The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
АВТОМАТИКА ... нещо ми се прецака. Оправен е: за ок. 1000 лв

#41
За да затворя темата
трябва да кажа и няколко приказки какво стана:

/майтапа на страна - наистина станах собственик на три АСК ... две са монтирани на двете ми коли ... :roll: :wink: и една е в разглобено състояние, предоставена в магазина на Жоро Терзиев ... за детайли, ако на някой са му нужни. Има турбина и преходен кожух които са много ценни и ... всичко останало без повредените части, които дано да са изхвърлени.../
Уточнявам, че парите от там ще са в полза на Клуба и по усмотрение на Жоро Терзиев.

Вече мина и един малък изпитателен срок от "Джемини-4" /движение със сменената АСК м/у 500 и 2000 км., след което се сменя маслото като рехабилитация/ и ако нещо междувременно не е станало ... всичко ще е наред и през следващите ... 255 хил. км. :wink:

Колата ми е в движение и АСК е наред, считано от 08.05.2008 г. насетне.

Удоволствието в Джемини-4 ми струваше 450 лв.


Това включва:
- сваляне разглобяване на старата АСК;
- диагностика какво й е и колко ще струва точно същата да поправят /казаха ми 3551 лв.!!!, отказах естествено.../
- поставяне на скоростна кутия, доставена от мен /първа или втора ръка/. Проверих в МПФ - нова АСК струва около 6900 лв. :x /само като информация .../
На втора ръка АСК може да се намери от 400 до 1000 лв. Аз намерих за 500 лв. с турбината.
- пълнене с ново масло за АСК;
- на мен в цената ми беше включен и паркинга :wink: в сервиза за 1 месец...

/Аз намирам цената за нормална и постижима, като се имат предвид и другите числа, както и факта, че в Джемини-4 опират всички с АСК, дори ако нещо се закучи в оторизирани сервизи като МПФ... :roll: :oops: / Няма лъжа...

Това важи за София и софийско, защото в Пловдив, Варна, Бургас и т.н. си има също майстори, които ще са достатъчно напред с материала, така че да ги похвали някой, който ги е ползвал. /това оставям на следващите ... заплатили удоволствието да имат информация от първа ръка :oops: /

Та ... след мин. 500 км. макс. 2000 км., след поправката на АСК се отива за профилактична смяна на маслото и преглед.
Ако си занесеш масло - цената е според занесеното масло + смяната и прегледа на агрегата. Важното е че там имат наливно масло, което е прилично и на още по-прилична цена. Ще я уточня след сляната.

Грубо и с този преглед цената на уйдормата е закръглено около 1000-1100 лв. /не включвам страничните разходи, а само преките. /450+500+ок.100 лв./
Или реално при такава одисея трябва да сте си заделили ок. 1250 лв. за да сте спокойни, че ще приключите всичко и ще има и за почерпка... и каквото сте спестили ... да го турите в резервоара за бензин, защото за мен ... Джемини си беше... на другия край на града, ако приема, че Пърламента и църквата "св. Ал. Невски" е центъра на София. :twisted: Confusedpam2:


Лично аз съм удовлетворен както от обслужването, така и от отношението, специално на приемчика инж. Валентин Йорданов /пряка връзка: 0888147314/.
Приемчик: 02827425026.
Има и сайт: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.gemini4.com/">http://www.gemini4.com/</a><!-- m -->


Определено пиша и приключвам темата с препоръката, че си заслужава да се ползват при нужда и за рехабилитация услугите на този сервиз:
Намира се след кръстовището на Околовръстния път изхода от София през Божурище за Драгоман и Сърбия, веднага след отбивката за Банкя, като на самата магистрала в обратна посока към София има пункт на Джемини за ГТП, а по-навътре е основния сервиз за Автоматични трансмисии или Автоматични Скоростни Кутии /АСК/.

Накрая:
да поясня за закачковците, че сервиза е кръстен на американската космическа мисия "Джемини-4".
<!-- m --><a class="postlink" href="http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B6%D0%B5%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D0%B8_">http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0% ... %BD%D0%B8_</a><!-- m -->


За нея ... всеки може да положи усилия и сам да се осведоми.
Т.Е. не става дума за гей-закачка!... :twisted:
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic  .07.2003 г.
Ех... минало!

От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!

За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Reply

#42
За да затворя темата
трябва да кажа и няколко приказки какво стана:

/майтапа на страна - наистина станах собственик на три АСК ... две са монтирани на двете ми коли ... :roll: :wink: и една е в разглобено състояние, предоставена в магазина на Жоро Терзиев ... за детайли, ако на някой са му нужни. Има турбина и преходен кожух които са много ценни и ... всичко останало без повредените части, които дано да са изхвърлени.../
Уточнявам, че парите от там ще са в полза на Клуба и по усмотрение на Жоро Терзиев.

Вече мина и един малък изпитателен срок от "Джемини-4" /движение със сменената АСК м/у 500 и 2000 км., след което се сменя маслото като рехабилитация/ и ако нещо междувременно не е станало ... всичко ще е наред и през следващите ... 255 хил. км. :wink:

Колата ми е в движение и АСК е наред, считано от 08.05.2008 г. насетне.

Удоволствието в Джемини-4 ми струваше 450 лв.


Това включва:
- сваляне разглобяване на старата АСК;
- диагностика какво й е и колко ще струва точно същата да поправят /казаха ми 3551 лв.!!!, отказах естествено.../
- поставяне на скоростна кутия, доставена от мен /първа или втора ръка/. Проверих в МПФ - нова АСК струва около 6900 лв. :x /само като информация .../
На втора ръка АСК може да се намери от 400 до 1000 лв. Аз намерих за 500 лв. с турбината.
- пълнене с ново масло за АСК;
- на мен в цената ми беше включен и паркинга :wink: в сервиза за 1 месец...

/Аз намирам цената за нормална и постижима, като се имат предвид и другите числа, както и факта, че в Джемини-4 опират всички с АСК, дори ако нещо се закучи в оторизирани сервизи като МПФ... :roll: :oops: / Няма лъжа...

Това важи за София и софийско, защото в Пловдив, Варна, Бургас и т.н. си има също майстори, които ще са достатъчно напред с материала, така че да ги похвали някой, който ги е ползвал. /това оставям на следващите ... заплатили удоволствието да имат информация от първа ръка :oops: /

Та ... след мин. 500 км. макс. 2000 км., след поправката на АСК се отива за профилактична смяна на маслото и преглед.
Ако си занесеш масло - цената е според занесеното масло + смяната и прегледа на агрегата. Важното е че там имат наливно масло, което е прилично и на още по-прилична цена. Ще я уточня след сляната.

Грубо и с този преглед цената на уйдормата е закръглено около 1000-1100 лв. /не включвам страничните разходи, а само преките. /450+500+ок.100 лв./
Или реално при такава одисея трябва да сте си заделили ок. 1250 лв. за да сте спокойни, че ще приключите всичко и ще има и за почерпка... и каквото сте спестили ... да го турите в резервоара за бензин, защото за мен ... Джемини си беше... на другия край на града, ако приема, че Пърламента и църквата "св. Ал. Невски" е центъра на София. :twisted: Confusedpam2:


Лично аз съм удовлетворен както от обслужването, така и от отношението, специално на приемчика инж. Валентин Йорданов /пряка връзка: 0888147314/.
Приемчик: 02827425026.
Има и сайт: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.gemini4.com/">http://www.gemini4.com/</a><!-- m -->


Определено пиша и приключвам темата с препоръката, че си заслужава да се ползват при нужда и за рехабилитация услугите на този сервиз:
Намира се след кръстовището на Околовръстния път изхода от София през Божурище за Драгоман и Сърбия, веднага след отбивката за Банкя, като на самата магистрала в обратна посока към София има пункт на Джемини за ГТП, а по-навътре е основния сервиз за Автоматични трансмисии или Автоматични Скоростни Кутии /АСК/.

Накрая:
да поясня за закачковците, че сервиза е кръстен на американската космическа мисия "Джемини-4".
<!-- m --><a class="postlink" href="http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B6%D0%B5%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D0%B8_">http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0% ... %BD%D0%B8_</a><!-- m -->


За нея ... всеки може да положи усилия и сам да се осведоми.
Т.Е. не става дума за гей-закачка!... :twisted:
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic  .07.2003 г.
Ех... минало!

От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!

За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Reply

#43
Ще чакам да дойдеш на срещата с кармъзъ пи..ловката!
Много бих искал да се поразходя по околовръстното, може някоя дама с по-разкрепостено мислене да ми обърне внимание срещу 2 лева :oops:
предварително благодаря...

There is no place like 127.0.0.1
Reply

#44
Ще чакам да дойдеш на срещата с кармъзъ пи..ловката!
Много бих искал да се поразходя по околовръстното, може някоя дама с по-разкрепостено мислене да ми обърне внимание срещу 2 лева :oops:
предварително благодаря...

There is no place like 127.0.0.1
Reply

#45
... ще благодариш на "дамата"... :roll:

От мен ... квадратчето го имаш, а ако стегнем със стефпеткоф и германката ... мога едновременно да дойда с два коня - под всеки крак по един ...
Тогава Наско... специализантките от околомръсното и без пари ще ни сайдисат ... и ше направим 4х4 :oops:

Да видим само дали няма да се наложи да направя едно пътуване от 23.05. нататък в северна Б-я и да замръкна там 3 деня... :evil: Ама за 25 ще гледам да се прибера ...
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic  .07.2003 г.
Ех... минало!

От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!

За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Reply

#46
... ще благодариш на "дамата"... :roll:

От мен ... квадратчето го имаш, а ако стегнем със стефпеткоф и германката ... мога едновременно да дойда с два коня - под всеки крак по един ...
Тогава Наско... специализантките от околомръсното и без пари ще ни сайдисат ... и ше направим 4х4 :oops:

Да видим само дали няма да се наложи да направя едно пътуване от 23.05. нататък в северна Б-я и да замръкна там 3 деня... :evil: Ама за 25 ще гледам да се прибера ...
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic  .07.2003 г.
Ех... минало!

От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!

За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Reply

#47
Тази вечер трагнах и забалязах, че ми пресвятка стрелката на таблото и тази зелената до копчето за превключването на режимите на автоматика.Лапичиките пресвяткат постоянно и бързо.
Иначе си върви, единственото което ми направи впечатление е, че няколко пъти тръгна не на първа а на 2-ра или 3-та, потегли тежко.
Някой знае ли какво ме чака?
Reply

#48
Тази вечер трагнах и забалязах, че ми пресвятка стрелката на таблото и тази зелената до копчето за превключването на режимите на автоматика.Лапичиките пресвяткат постоянно и бързо.
Иначе си върви, единственото което ми направи впечатление е, че няколко пъти тръгна не на първа а на 2-ра или 3-та, потегли тежко.
Някой знае ли какво ме чака?
Reply

#49
Току що проверих компа, грешката е 1-2-2 - Brake in solenoid S1 circuit
Кво е това?
Reply

#50
Току що проверих компа, грешката е 1-2-2 - Brake in solenoid S1 circuit
Кво е това?
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)