The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Газов инжекцион - отчет за разхода и още нещо

#21
Здравейте колеги. Вчера/02.08.2008г./ пътувах до Сл.бряг и обратно до Казанлък и при икономичен режим на моя ГИ Фобос разхода беше 8,56л/100км. \Big Grin/ В цифри това изглежда така-газ-две зареждания
/до изключвател/за общо 42лв.при цена на газта 1,21лв./л.-Лук ойл при изминати километри в двете посоки 405,5. Преди карах повече на нормален режим, но сега установих, че на дълго, разликата между двата режима е над два литра/100км. И в двете посоки карах без климатик, но за сметка на това доста натоварен , така че този разход учуди и мен самия.На отиване към морето по-точно след Сливен около 10км. карахме на 1ва -2ра скорост/около 40минути/, заради две катастрофи в участъка и въпреки това разхода е доста нисък. Най-високата скорост, с която съм карал е 160км/ч. Много съм доволен и радостен от показания разход. За мен самия си направих извода, че на равен път, дори и при натоварен автомобил е по-добре да се кара на икономичен режим, а при изкачване на баири нормалния режим е за предпочитане. Спортния режим не съм го ползвал толкова много, че да имам конкретни впечатления за разхода, но колата набира доста по-бързо на него и със сигурност разхода ще е по-голям, което си е съвсем нормално.
Чао на всички и безаварийно пътуване.
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Reply

#22
Здравейте колеги. Вчера/02.08.2008г./ пътувах до Сл.бряг и обратно до Казанлък и при икономичен режим на моя ГИ Фобос разхода беше 8,56л/100км. \Big Grin/ В цифри това изглежда така-газ-две зареждания
/до изключвател/за общо 42лв.при цена на газта 1,21лв./л.-Лук ойл при изминати километри в двете посоки 405,5. Преди карах повече на нормален режим, но сега установих, че на дълго, разликата между двата режима е над два литра/100км. И в двете посоки карах без климатик, но за сметка на това доста натоварен , така че този разход учуди и мен самия.На отиване към морето по-точно след Сливен около 10км. карахме на 1ва -2ра скорост/около 40минути/, заради две катастрофи в участъка и въпреки това разхода е доста нисък. Най-високата скорост, с която съм карал е 160км/ч. Много съм доволен и радостен от показания разход. За мен самия си направих извода, че на равен път, дори и при натоварен автомобил е по-добре да се кара на икономичен режим, а при изкачване на баири нормалния режим е за предпочитане. Спортния режим не съм го ползвал толкова много, че да имам конкретни впечатления за разхода, но колата набира доста по-бързо на него и със сигурност разхода ще е по-голям, което си е съвсем нормално.
Чао на всички и безаварийно пътуване.
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Reply

#23
хах да точно фобос е и мойта на мястото на резервната гума ама както писах вече и в другата тема тва предарпване което са усеща на нормален режим на втора или на трета предавка напрао ме вбесява някой ако може да помогне ще съм благодарен
Reply

#24
хах да точно фобос е и мойта на мястото на резервната гума ама както писах вече и в другата тема тва предарпване което са усеща на нормален режим на втора или на трета предавка напрао ме вбесява някой ако може да помогне ще съм благодарен
Reply

#25
Здравейте колеги,

Ето и моя отчет за разхода ми на газ и бензин.
Статистиката ми е за последните ми почти 7500км.
Моля когато гледате таблицата да си отбележите следните:
1. Средният разход за бензин който съм взел е от:http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/card/13256.html
2. НЕ всеки път съм успявал да си запиша текущите цени на бензина при зарежданията ми. Но въпреки това цените на бензина в таблицата може да се приемат за верни поне на 95%.
Надявам се, че поне малко съм бил полезен на колегите които се интересуват.
Поздрави:
Делчо
сега Renault Laguna 3 2. 0dci 150 FAP
преди Volvo V40-1996, 1.8 16V- 115кс 
Reply

#26
Здравейте колеги,

Ето и моя отчет за разхода ми на газ и бензин.
Статистиката ми е за последните ми почти 7500км.
Моля когато гледате таблицата да си отбележите следните:
1. Средният разход за бензин който съм взел е от:http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/card/13256.html
2. НЕ всеки път съм успявал да си запиша текущите цени на бензина при зарежданията ми. Но въпреки това цените на бензина в таблицата може да се приемат за верни поне на 95%.
Надявам се, че поне малко съм бил полезен на колегите които се интересуват.
Поздрави:
Делчо


Attached Files
.xls   разход газ-бензин.xls (Size: 32 KB / Downloads: 317)
сега Renault Laguna 3 2. 0dci 150 FAP
преди Volvo V40-1996, 1.8 16V- 115кс 
Reply

#27
Здравейте, колеги по автомобил!
Много съм радостен, че не съм единствения, който си води такива сметки. Аз съм сериозен привърженик на газта. Браво на Ники - и аз като него така си направих таблица и си водя записки от 2006. БРЦ - то първо беше на фиата(Мареа), сега е на Волвото(С60Т). Всички разходи при мен се изплатиха за малко повече от 8 месеца - зависи колко се кара. Обикновено карам около 1500 - 1600км на месец. Тук(в Англия), а и в почти цяла Европа цената на газта е около половината от цената на бензина. Миналия понеделник се върнах от България и равносметката е такава - по целия път - България, Румъния, Унгария, Словакия, Полша, Германия, Холандия, Белгия, Франция и Англия цената на газта е най-висока в Германия и след това в България.
Reply

#28
При всички тези данни как да не си сложиш на колата газов инжекцион.Направо се навих и мисля да се оборудвам и аз.Само с тези марки на урудбите ще видим защото да не взема нещо което няма да ми върши работа.Карам V40 1.8 115к.с.1998г.Някой ако може да каже някоя дума ще му бъда благодарен.
Елате в света на Волво.....
Reply

#29
zaeka1975 Wrote:При всички тези данни как да не си сложиш на колата газов инжекцион.Направо се навих и мисля да се оборудвам и аз.Само с тези марки на урудбите ще видим защото да не взема нещо което няма да ми върши работа.Карам V40 1.8 115к.с.1998г.Някой ако може да каже някоя дума ще му бъда благодарен.

Здравей колега. Наистина има изписано толкова много за ГИ, че човек започва да потъва в информационното блато :wink: Big Grin . Първо трябва да си намериш читав сервиз да ти монтират ГИ,избираш марка, после да гледаш колко е гаранцията и не на последно място-цената. Като се видим на някоя следваща среща ще ти покажа при мен как е направен монтажа/с ГИ Фобос съм/, но има и други колеги от Зарата и техните коли можеш да погледнеш.
Поздрави и успех с избора на ГИ.
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Reply

#30
Избора може да се сведе най-просто до нашенска или чуждоземска система, като предимството на нашенската е гарантирана във времето поддръжка, части и сервиз, за вносните газови инжекциони това не винаги е сигурно. :wink:
Сервиз за монтаж на газов инжекцион.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)