The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Това що за произведение е при мене ?

#1
Та както се оплаках в няколко други теми Вовото нещо не върви. Проблема ми е основно по изкачване - някакси няма мощност. Настъпвам го - а то ефект никакъв. Мислех че проблема е от газта, но го пробвах по изкачване и на бензин - няма разлика. Та вчера докато си нямах работа и го разглбявах да уплътня едно съединение на газовата ето на какво се натъкнах (виж снимката). Та значи газта влиза през един щуцер в това нещо алуминиевото което е надянато в въздуховода. Обаче ме притеснява това че диаметъра на въздуховода е 65мм. а на това нещо е 25. Т.е сечението на въздуховода се намалява близо 6 пъти. Махнах го, и я карах на бензин - определено имаше разлика, спрямо преди на бензин. Та питането ми е (преди да съм запитал някой газаджия) нормално и небходимо ли е така да се стесни въздуховода, или това е някакво творчество.
Reply

#2
Та както се оплаках в няколко други теми Вовото нещо не върви. Проблема ми е основно по изкачване - някакси няма мощност. Настъпвам го - а то ефект никакъв. Мислех че проблема е от газта, но го пробвах по изкачване и на бензин - няма разлика. Та вчера докато си нямах работа и го разглбявах да уплътня едно съединение на газовата ето на какво се натъкнах (виж снимката). Та значи газта влиза през един щуцер в това нещо алуминиевото което е надянато в въздуховода. Обаче ме притеснява това че диаметъра на въздуховода е 65мм. а на това нещо е 25. Т.е сечението на въздуховода се намалява близо 6 пъти. Махнах го, и я карах на бензин - определено имаше разлика, спрямо преди на бензин. Та питането ми е (преди да съм запитал някой газаджия) нормално и небходимо ли е така да се стесни въздуховода, или това е някакво творчество.


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply

#3
Един единствен газаджия е пипал там в България.Ако искаш - отиваме да питаме!
Reply

#4
Един единствен газаджия е пипал там в България.Ако искаш - отиваме да питаме!
Reply

#5
Ами с тая плочка няма как да я накараш да върви тая кола, къде са ти монтирали газовата уредба :?:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#6
Ами с тая плочка няма как да я накараш да върви тая кола, къде са ти монтирали газовата уредба :?:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#7
Така трябва да бъде.
А защо - питай газаджиите.

Така се смесват газта и въздуха........
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#8
Така трябва да бъде.
А защо - питай газаджиите.

Така се смесват газта и въздуха........
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#9
И при мен е абсолютно същото,с тази разлика че имам ламбда контрол.Навремето зададох същия въпрос на газаджията и той ми отговори че за да върви колата на газ трябва да се стесни отвора.Иначе слагат плочка на колектора(не знам къде точно),но също със стеснен отвор.Преди два дена ходих до Варна и на баира същата работа като твоята- педала до ламарина,а няма мощност.Голям разход,градско под 18 не мога да я сваля.Преди половин час се връщам от газаджийте.Закачиха я на лаптопа и стана ясно от какво е .При мен проблема се оказа че ламбда сондата не работи,не подава сигнал към компютъра и от там идва цялата работа и големия разход.А за клапата на въздуховода не се притеснявай,така трябва да е когато не е с газов инжекцион.Иначе има опастност да ти гръмне дебитомера :wink: Успех
[Image: 16008.jpg]
Reply

#10
И при мен е абсолютно същото,с тази разлика че имам ламбда контрол.Навремето зададох същия въпрос на газаджията и той ми отговори че за да върви колата на газ трябва да се стесни отвора.Иначе слагат плочка на колектора(не знам къде точно),но също със стеснен отвор.Преди два дена ходих до Варна и на баира същата работа като твоята- педала до ламарина,а няма мощност.Голям разход,градско под 18 не мога да я сваля.Преди половин час се връщам от газаджийте.Закачиха я на лаптопа и стана ясно от какво е .При мен проблема се оказа че ламбда сондата не работи,не подава сигнал към компютъра и от там идва цялата работа и големия разход.А за клапата на въздуховода не се притеснявай,така трябва да е когато не е с газов инжекцион.Иначе има опастност да ти гръмне дебитомера :wink: Успех
[Image: 16008.jpg]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)