The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Още един с газов инжекцион

#1
След няколко проблема с старата газова и непрестанните ми оплаквания че не иска да върви взех че махнах старата газова и сложих инжекцион. За уредбата - БРЦ монтирана в Дружба, с обикновените инжектори.
Т.к си остана старта бутилка и тръбата до купето - цената беше 1800лв. Съответно монтажа стана за от сутринта в 8 до към 15:30.
Резултата:
На бензин - определено се поотпуши.
На газ - същото като преди, но няма нищо общо, върви повече от на бензин, климатика не я спъва толкова, ускорява много по-добре.
Разход - Софийско градско с климатик през цялото време 13.7.
Междуградско - събота/неделя ще има тест и ще споделя впечатления.
Като цяло двигателя сега работи много по-добре, при спускане също се усеща разлика към по-добра работа и принудителния празен ход бил хубаво нещо Smile
Преминаването между газ-бензин не се усеща. Случи се при тръгване от светофар да свърши газта - аз въобще не усетих че била свършила и че минало на бензин - само дето се разпищя да ми каже какво е станало.
Reply

#2
След няколко проблема с старата газова и непрестанните ми оплаквания че не иска да върви взех че махнах старата газова и сложих инжекцион. За уредбата - БРЦ монтирана в Дружба, с обикновените инжектори.
Т.к си остана старта бутилка и тръбата до купето - цената беше 1800лв. Съответно монтажа стана за от сутринта в 8 до към 15:30.
Резултата:
На бензин - определено се поотпуши.
На газ - същото като преди, но няма нищо общо, върви повече от на бензин, климатика не я спъва толкова, ускорява много по-добре.
Разход - Софийско градско с климатик през цялото време 13.7.
Междуградско - събота/неделя ще има тест и ще споделя впечатления.
Като цяло двигателя сега работи много по-добре, при спускане също се усеща разлика към по-добра работа и принудителния празен ход бил хубаво нещо Smile
Преминаването между газ-бензин не се усеща. Случи се при тръгване от светофар да свърши газта - аз въобще не усетих че била свършила и че минало на бензин - само дето се разпищя да ми каже какво е станало.
Reply

#3
айде Dumfree честити и добре дошъл в отбора на ГИ
VOLVO S40 1998 100kW (140к.с.) 5 MANUAL 183Nm минало
VOLVO S60 D5 2006 136kW (185к.с.) 6 MANUAL 400Nm минало
VOLVO XC60 2013 158kW (215к.с.) 6 AUTOMATIC 440Nm настояще
VOLVO бъдещето е неизвестно...
Reply

#4
айде Dumfree честити и добре дошъл в отбора на ГИ
VOLVO S40 1998 100kW (140к.с.) 5 MANUAL 183Nm минало
VOLVO S60 D5 2006 136kW (185к.с.) 6 MANUAL 400Nm минало
VOLVO XC60 2013 158kW (215к.с.) 6 AUTOMATIC 440Nm настояще
VOLVO бъдещето е неизвестно...
Reply

#5
Е вече две седмици и аз съм на газ. БРЦ Дружба - 1800лв, за един ден ... малко горчи тая цена, но сега има да въртим едни километри Smile Под капака е прилично - нищо не стърчи излишно, не са рязали нищо, само тук-там имаше стружки Smile Вътре вляво под копчето на фаровете е копчето на уредбата (дискретно). От цялата история най-ми харесва монтажа на пълначката - до капачката на резервоара, но за това - комплиментите са по-скоро към ВОЛВО Smile Сложиха ми 42л тороид бутилка ... надига с два пръста капака - мисля да подложа отстрани край нея стиропор/изолация облечена с мокет като тапицерията и да залича разликата.
Веднъж само я изпразних докрай бутилката, после хвана 34литра на ОМВ. Иначе гледам да доливам, за да не горя от пустия бензин Smile На дълъг път (разбирайте София-Бургас), по магистралата 140-160 - разход 10/100, за градско не съм я засякъл точно още, но ми се струва, че е поне към 13-14/100 ...
Над 3000 е супер, ускорение, изпреварване - никакви забележки
Странно че в интервала 2-3000 оборота (при подаване на газ като при тръгване от светофар) често се получава едно прекъсване на двигателя ... ще трябва да я види спец по тоците ... сякаш и се губи някой цилиндър, или свещи, кабели ...
Разбута се и стъпковия мотор (може да му е дошло времето) - нормално поддържаше около 600 на празен ход, но ако по магистралата освободя от скорост при 140-150 км/ч, от около 4000 падат до 1600-1700 и рядко слизат до 1200-1300 ... отваря ми се работа по ремонти ...
V40 2.0i 136hp '97
Reply

#6
Е вече две седмици и аз съм на газ. БРЦ Дружба - 1800лв, за един ден ... малко горчи тая цена, но сега има да въртим едни километри Smile Под капака е прилично - нищо не стърчи излишно, не са рязали нищо, само тук-там имаше стружки Smile Вътре вляво под копчето на фаровете е копчето на уредбата (дискретно). От цялата история най-ми харесва монтажа на пълначката - до капачката на резервоара, но за това - комплиментите са по-скоро към ВОЛВО Smile Сложиха ми 42л тороид бутилка ... надига с два пръста капака - мисля да подложа отстрани край нея стиропор/изолация облечена с мокет като тапицерията и да залича разликата.
Веднъж само я изпразних докрай бутилката, после хвана 34литра на ОМВ. Иначе гледам да доливам, за да не горя от пустия бензин Smile На дълъг път (разбирайте София-Бургас), по магистралата 140-160 - разход 10/100, за градско не съм я засякъл точно още, но ми се струва, че е поне към 13-14/100 ...
Над 3000 е супер, ускорение, изпреварване - никакви забележки
Странно че в интервала 2-3000 оборота (при подаване на газ като при тръгване от светофар) често се получава едно прекъсване на двигателя ... ще трябва да я види спец по тоците ... сякаш и се губи някой цилиндър, или свещи, кабели ...
Разбута се и стъпковия мотор (може да му е дошло времето) - нормално поддържаше около 600 на празен ход, но ако по магистралата освободя от скорост при 140-150 км/ч, от около 4000 падат до 1600-1700 и рядко слизат до 1200-1300 ... отваря ми се работа по ремонти ...
V40 2.0i 136hp '97
Reply

#7
Quote:Сложиха ми 42л тороид бутилка ... надига с два пръста капака - мисля да подложа отстрани край нея стиропор/изолация облечена с мокет като тапицерията и да залича разликата.
Аз подпъхнах парчета стиропор под оригиналния мокет и си изглежда като фабрично изпълнение.
Volvo V40 '97 1.8, 115 h.p. бензин и газ
[Image: sigr1323896a-40.png]
Reply

#8
Quote:Сложиха ми 42л тороид бутилка ... надига с два пръста капака - мисля да подложа отстрани край нея стиропор/изолация облечена с мокет като тапицерията и да залича разликата.
Аз подпъхнах парчета стиропор под оригиналния мокет и си изглежда като фабрично изпълнение.
Volvo V40 '97 1.8, 115 h.p. бензин и газ
[Image: sigr1323896a-40.png]
Reply

#9
При мен е 63 литрова бутилка и също повдига с около 2 см, но проблема е решен с изрязани плоскости от талашит.
Reply

#10
При мен е 63 литрова бутилка и също повдига с около 2 см, но проблема е решен с изрязани плоскости от талашит.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)