06-17-2008, 07:22 PM
Имам 1 проблемченце...
Когато двигателя работи на празен ход всичко звучи нормално. Но пипна ли леко педала на газта оборотите падат до към 200-300, след което ЕКУ-то се усеща и форсира до към 1100-1200 и пак всичко е ОК. Няма значение дали задържам педала или го отпускам веднага. Ако пък е на скорост и пусна педала на съединителя в този момент си угасва тихомълком все 1 съм врътнал ключа.
Усеща се и при рязко настъпване - изчаква малко, около секунда, форсира и като пусна педала оборотите падат пак до към 200-300.
При топъл двигател не е толкова осезаемо, но пак го има.
Къде да търся проблема ?
:::
Ако има значение:
Преди да сменя възд. филтър работеше на 600 об/мин. и като загрее качва на 1100. С новия си дойде на мястото: 1000-1100 студен, и 800 топъл.
Когато двигателя работи на празен ход всичко звучи нормално. Но пипна ли леко педала на газта оборотите падат до към 200-300, след което ЕКУ-то се усеща и форсира до към 1100-1200 и пак всичко е ОК. Няма значение дали задържам педала или го отпускам веднага. Ако пък е на скорост и пусна педала на съединителя в този момент си угасва тихомълком все 1 съм врътнал ключа.
Усеща се и при рязко настъпване - изчаква малко, около секунда, форсира и като пусна педала оборотите падат пак до към 200-300.
При топъл двигател не е толкова осезаемо, но пак го има.
Къде да търся проблема ?
:::
Ако има значение:
Преди да сменя възд. филтър работеше на 600 об/мин. и като загрее качва на 1100. С новия си дойде на мястото: 1000-1100 студен, и 800 топъл.