Posts: 363
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2007
Reputation:
0
Една случка днес много ме изоми , ходих да се дърпаме на едно летище с моита кола и с една Алфа ГТВ 2.0 16Винтила Туин Спарк.Еми не можа да ме бие, даже аз го бих в 3 от 5 .Гонката беше на 500м. с старт от място.Алфата трябва да е 155кс. и тежи около 200кг по малко а моита е 140 кс. Много ми е интересно кои от двата двигателя е по бърз 2.5 ТДИ или D5 двигателя които е 168кс. , но за сега не съм се пробвал с такова С80. На срещата в София едно от мом4етата с В70 беше с същия мотор като моя и беше сложил чип и каза че на диното са замерили колата на близо 180кс. което е доста голямо подобрение близо 30% . Та затова ми е интересно кои ли от двата двигателя е по бърз 2.5 TDI или D5.
Posts: 363
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2007
Reputation:
0
Една случка днес много ме изоми , ходих да се дърпаме на едно летище с моита кола и с една Алфа ГТВ 2.0 16Винтила Туин Спарк.Еми не можа да ме бие, даже аз го бих в 3 от 5 .Гонката беше на 500м. с старт от място.Алфата трябва да е 155кс. и тежи около 200кг по малко а моита е 140 кс. Много ми е интересно кои от двата двигателя е по бърз 2.5 ТДИ или D5 двигателя които е 168кс. , но за сега не съм се пробвал с такова С80. На срещата в София едно от мом4етата с В70 беше с същия мотор като моя и беше сложил чип и каза че на диното са замерили колата на близо 180кс. което е доста голямо подобрение близо 30% . Та затова ми е интересно кои ли от двата двигателя е по бърз 2.5 TDI или D5.
Posts: 5,477
Threads: 58
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
ами освен да се пробваш и с боби и да кажеш кой кого е надбягал
We like it hard, we like it fast
We got the biggest amps, man they blast
True metal people wanna rock not pose
Wearin' jeans and leather, not cracker jack clothes
Posts: 5,477
Threads: 58
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
ами освен да се пробваш и с боби и да кажеш кой кого е надбягал
We like it hard, we like it fast
We got the biggest amps, man they blast
True metal people wanna rock not pose
Wearin' jeans and leather, not cracker jack clothes
Posts: 2,758
Threads: 33
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2006
Reputation:
0
Posts: 2,758
Threads: 33
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2006
Reputation:
0
Posts: 848
Threads: 22
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2008
Reputation:
0
Принципно конските сили не са единственото нещо което засилва колата. Верно твоето волво е с 290Nm, а алфата е с 181Nm макар и да е 150hp. Освен това за да биеш 3 пъти алфата, значи че или е имала проблем или я е карал някой който не може да кара(което е по-вероятно).
Posts: 848
Threads: 22
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2008
Reputation:
0
Принципно конските сили не са единственото нещо което засилва колата. Верно твоето волво е с 290Nm, а алфата е с 181Nm макар и да е 150hp. Освен това за да биеш 3 пъти алфата, значи че или е имала проблем или я е карал някой който не може да кара(което е по-вероятно).
Posts: 848
Threads: 22
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2008
Reputation:
0
Относно съревнованието между D5 i 2.5TDI, направи си сам извода:
400Nm/2000-4800rpm срещу 290/1900rpm
20 винтила срещу 10
185hp срещу 140
215/55 R16 срещу 205/65 R15
1540кг. срещу 1550
от 0-100 8.5/9сек. срещу 11 cек.
макс. скорост 230 (225) км/ч срещу 205 км/ч
И последно, D5 е с 6 скорости, а 2.5TDI е с 5, което значи, че двигателя е по-разтоварен т.е. винаги е в оптимални мощности, заради късите скорости.
Posts: 848
Threads: 22
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2008
Reputation:
0
Относно съревнованието между D5 i 2.5TDI, направи си сам извода:
400Nm/2000-4800rpm срещу 290/1900rpm
20 винтила срещу 10
185hp срещу 140
215/55 R16 срещу 205/65 R15
1540кг. срещу 1550
от 0-100 8.5/9сек. срещу 11 cек.
макс. скорост 230 (225) км/ч срещу 205 км/ч
И последно, D5 е с 6 скорости, а 2.5TDI е с 5, което значи, че двигателя е по-разтоварен т.е. винаги е в оптимални мощности, заради късите скорости.
|