The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
440 1.8 ПРЕГРЯВАААААА

#31
play_vanko Wrote:тремостата е EPS и е от Рено Меган 1.6 щото термостата за 1.8 неможа да пасне на леглото но стария имаше такава дупчица а новия няма и двата вариянта за 1.8 и 1.6 а нивото неска го гледах между min и max но пак и не е правила номера неска. тарсех клапичка за обезвъздушаване ама нешто не я намирам :roll: а и още нещо огледах неска цялата система от никаде няма следи от течове и със пуснато парно стрелката ми стои малко по надолу почти не се забелязва ако е от значение

значи е излязъл въздуха-и вс е наред...новите термостати са менте.
по принцип ,като източваш антифриза /било то за ремонт или нещо др./
и като наливаш новия :аз процедирам така-разхлабвам наи високото водно съединениее и наливам в разширителя/въздуха излиза от разкаченото съединение/при мен това съединение се явява-горния маркуч на изпарителя.затварям разшир.съд и наливам и в съединението-докато проте4е от отвора от който е извадено/в случая изпарител /
слагам го на мястото му и стягам скобата-и карам по нататък сама се обезвъздушава

но когато ми капеше водната помпа-се получаваше ефект водна тапа -Т.Е. въздушна
460
Reply

#32
play_vanko Wrote:тремостата е EPS и е от Рено Меган 1.6 щото термостата за 1.8 неможа да пасне на леглото но стария имаше такава дупчица а новия няма и двата вариянта за 1.8 и 1.6 а нивото неска го гледах между min и max но пак и не е правила номера неска. тарсех клапичка за обезвъздушаване ама нешто не я намирам :roll: а и още нещо огледах неска цялата система от никаде няма следи от течове и със пуснато парно стрелката ми стои малко по надолу почти не се забелязва ако е от значение

значи е излязъл въздуха-и вс е наред...новите термостати са менте.
по принцип ,като източваш антифриза /било то за ремонт или нещо др./
и като наливаш новия :аз процедирам така-разхлабвам наи високото водно съединениее и наливам в разширителя/въздуха излиза от разкаченото съединение/при мен това съединение се явява-горния маркуч на изпарителя.затварям разшир.съд и наливам и в съединението-докато проте4е от отвора от който е извадено/в случая изпарител /
слагам го на мястото му и стягам скобата-и карам по нататък сама се обезвъздушава

но когато ми капеше водната помпа-се получаваше ефект водна тапа -Т.Е. въздушна
460
Reply

#33
много благодаря на всички за бързата диагноза и изчерпателните обяснения за сега ще съм нащтрек със терномеръра и дано скоро не се повтаря тая гадос :lol: а по въпроса на BOYCH дали нося на маитап : разбира се не забравяите че съм студент във наи маитапчииския град - Габрово още веднаж мерси на всички Smile
VOLVO 440, 1.8, 90 Hp, ex
Ford Mondeo, 97, Turbo Diesel, 90 Hp ex
Ford Mondeo, estate, 04, TDCI, 115Hp, now
Reply

#34
много благодаря на всички за бързата диагноза и изчерпателните обяснения за сега ще съм нащтрек със терномеръра и дано скоро не се повтаря тая гадос :lol: а по въпроса на BOYCH дали нося на маитап : разбира се не забравяите че съм студент във наи маитапчииския град - Габрово още веднаж мерси на всички Smile
VOLVO 440, 1.8, 90 Hp, ex
Ford Mondeo, 97, Turbo Diesel, 90 Hp ex
Ford Mondeo, estate, 04, TDCI, 115Hp, now
Reply

#35
play_vanko Wrote:много благодаря на всички за бързата диагноза и изчерпателните обяснения за сега ще съм нащтрек със терномеръра и дано скоро не се повтаря тая гадос :lol: а по въпроса на BOYCH дали нося на маитап : разбира се не забравяите че съм студент във наи маитапчииския град - Габрово още веднаж мерси на всички Smile

ей ...в Габрово имам една позната..... :wink: и моето волво прегряваше ,като наближавах Габрово.... :lol:
460
Reply

#36
play_vanko Wrote:много благодаря на всички за бързата диагноза и изчерпателните обяснения за сега ще съм нащтрек със терномеръра и дано скоро не се повтаря тая гадос :lol: а по въпроса на BOYCH дали нося на маитап : разбира се не забравяите че съм студент във наи маитапчииския град - Габрово още веднаж мерси на всички Smile

ей ...в Габрово имам една позната..... :wink: и моето волво прегряваше ,като наближавах Габрово.... :lol:
460
Reply

#37
При мене доливах на седмица по литър, постоянно обезвъздушавах. При първото палене за деня стрелката достига червената зона, светва лампата за прегряане около 5 мин, и стрелката се връща след това на прага, т.е. отворил е термостатът. Една сутрин след 1 час каране се качи стрелката и навлезе в червената зона. Спрях и отворих капака - беше изхвърлило антифриз от казанчето. Сега е при майстора, спукал съм главата на 4 места, а преди това махнах термостата, за да съм сигурен дали отваря. Така че не искам да те плаша, но ако зачести - отиваш на глава. Нормално би трябвало да стои стрелката на около сантиметър по-надолу от червената зона, горе долу го предценявам на око, че е към 70 градуса. Много интересно че не ми се бяха смесили масло и антифриз, но явно през пукнатините е дърпало въздух, а нямам автоматично обезвъздушаване. И в най-студените дни, бях без парно вътре. Бях се почудил и си мислех, че нещо аз не обезвъздушавам както трябва. Пожелавам ти да е нещо дребно и да нямаш моят проблем
S402.0T99 - на части
S402.0T01
Reply

#38
При мене доливах на седмица по литър, постоянно обезвъздушавах. При първото палене за деня стрелката достига червената зона, светва лампата за прегряане около 5 мин, и стрелката се връща след това на прага, т.е. отворил е термостатът. Една сутрин след 1 час каране се качи стрелката и навлезе в червената зона. Спрях и отворих капака - беше изхвърлило антифриз от казанчето. Сега е при майстора, спукал съм главата на 4 места, а преди това махнах термостата, за да съм сигурен дали отваря. Така че не искам да те плаша, но ако зачести - отиваш на глава. Нормално би трябвало да стои стрелката на около сантиметър по-надолу от червената зона, горе долу го предценявам на око, че е към 70 градуса. Много интересно че не ми се бяха смесили масло и антифриз, но явно през пукнатините е дърпало въздух, а нямам автоматично обезвъздушаване. И в най-студените дни, бях без парно вътре. Бях се почудил и си мислех, че нещо аз не обезвъздушавам както трябва. Пожелавам ти да е нещо дребно и да нямаш моят проблем
S402.0T99 - на части
S402.0T01
Reply

#39
Следващия път когато тръгне да прегрява, я изфорсирай, и ако се оправи от това, си със сигурност за промивка и след това да се обезвъздуши добре.
Reply

#40
Следващия път когато тръгне да прегрява, я изфорсирай, и ако се оправи от това, си със сигурност за промивка и след това да се обезвъздуши добре.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)