The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
"Тази кола повече няма да върви нормално!!!"

#1
Здравейте,
отдавна не съм влизал, защото нямах време, но сега имам нужда от съвет.
Преди месец при стандартното обслужване на колата ми, казах на майстора ми да махне катализатора защото се оказа, че е запушен. Той ми каза, че понеже колата е с 2 ламбди сонди не може да се махне и затова са го "избили". До тук всичко нормално.
Понеже още зимата (с катализатор) колата не поддържаше стабилни обороти на празен ход (понякога играеше от 800 до 1100 об/мин) бях решил да я закарам в Мото Пфое да я диагностицират. Сега обаче започна като включа климатика и да се побърква, оборотите и скачат от 500 до 4500 об/мин едновременно с това онзи ден ми светна и лампата за ламбда сонда и с тези 2 проблема днес я заведох в Мото Пфое.
Приемчика реши преди да я приемат да я вдигнат, за да я разгледат и като се върна първите му думи бяха "Тази кола повече никога няма да върви нормално!" :| :? :roll: :twisted: :x
В първия момент реших, че нещо се бъзика с мен защото тази кола съм я гледал като дете и съм я поддържал така, че до сега в сервиз за нещо счупено или ремонт не е влизала.
Той обаче ми каза, че някой ЛУД и е избил катализатора и понеже тя е с 2 ламбди сонди единствения вариант е нов катализатор за 1000-1200 лв.
Аз му казах, че не разбирам от коли и попитах дали е възможно да е нещо друго, дали може да се търси катализатор от морга или нещо такова, но той беше категоричен.
Все пак щели да я диагностицират, за да видят дали ще излязат и други грешки, но тези които пряко или косвено се свързвали с ламда сондата нямало да им обръщат внимание понеже било ясно от какво са - катализатора.
След което естествено говорих с майстотра си, той каза тия от МП да се ... в ... и че най - вероятно просто ламбда сондата е изгоряла и трябва да се смени, а проблема с оборотите може би е от някой друг датчик.

Та молбата и въпроса ми към вас е, какво да правя? Знам, че много от вас тук също са без катализатори и не са си изхвърлили колите или да са се юрнали към МП да си поръчват нови....

П.С.: Още нещо което лично мен ме зарадва и незнам дали е коментирано. ХС60 вече се продава 8)
лошото е че всички бройки за БГ са продадени и ако сега се вземе доставката е най-рано през Януари.
Volvo V40, 2000, 1.8, 16V
Reply

#2
Здравейте,
отдавна не съм влизал, защото нямах време, но сега имам нужда от съвет.
Преди месец при стандартното обслужване на колата ми, казах на майстора ми да махне катализатора защото се оказа, че е запушен. Той ми каза, че понеже колата е с 2 ламбди сонди не може да се махне и затова са го "избили". До тук всичко нормално.
Понеже още зимата (с катализатор) колата не поддържаше стабилни обороти на празен ход (понякога играеше от 800 до 1100 об/мин) бях решил да я закарам в Мото Пфое да я диагностицират. Сега обаче започна като включа климатика и да се побърква, оборотите и скачат от 500 до 4500 об/мин едновременно с това онзи ден ми светна и лампата за ламбда сонда и с тези 2 проблема днес я заведох в Мото Пфое.
Приемчика реши преди да я приемат да я вдигнат, за да я разгледат и като се върна първите му думи бяха "Тази кола повече никога няма да върви нормално!" :| :? :roll: :twisted: :x
В първия момент реших, че нещо се бъзика с мен защото тази кола съм я гледал като дете и съм я поддържал така, че до сега в сервиз за нещо счупено или ремонт не е влизала.
Той обаче ми каза, че някой ЛУД и е избил катализатора и понеже тя е с 2 ламбди сонди единствения вариант е нов катализатор за 1000-1200 лв.
Аз му казах, че не разбирам от коли и попитах дали е възможно да е нещо друго, дали може да се търси катализатор от морга или нещо такова, но той беше категоричен.
Все пак щели да я диагностицират, за да видят дали ще излязат и други грешки, но тези които пряко или косвено се свързвали с ламда сондата нямало да им обръщат внимание понеже било ясно от какво са - катализатора.
След което естествено говорих с майстотра си, той каза тия от МП да се ... в ... и че най - вероятно просто ламбда сондата е изгоряла и трябва да се смени, а проблема с оборотите може би е от някой друг датчик.

Та молбата и въпроса ми към вас е, какво да правя? Знам, че много от вас тук също са без катализатори и не са си изхвърлили колите или да са се юрнали към МП да си поръчват нови....

П.С.: Още нещо което лично мен ме зарадва и незнам дали е коментирано. ХС60 вече се продава 8)
лошото е че всички бройки за БГ са продадени и ако сега се вземе доставката е най-рано през Януари.
Volvo V40, 2000, 1.8, 16V
Reply

#3
До януари не мога да чакам, явно ще взимам Форд Маверик...
Enter the dark world of Mike LeRoi.
Voodoo hero. Dead man, ShadowMan.
Reply

#4
До януари не мога да чакам, явно ще взимам Форд Маверик...
Enter the dark world of Mike LeRoi.
Voodoo hero. Dead man, ShadowMan.
Reply

#5
Колкото и да ми е неприято и аз споделям мнението на приемчика от МП. Когато колата е с две ламбди и едната е след катализатора става точно така Cry Cry Cry
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#6
Колкото и да ми е неприято и аз споделям мнението на приемчика от МП. Когато колата е с две ламбди и едната е след катализатора става точно така Cry Cry Cry
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#7
Ако се налага да слагаш катализатор - провери при "Ауспуси Лазаров" - преди време ходих там и ми казаха добра цена за нов.
Reply

#8
Ако се налага да слагаш катализатор - провери при "Ауспуси Лазаров" - преди време ходих там и ми казаха добра цена за нов.
Reply

#9
Чукни си тук в ТЪРСАЧКАТА - "Ауспуси Лазаров". Човека прави катализаторни гърнета с всичките им параметри с изключение на екологичния, който се постига именно чрез "благородни" цветни метали.
Но понеже държавата ни не е все още "благородна" към тези с истинските гърнета - спокойно можеш да Й отвъртеш със същото.

Закачка! :wink:

За около 200-300 лв. проблемът ти ще бъде решен!
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic  .07.2003 г.
Ех... минало!

От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!

За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Reply

#10
Чукни си тук в ТЪРСАЧКАТА - "Ауспуси Лазаров". Човека прави катализаторни гърнета с всичките им параметри с изключение на екологичния, който се постига именно чрез "благородни" цветни метали.
Но понеже държавата ни не е все още "благородна" към тези с истинските гърнета - спокойно можеш да Й отвъртеш със същото.

Закачка! :wink:

За около 200-300 лв. проблемът ти ще бъде решен!
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic  .07.2003 г.
Ех... минало!

От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!

За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)