-- e --> :lol:
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)