От известно време имам теч на двигателно масло мисля, че е от семеринга на коляновия вал. Феродовия диск явно е омаслен, колата няма тяга, и без това педала на съединителя отделя много високо. Предстои подмяна на:
-семеринг
-лагер
-феродовия диск
-може и притискател
Та въпросът ми е коя ли марка (надежна) ще ме посъветвате. И майстора няма опит с Волво, някои тънкости да ми изречете при монтаж и демонтаж, та да не прецакаме нещо друго.
От известно време имам теч на двигателно масло мисля, че е от семеринга на коляновия вал. Феродовия диск явно е омаслен, колата няма тяга, и без това педала на съединителя отделя много високо. Предстои подмяна на:
-семеринг
-лагер
-феродовия диск
-може и притискател
Та въпросът ми е коя ли марка (надежна) ще ме посъветвате. И майстора няма опит с Волво, някои тънкости да ми изречете при монтаж и демонтаж, та да не прецакаме нещо друго.
това с опита е лоша работа, имай предвид че се вади целия двигател навън, а на мен ми се вижда сложна процедура
We like it hard, we like it fast
We got the biggest amps, man they blast
True metal people wanna rock not pose
Wearin' jeans and leather, not cracker jack clothes
това с опита е лоша работа, имай предвид че се вади целия двигател навън, а на мен ми се вижда сложна процедура
We like it hard, we like it fast
We got the biggest amps, man they blast
True metal people wanna rock not pose
Wearin' jeans and leather, not cracker jack clothes
gadnia_metal Wrote:това с опита е лоша работа, имай предвид че се вади целия двигател навън, а на мен ми се вижда сложна процедура
ако е от към маховика не се вади целя двигател, аз правих подобно упражнение миналата година към 400лв ми излезе ремонта. самия семеринг е 10-20лв, марка не мога да кажа, за съединител погледни в 2 теми в които съм писал. Само за работа отдели 150-200лв
п.с имам предив С/В 40, за 8хх може и по различно да седят нещата
gadnia_metal Wrote:това с опита е лоша работа, имай предвид че се вади целия двигател навън, а на мен ми се вижда сложна процедура
ако е от към маховика не се вади целя двигател, аз правих подобно упражнение миналата година към 400лв ми излезе ремонта. самия семеринг е 10-20лв, марка не мога да кажа, за съединител погледни в 2 теми в които съм писал. Само за работа отдели 150-200лв
п.с имам предив С/В 40, за 8хх може и по различно да седят нещата
за 850 цената на семеринга беше мизерна 5-10 лв някъде, но си видях двигателя отвън, не знам от коя страна течеше, тогава нямах време да оглеждам много много. при тази операция се видя, че и съединителят е сдал багажа и смениха всичко на куп. Марка не помня, като пари ми се върза около 400 лв. действието се развива преди 3 години
We like it hard, we like it fast
We got the biggest amps, man they blast
True metal people wanna rock not pose
Wearin' jeans and leather, not cracker jack clothes
за 850 цената на семеринга беше мизерна 5-10 лв някъде, но си видях двигателя отвън, не знам от коя страна течеше, тогава нямах време да оглеждам много много. при тази операция се видя, че и съединителят е сдал багажа и смениха всичко на куп. Марка не помня, като пари ми се върза около 400 лв. действието се развива преди 3 години
We like it hard, we like it fast
We got the biggest amps, man they blast
True metal people wanna rock not pose
Wearin' jeans and leather, not cracker jack clothes
Ако майстора не е пипал Волво по-добре да внимава че ск.кутия си е играчка да се свали, преди няколко дена сваляхме моята с Мевдо. Откача се моста от страната на кутията, разхлабват се болтовете от другата страна, развиват се гайките на рейката за да може моста да висне надолу, тампоните не двигателя също се разкачат(всички освен този до ангренажа). Висва моста отпуска се да висне и двигателя и от процепа м/д моста и гредата се вади ск. кутия. Доста работа е на нас ни отне около 5 часа да свалим кутията да смениум съеддинителя и да я качим пак горе. Успех :wink: :wink: :wink:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT 120HP - Жабчо
Ако майстора не е пипал Волво по-добре да внимава че ск.кутия си е играчка да се свали, преди няколко дена сваляхме моята с Мевдо. Откача се моста от страната на кутията, разхлабват се болтовете от другата страна, развиват се гайките на рейката за да може моста да висне надолу, тампоните не двигателя също се разкачат(всички освен този до ангренажа). Висва моста отпуска се да висне и двигателя и от процепа м/д моста и гредата се вади ск. кутия. Доста работа е на нас ни отне около 5 часа да свалим кутията да смениум съеддинителя и да я качим пак горе. Успех :wink: :wink: :wink:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT 120HP - Жабчо