The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Не пали, гасне, гърми, пука, мирише на бензин... ОПРАВЕНО!

#1
...отивайки следобед да си взема колата и да се прибера (след като сутринта беше идеалната кола), качвам се и не пали. Въртя въртя въртя, няма братче не припалва дори. Замириса обилно на безнин. Ок-изчаках бая. Пак-въртел до края на света без газ без нищо пак същия мирис. Дръпнаха ме запали-трудно признавам. Тръгнах аз и след 100м все едно някой й взе и гориво и ток и въздух и изгасна. Врътнах - запали, бреееей. И така около 5 пъти до вкъщи. Стопли ли се обаче-ни лук ял, ни лук мирисал. Държи си ниски обороти идеални, върви си идеално, абе все едно нищо. Разрових се аз. Скъсан бе въздуховода между възд. филтър и студената страна на турбото-оправих го. Викам си абе може да дърпа повече въздух и дебитомера да не отчита това, а сместа да е бедна. Мислех че е от дистрибутора-отворих почистих всичко е ок. Една сутрин тръгвам за работа и въртя да паля пак прикашля, но запали ама се чуди едно такова.
Ок изчаках минута някъде преди да тръгна и тръгвайки лекичко и мн нормално потеглям и само като усети, че има някакво усилие и угасна. Завъртях-запали. Опитвам се да тръгна-пак угасна. И така от 4-ят опит успях да тръгна. Паркирах. Вечерта отивам аз и пак същия номер. Неще да запали. Припалва прихлюпва и неще. Отново замириса на бензин обилно. След дълго въртене запали. Тръгвам и от яд я изрязвам. Освобождавам от скорост и пускам газта, а тя падайки от 5000 оборота изгърмява зверски и направо ми се залепи оборотомера за 0-лата. Айде пак въртеж. Запали. Тръгвам и гаааааааз и в един момент както съм настъпил педала на газта, сякаш я отрязва някой-както е вдигнала муцуна и се устремява, бам гръмва през ауспуха все едно на неизгоряло или и аз не знам на какво абе направо през ауспуха все едно ще изплюе сегмент и забива муцуната изгаснала. Включвам на по-ниска предавака за да използвам инерцията за да я запаля, тя върви така няколко секунди и в един момент подскочи все едно с нови сили и айде пак все едно нищо. И така до вкъщи. Тъкмо като се прибирам вече и нищо и няма бе, оправя се - направо ми къса нервите.
Свещи сменях преди 2 месеца.
440 1.7 Турбо-имам я от половин година, не ми е правила никакви приключения и изведнъж, подчертавам ИЗВЕДНЪЖ в "един ден", без да се е случвало каквото и да е започва да се държи така.
Идеи ?
Reply

#2
...отивайки следобед да си взема колата и да се прибера (след като сутринта беше идеалната кола), качвам се и не пали. Въртя въртя въртя, няма братче не припалва дори. Замириса обилно на безнин. Ок-изчаках бая. Пак-въртел до края на света без газ без нищо пак същия мирис. Дръпнаха ме запали-трудно признавам. Тръгнах аз и след 100м все едно някой й взе и гориво и ток и въздух и изгасна. Врътнах - запали, бреееей. И така около 5 пъти до вкъщи. Стопли ли се обаче-ни лук ял, ни лук мирисал. Държи си ниски обороти идеални, върви си идеално, абе все едно нищо. Разрових се аз. Скъсан бе въздуховода между възд. филтър и студената страна на турбото-оправих го. Викам си абе може да дърпа повече въздух и дебитомера да не отчита това, а сместа да е бедна. Мислех че е от дистрибутора-отворих почистих всичко е ок. Една сутрин тръгвам за работа и въртя да паля пак прикашля, но запали ама се чуди едно такова.
Ок изчаках минута някъде преди да тръгна и тръгвайки лекичко и мн нормално потеглям и само като усети, че има някакво усилие и угасна. Завъртях-запали. Опитвам се да тръгна-пак угасна. И така от 4-ят опит успях да тръгна. Паркирах. Вечерта отивам аз и пак същия номер. Неще да запали. Припалва прихлюпва и неще. Отново замириса на бензин обилно. След дълго въртене запали. Тръгвам и от яд я изрязвам. Освобождавам от скорост и пускам газта, а тя падайки от 5000 оборота изгърмява зверски и направо ми се залепи оборотомера за 0-лата. Айде пак въртеж. Запали. Тръгвам и гаааааааз и в един момент както съм настъпил педала на газта, сякаш я отрязва някой-както е вдигнала муцуна и се устремява, бам гръмва през ауспуха все едно на неизгоряло или и аз не знам на какво абе направо през ауспуха все едно ще изплюе сегмент и забива муцуната изгаснала. Включвам на по-ниска предавака за да използвам инерцията за да я запаля, тя върви така няколко секунди и в един момент подскочи все едно с нови сили и айде пак все едно нищо. И така до вкъщи. Тъкмо като се прибирам вече и нищо и няма бе, оправя се - направо ми къса нервите.
Свещи сменях преди 2 месеца.
440 1.7 Турбо-имам я от половин година, не ми е правила никакви приключения и изведнъж, подчертавам ИЗВЕДНЪЖ в "един ден", без да се е случвало каквото и да е започва да се държи така.
Идеи ?
Reply

#3
Аз се сещам за дистрибуторната капачка. Моята преди време също бе добре на външен вид, но бе пукнята леко и от там идваха проблемите с незапалване и гърмежи отзад.
Enter the dark world of Mike LeRoi.
Voodoo hero. Dead man, ShadowMan.
Reply

#4
Аз се сещам за дистрибуторната капачка. Моята преди време също бе добре на външен вид, но бе пукнята леко и от там идваха проблемите с незапалване и гърмежи отзад.
Enter the dark world of Mike LeRoi.
Voodoo hero. Dead man, ShadowMan.
Reply

#5
За мене това са тоци при положение че не си пипал нищо по колата би трябвало да е избил някой каблел вечерно време палиш и гледаш дали не бягат някъде тоците.... иначе после търсиш дистрибутор ако не е от кабелите....
и после проверяваш как са искрите на всеки цилиндър както и като закачиш свещите също може да пробваш дали дават искра

ВНИМАНИЕ ВИСОКО НАПРЕЖЕНИЕ вземи го под внимание да не (държиш свеща) извади я и я остави на блока да видиш дали дава искра


Всичките тея ремони без чистене на палец и дистрибутор се правят по възможност надвечер за да може да ги виждаш добре искрите

дано съм помогнал с нещо.УСПЕХ
Reply

#6
За мене това са тоци при положение че не си пипал нищо по колата би трябвало да е избил някой каблел вечерно време палиш и гледаш дали не бягат някъде тоците.... иначе после търсиш дистрибутор ако не е от кабелите....
и после проверяваш как са искрите на всеки цилиндър както и като закачиш свещите също може да пробваш дали дават искра

ВНИМАНИЕ ВИСОКО НАПРЕЖЕНИЕ вземи го под внимание да не (държиш свеща) извади я и я остави на блока да видиш дали дава искра


Всичките тея ремони без чистене на палец и дистрибутор се правят по възможност надвечер за да може да ги виждаш добре искрите

дано съм помогнал с нещо.УСПЕХ
Reply

#7
Благодаря. Ще дерзая!
Reply

#8
Благодаря. Ще дерзая!
Reply

#9
kokok0 Wrote:Благодаря. Ще дерзая!

преди да направи номера.../предния ден/ -да не си правил фиести на 8 хил .оборота? :lol:
460
Reply

#10
kokok0 Wrote:Благодаря. Ще дерзая!

преди да направи номера.../предния ден/ -да не си правил фиести на 8 хил .оборота? :lol:
460
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)