The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
потъва ми педала на газта

#1
Проблема ми е следния-преди седмица в един сервиз за АГУ ми направиха профилактика на изпарителя(LANDI RENZO)-смениха мембрани,почистиха го и т.н.Споменаха за някаква проблемна пружинка.Но нямало възможност да го оправят на момента,а аз вече несъм в същия град.Сега когато карам, в ниските обороти на празен ход ми потъва педала на газта.Явно задържа някъде и не подава достатъчно гориво.Мине ли 1200-1300 оборота проблема изчезва-с натискане на педала на газта сякаш подава гориво нормално,или поне аз не усещам да задържа така.Казаха ми,че най-вероятно имало някаква КОТВИЧКА в изпарителя,която задържала.Незнам дали наистина това е проблема.Имате ли идея къде във Варна мога да намеря читав сервиз ,в който да прегледат изпарителя и ако го отварят,то поне да си свършат така работата,че да не разкъсват мембраните и да се наложи всичко да се прави наново(един път вече ми направиха такава беля).Считам ,че проблема идва от някаква бъзикня,но като не разбирам незнам как да я оправя :roll: .Дайте съвети къде да стане това.
Reply

#2
Проблема ми е следния-преди седмица в един сервиз за АГУ ми направиха профилактика на изпарителя(LANDI RENZO)-смениха мембрани,почистиха го и т.н.Споменаха за някаква проблемна пружинка.Но нямало възможност да го оправят на момента,а аз вече несъм в същия град.Сега когато карам, в ниските обороти на празен ход ми потъва педала на газта.Явно задържа някъде и не подава достатъчно гориво.Мине ли 1200-1300 оборота проблема изчезва-с натискане на педала на газта сякаш подава гориво нормално,или поне аз не усещам да задържа така.Казаха ми,че най-вероятно имало някаква КОТВИЧКА в изпарителя,която задържала.Незнам дали наистина това е проблема.Имате ли идея къде във Варна мога да намеря читав сервиз ,в който да прегледат изпарителя и ако го отварят,то поне да си свършат така работата,че да не разкъсват мембраните и да се наложи всичко да се прави наново(един път вече ми направиха такава беля).Считам ,че проблема идва от някаква бъзикня,но като не разбирам незнам как да я оправя :roll: .Дайте съвети къде да стане това.
Reply

#3
plamen_dr Wrote:Проблема ми е следния-преди седмица в един сервиз за АГУ ми направиха профилактика на изпарителя(LANDI RENZO)-смениха мембрани,почистиха го и т.н.Споменаха за някаква проблемна пружинка.Но нямало възможност да го оправят на момента,а аз вече несъм в същия град.Сега когато карам, в ниските обороти на празен ход ми потъва педала на газта.Явно задържа някъде и не подава достатъчно гориво.Мине ли 1200-1300 оборота проблема изчезва-с натискане на педала на газта сякаш подава гориво нормално,или поне аз не усещам да задържа така.Казаха ми,че най-вероятно имало някаква КОТВИЧКА в изпарителя,която задържала.Незнам дали наистина това е проблема.Имате ли идея къде във Варна мога да намеря читав сервиз ,в който да прегледат изпарителя и ако го отварят,то поне да си свършат така работата,че да не разкъсват мембраните и да се наложи всичко да се прави наново(един път вече ми направиха такава беля).Считам ,че проблема идва от някаква бъзикня,но като не разбирам незнам как да я оправя :roll: .Дайте съвети къде да стане това.



Не съм много спец ама не виждам връзка между изпарителя и педала за газта, че да ти запира.
volvo 460 GL. 1,7i[b][/b]
Reply

#4
plamen_dr Wrote:Проблема ми е следния-преди седмица в един сервиз за АГУ ми направиха профилактика на изпарителя(LANDI RENZO)-смениха мембрани,почистиха го и т.н.Споменаха за някаква проблемна пружинка.Но нямало възможност да го оправят на момента,а аз вече несъм в същия град.Сега когато карам, в ниските обороти на празен ход ми потъва педала на газта.Явно задържа някъде и не подава достатъчно гориво.Мине ли 1200-1300 оборота проблема изчезва-с натискане на педала на газта сякаш подава гориво нормално,или поне аз не усещам да задържа така.Казаха ми,че най-вероятно имало някаква КОТВИЧКА в изпарителя,която задържала.Незнам дали наистина това е проблема.Имате ли идея къде във Варна мога да намеря читав сервиз ,в който да прегледат изпарителя и ако го отварят,то поне да си свършат така работата,че да не разкъсват мембраните и да се наложи всичко да се прави наново(един път вече ми направиха такава беля).Считам ,че проблема идва от някаква бъзикня,но като не разбирам незнам как да я оправя :roll: .Дайте съвети къде да стане това.



Не съм много спец ама не виждам връзка между изпарителя и педала за газта, че да ти запира.
volvo 460 GL. 1,7i[b][/b]
Reply

#5
Как да няма?Натискаш педала на газта,гориво в двигателя не влиза.И това стана след профилактиката на изпарителя.Май разбъзикаха някаква пружинка вътре тогава...Този проблем се забелязва най-отчетливо когато колата е студена...
Reply

#6
Как да няма?Натискаш педала на газта,гориво в двигателя не влиза.И това стана след профилактиката на изпарителя.Май разбъзикаха някаква пружинка вътре тогава...Този проблем се забелязва най-отчетливо когато колата е студена...
Reply

#7
Колегата gogo е прав. Като натиснеш педала на газта ти невъздействаш пряко върху изпарителя по никакъв начин. А дори да са ти разбъзикали нещо в изпарителя(няма да си нито първия нито последният), то едва ли ще ти се отрази върху педала на газта по този начин.
А както го описваш проблема действително може да е в настройката на изпарителя. Ако само са му сменили мембраните и някой друг детайл без последваща настройка на газовата. То със сигурност в това е проблема, който се решава много лесно.
Reply

#8
Колегата gogo е прав. Като натиснеш педала на газта ти невъздействаш пряко върху изпарителя по никакъв начин. А дори да са ти разбъзикали нещо в изпарителя(няма да си нито първия нито последният), то едва ли ще ти се отрази върху педала на газта по този начин.
А както го описваш проблема действително може да е в настройката на изпарителя. Ако само са му сменили мембраните и някой друг детайл без последваща настройка на газовата. То със сигурност в това е проблема, който се решава много лесно.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)