Posts: 64
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2006
Reputation:
0
Здравейте отново
Днес засякохме разходът в града и той е 17/100, на газ. Предполагам, че не трябва да е такъв, но все пак да попитам, нормално ли е? Въздушният филтър е нов. Какво мислите.
Доколкото знам и двата двигателя 2.5 са пълни инжекциони, нали?
Posts: 1,664
Threads: 102
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Me4ok Wrote:Здравейте отново
Днес засякохме разходът в града и той е 17/100, на газ. Предполагам, че не трябва да е такъв, но все пак да попитам, нормално ли е? Въздушният филтър е нов. Какво мислите.
Доколкото знам и двата двигателя 2.5 са пълни инжекциони, нали?
Като те видях на срещата ти грееха очичките таа си мисля, че в началото докато човек още се радва на новата си придобивка му тежи крачето , но честно казано ми се вижда доста :!: Имай в предвид, че си трябва една диагностика и мерене на компресия в някой читав сервиз. Мисля, че ЮВЕ ще могат да ти помогнат за електрониката. Нека и другите да кажат какво мислят по въпроса.
Volvo S40 1998 1.8
Volvo 940 1996 2.0T
Opel Astra 2007 CDTI
Renault Megane 2010 dCi
ex - Volvo S60 2001 2.4
Posts: 64
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2006
Reputation:
0
.... че как да не ми светят очичките като се сдобихме с такава кола.
Относно съветът ти s0me0ne, другата седмица ще минем на диагностика и центровка през този сервиз ЮВЕ, за да видим как стоят нещата. А и ни предстои път в провинцията, така че ще е добре да пътуваме след центровка В интерес на истината, колата ми се струва малко по-тромава от това, което очаквах (естествено не съм мислил, че от 0-100 ще прави за 5 сек), но ще видим как ще стоят нещата след сервиза. Непременно ще напиша какви са промените след това.
Видях мненията Ви относно работата в този сервиз (ЮВЕ) и тъй като сте доволни, смятам че там е удачно да отида.
Posts: 1,664
Threads: 102
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Posts: 64
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2006
Reputation:
0
s0me0ne Wrote:...Само да не забравиш да си запишеш час предварително
За тромавост - не знам какво да ти кажа. Пробвай ускорението от 120 до 180 и после от 180 нагоре и кажи какъв е резултатът. Пробвай я на бензин - възможно е нещо системата на газта да се бъзика. ОК за часа, ще запиша. А за ускорението, снощи ходихме до Владая при едни приятели и на отиване карах, както карах старата ни кола (Mitsubishi Galant 85' 2.0 бензин, карбуратор, 110 кс.) - което ще рече превключвам на по-горна предавка на около 2000 об/минута. На връщане обаче си викам, а бе я да пробвам малко по така и превключвах на 2700-3000 об/минута и колата се "разпъргавя" малко повече. Но ще видим. Все пак много ти благодаря за съветите. От голяма полза са ми.
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
според мен е нормален разхода ако ти е тежко крачето :-)
аз с мойта вчера я засякох и за 105 км ми излезе 16/100 на газ, но аз не обичам да съм втори на светофара :-) а твоята е и по-тежка и по-мощна, все пак не може да очакваш от 2.5 да харчи 10-12 нали.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 64
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2006
Reputation:
0
unicata Wrote:...все пак не може да очакваш от 2.5 да харчи 10-12 нали. Прав си, но ще видим след диагностика и центровка какво ще покаже
Posts: 134
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Me4ok - какви 3000 об? - дръж я над 4000 и тогава ще видиш за какво става дума!
Не се безпокои - бензинов двигател от високи обороти не се бои!
Volvo 850GLT, 2000cc, 20V, 1993, ~210 000km
!ПРОДАДЕНА!
Posts: 769
Threads: 11
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Хе хе, какво очаквате от 3к оборота, това да не е дизел че така ...
Аз моята 440 на 7500 съм я качвал като се веселихме на празен паркинг зимата в снега. Иначе при каране не съм прекалявал - над 5к рядко я качвам,15-тина пъти на 6500 се спирам,но двигателя не се оплаква това на газ разбира се, на бензин има ограничител ...
Най съм доволен като стрелката играе между 3500 и 5000 оборота, пълни ми се душата направо(пълнеше се де, защото преди 5-6 дни 1 пуча въшка сузуки суифт ме изряза на старт,та съм решил този месец жената да остане на заден план откъм финанси и да реша проблема) .
Колега, виж си характеристиките на мотора по специално на колко оборота достига макс въртящ момент, та оттам нагоре да я режеш...
ПП: убеден съм че доста колеги от клуба биха се качили да проверят дали ти работи коректно ограничителя
Posts: 1,570
Threads: 39
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
то и моята дето е яка кака се проявява над 2500об а истинското си аз показва между 4 и 6000 ама иска хранене та да се показва както трябва. а иначе си кротува между 1500 и 3000. е ако някой земе да се отвря и да дава газ като го изпреварвам - малко по-рязко натискане на газта и задържане за 3-5 секунди и айде чао. най се кефя като изпреварвам на байр и гявола във вектрата ( или голф 3) даде яко газ е тогава вижда за малко надписа VOLVO 2.0 16v ..ОТЗАД .
ПП уважайте се на пътя и като ви изпреварват не давайте газ а я отнемайте малко щото може да стане лошото ...
VOLVO S40 1998 100kW (140к.с.) 5 MANUAL 183Nm минало
VOLVO S60 D5 2006 136kW (185к.с.) 6 MANUAL 400Nm минало
VOLVO XC60 2013 158kW (215к.с.) 6 AUTOMATIC 440Nm настояще
VOLVO бъдещето е неизвестно...
|