The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
440 турбо-скъсан тампон !

#1
След като разбрах отговора на въпроса (по-долу) установих и проблема-скъсан преден тампон от към скоростите!

На колко тампона се държи двигателя на 440 турбо? Със сигурност знам за два отпред-един от ляво и един от дясно, който държи скоростната кутия. Колко общо са и къде се намират другите?
Reply

#2
След като разбрах отговора на въпроса (по-долу) установих и проблема-скъсан преден тампон от към скоростите!

На колко тампона се държи двигателя на 440 турбо? Със сигурност знам за два отпред-един от ляво и един от дясно, който държи скоростната кутия. Колко общо са и къде се намират другите?
Reply

#3
Общо са тампоните за двигателя са 3.
2 отпред и 1 отзад. Задният се намира близо до рейката за волана. Закрепен е отгоре на "магарето" върху което стъпва двигателя, както и цялата предница. При по-старите модели (ако не се лъжа до 93г.) е с формата на гръцката буква Омега. В закрепването на двигателя участва и демпферният амортесьор. Неговата функция обаче е по-скоро предпазна, а не закрепваща.
VOLVO V70 2.0 - 1998 - Aurora Borealis
VOLVO 480 TURBO B18FT - Ин - 1990 HEICO
VOLVO 440 GLT B18EP - 1990 - Ян - R.I.P. - 21.09.2013.
VOLVO S40 2.0 - 1997 - R.I.P. - 01.08.2008.
[Image: MCP(rgb).jpg]
Reply

#4
Общо са тампоните за двигателя са 3.
2 отпред и 1 отзад. Задният се намира близо до рейката за волана. Закрепен е отгоре на "магарето" върху което стъпва двигателя, както и цялата предница. При по-старите модели (ако не се лъжа до 93г.) е с формата на гръцката буква Омега. В закрепването на двигателя участва и демпферният амортесьор. Неговата функция обаче е по-скоро предпазна, а не закрепваща.
VOLVO V70 2.0 - 1998 - Aurora Borealis
VOLVO 480 TURBO B18FT - Ин - 1990 HEICO
VOLVO 440 GLT B18EP - 1990 - Ян - R.I.P. - 21.09.2013.
VOLVO S40 2.0 - 1997 - R.I.P. - 01.08.2008.
[Image: MCP(rgb).jpg]
Reply

#5
Ето мили колеги какво се случва когато драгите ни любимци от севера, монтират слаби тампони и силничък мотор на едно място! Баща ми има голф единичка която е почти на 30 години а тампоните са му като нови, имайки предвид че и аз съм я юркал доста. Нищо, случва се, да кажем че шведите са заложили на комфорта. Както и да е, тая седмица ще търся такъв или подобен тампон, въпреки притеснението от цената му четейки за него във форума, е все пак ако някой може да сподели опит или предложения, съм отворен като книга, благодаря!
Reply

#6
Ето мили колеги какво се случва когато драгите ни любимци от севера, монтират слаби тампони и силничък мотор на едно място! Баща ми има голф единичка която е почти на 30 години а тампоните са му като нови, имайки предвид че и аз съм я юркал доста. Нищо, случва се, да кажем че шведите са заложили на комфорта. Както и да е, тая седмица ще търся такъв или подобен тампон, въпреки притеснението от цената му четейки за него във форума, е все пак ако някой може да сподели опит или предложения, съм отворен като книга, благодаря!


Attached Files Thumbnail(s)
       
Reply

#7
между другото , не те знам от кьде си , но в Русе наи евтино го намерих в мото пфое 274лв иначе ми искаха и 600лв на други уж евтини магазини ако си от София провери в скантех там маи са по евтини
Reply

#8
между другото , не те знам от кьде си , но в Русе наи евтино го намерих в мото пфое 274лв иначе ми искаха и 600лв на други уж евтини магазини ако си от София провери в скантех там маи са по евтини
Reply

#9
Тайничко се надявах някой да изкочи с цена 30-тина лв., но очевидно не е мит тази цифра за този детайл! Да на мен също ми обявиха така цена, но някак си не мога да разбера какво толкова има в тампона та да го продават за толкова?!? Е, няма да се примиря с тази спекулация и ще търся нещо на човешка цена, дори и от трактор да е!
Reply

#10
Тайничко се надявах някой да изкочи с цена 30-тина лв., но очевидно не е мит тази цифра за този детайл! Да на мен също ми обявиха така цена, но някак си не мога да разбера какво толкова има в тампона та да го продават за толкова?!? Е, няма да се примиря с тази спекулация и ще търся нещо на човешка цена, дори и от трактор да е!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)