Posts: 1,132
Threads: 36
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
0
Влязох в спор /виж темата/ и я пуснах във форума на пежо.
Колеги вие какво мислите по темата?
Там съм я пуснал като 406vs s/v70, за да не обяснявам за приликите със 850.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.peugeotclub.info/forum/viewtopic.php?f=14&t=25790&start=0&st=0&sk=t&sd=a">http://www.peugeotclub.info/forum/viewt ... &sk=t&sd=a</a><!-- m -->
There is no place like 127.0.0.1
Posts: 1,132
Threads: 36
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
0
Влязох в спор /виж темата/ и я пуснах във форума на пежо.
Колеги вие какво мислите по темата?
Там съм я пуснал като 406vs s/v70, за да не обяснявам за приликите със 850.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.peugeotclub.info/forum/viewtopic.php?f=14&t=25790&start=0&st=0&sk=t&sd=a">http://www.peugeotclub.info/forum/viewt ... &sk=t&sd=a</a><!-- m -->
There is no place like 127.0.0.1
Posts: 918
Threads: 47
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2007
Reputation:
0
То затова има и различни форуми и различни марки - който квото му е на душа.
Но да ми сравняваш купе с кожен салон с друго с плюш, не ми се вижда уместно. И да говориш, че конзолата на касетофона била цяла, че на другата кола каква е Явно този модел при тях е от първите с цяла конзола и затова му се радват толкова
Всеки да кара или да се вози на това което му е на душата
volvo for life
Волво В70 '98 2,0 10V
И не забравяйте, че всяко натискане на спирачката, Ви бърка директно в джоба. Карайте предвиждайки!
Posts: 918
Threads: 47
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2007
Reputation:
0
То затова има и различни форуми и различни марки - който квото му е на душа.
Но да ми сравняваш купе с кожен салон с друго с плюш, не ми се вижда уместно. И да говориш, че конзолата на касетофона била цяла, че на другата кола каква е Явно този модел при тях е от първите с цяла конзола и затова му се радват толкова
Всеки да кара или да се вози на това което му е на душата
volvo for life
Волво В70 '98 2,0 10V
И не забравяйте, че всяко натискане на спирачката, Ви бърка директно в джоба. Карайте предвиждайки!
Posts: 401
Threads: 27
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2007
Reputation:
0
Аре стига бе как въобще сте се захванали за този спор така мнението ми за всички френски коли (макар че карам 440 със мотор от Рено :evil: ) е че французите освен сладолед и ........... да не използвам цинизми друго немогат да направят. А на тоя твоя приятел му кажи да си купи Пежо да го покара из нашите "перфектни" пътища да видим тая колица ще издържи ли колкото 850 като ходова част мой колега има Пежо 405 горе долу аз от както имам Волвото ми моето Волво има около 150 хил км във България Пежото беше НОВ ВНОС :lol: като цяло беше доволен 2 месеца и след това започна да ремонтира ходовата част (не че и аз не ремонтирах главата и клапаните ама тва е друга тема :oops: ) но като цяло Пежа,Рена,Ситроени - Крехки коли поне за българските пътища. А за цените на частите не е толкова фрапантна разликата със частите за Волво :roll: Аз съм твърдо зад ВОЛВО
VOLVO 440, 1.8, 90 Hp, ex
Ford Mondeo, 97, Turbo Diesel, 90 Hp ex
Ford Mondeo, estate, 04, TDCI, 115Hp, now
Posts: 401
Threads: 27
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2007
Reputation:
0
Аре стига бе как въобще сте се захванали за този спор така мнението ми за всички френски коли (макар че карам 440 със мотор от Рено :evil: ) е че французите освен сладолед и ........... да не използвам цинизми друго немогат да направят. А на тоя твоя приятел му кажи да си купи Пежо да го покара из нашите "перфектни" пътища да видим тая колица ще издържи ли колкото 850 като ходова част мой колега има Пежо 405 горе долу аз от както имам Волвото ми моето Волво има около 150 хил км във България Пежото беше НОВ ВНОС :lol: като цяло беше доволен 2 месеца и след това започна да ремонтира ходовата част (не че и аз не ремонтирах главата и клапаните ама тва е друга тема :oops: ) но като цяло Пежа,Рена,Ситроени - Крехки коли поне за българските пътища. А за цените на частите не е толкова фрапантна разликата със частите за Волво :roll: Аз съм твърдо зад ВОЛВО
VOLVO 440, 1.8, 90 Hp, ex
Ford Mondeo, 97, Turbo Diesel, 90 Hp ex
Ford Mondeo, estate, 04, TDCI, 115Hp, now
Posts: 5,477
Threads: 58
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
на мен това ми беше алтернативата когато търсих "новото" волво. Всичко е въпрос на вкус. На мен адски много ми харесва, но това с фейслифта, с по тесните фарове. Голяма кола, удобна, добре возеща...
и за отбелязване доста по ефтина като покупна цена. а и дизела на пежо е всепизнат / hdi разработката е направо уникална /
We like it hard, we like it fast
We got the biggest amps, man they blast
True metal people wanna rock not pose
Wearin' jeans and leather, not cracker jack clothes
Posts: 5,477
Threads: 58
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
на мен това ми беше алтернативата когато търсих "новото" волво. Всичко е въпрос на вкус. На мен адски много ми харесва, но това с фейслифта, с по тесните фарове. Голяма кола, удобна, добре возеща...
и за отбелязване доста по ефтина като покупна цена. а и дизела на пежо е всепизнат / hdi разработката е направо уникална /
We like it hard, we like it fast
We got the biggest amps, man they blast
True metal people wanna rock not pose
Wearin' jeans and leather, not cracker jack clothes
Posts: 3,120
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2006
Reputation:
0
gadnia_metal Wrote:на мен това ми беше алтернативата когато търсих "новото" волво. Всичко е въпрос на вкус. На мен адски много ми харесва, но това с фейслифта, с по тесните фарове. Голяма кола, удобна, добре возеща...
и за отбелязване доста по ефтина като покупна цена. а и дизела на пежо е всепизнат / hdi разработката е направо уникална /
Веднага да се самонакажеш заради тоя пост :oops: :oops: :oops:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT 120HP - Жабчо
Posts: 3,120
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2006
Reputation:
0
gadnia_metal Wrote:на мен това ми беше алтернативата когато търсих "новото" волво. Всичко е въпрос на вкус. На мен адски много ми харесва, но това с фейслифта, с по тесните фарове. Голяма кола, удобна, добре возеща...
и за отбелязване доста по ефтина като покупна цена. а и дизела на пежо е всепизнат / hdi разработката е направо уникална /
Веднага да се самонакажеш заради тоя пост :oops: :oops: :oops:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT 120HP - Жабчо
|