С малко закъснение - предварителни резултати.
1. Маркуча със пирачната течност и жилото от ръчната влизат и контролират едно и също бутало. Днес човърках - нямам никави зъби - ник'ви дяволи.
2. Мислех че накладките плачат за смяна - нищо подобно имам поне по 5-6 мм от двете страни - диска даже не е оформил канал - с няколко думи - всичко е жега.
Сега проблемите.
Явно и предишния собственик е имал проблеми с ръчната и някой гений е натегнал лявото жило - явно за момента е сработило. В резултат при спусната ръчна, дясна задната спирачка е напълно отпусната а лява задна е в полу-притегната като това не пречи на колелото да се върти... (Виж снимката - или файла незнам как ще излезе)
Та като вдигна ръчната имам само половин ход на лявата и запъва в ограничителя - демек толкоз от мен. Предполагам че другата поема малко повече но не може да удържи колата само на една спирачка.
Малко расъждения - кажете ако греша (благодаря на тези които вече писаха)
По книжка накладките са годни ако имат поне 2 мм от материала... Значи ръчната трябва да е в състояние да притисне буталото и в този най-лош случай. Замяна с нови накладки автоматично ми блокира лявото колело (най-вероятно) докато не отпусна жилото - но проблема си е проблем. Водачите ми са малко ръждясали но ги поочовърках. Буталото е наред. Ако натисна блокира колелото - отпускам - свободно. няма никави проблеми да стегне и отпусне...
Някакви идеи преди да почна да снасям пари за глупости?
По една случайност за сравнение мога да покажа и дясната - малко е трудно да се види че нама хлабавина - но по размера на сбръчканата предпазна гумичка може да прецените за какво става дума.
http://www.volvoclub-bg.com/forum/garage...age_id=221
И още един въпрос?
Как се регулира разстоянието? - Не видях нищо което може да регулира положенито на челюстите или накладките?
В ръководството пише за някакъв "
automatic adjuster" но никак не ми стана ясно как да боравя с него. Не съм с ABS със сигурност. Ако се съмнявате вижте снимките на колата в галерията.