The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Включвател за вентилатора на В40 1,9ТД

#1
Здравейте колеги!
Тъй като в последно време колата започна да ми загрява /без включен климатик/, си мисля че е нужно да сменя включвателя за перката на радиатора. Проблема е в това, че даже и при показание на границата на червената зона, много рядко се включва вентилатора за охлаждането и то за 10 -ина секунди и толкова. Термостата си работи- като пипна тръбата в горната част на радиатора, която отива към водната помпа, не се издържа на температурата и, тоест термостата е отворен. Та , мисля че проблема е във включвателя на перката. Не знам обаче къде точно се намира той. Питах в няколко магазина и ми казаха, че могат да го осигурят , но в две различни разновидности- с две и с три крачета. И сега не знам моята кола с какъв включвател е. Не го знам къде се намира, за да го извадя. Някой ако е имал подобен проблем нека да помогне. Най- добре ще е ако има и някакви рисунки или скици на местоположението. Колата ми е с климатик и е 1997 година производство. Благодаря предварително!
VOLVO V70 2.0D 2008г. 136к.с.
Code:
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab286793.gif[/img][/url]

[Image: ab284504.gif]

VOLVO V40 1,9TD 1997г  VIOLET METALIC
[Image: ab214140.gif]
[Image: ab286793.gif]
Reply

#2
Здравейте колеги!
Тъй като в последно време колата започна да ми загрява /без включен климатик/, си мисля че е нужно да сменя включвателя за перката на радиатора. Проблема е в това, че даже и при показание на границата на червената зона, много рядко се включва вентилатора за охлаждането и то за 10 -ина секунди и толкова. Термостата си работи- като пипна тръбата в горната част на радиатора, която отива към водната помпа, не се издържа на температурата и, тоест термостата е отворен. Та , мисля че проблема е във включвателя на перката. Не знам обаче къде точно се намира той. Питах в няколко магазина и ми казаха, че могат да го осигурят , но в две различни разновидности- с две и с три крачета. И сега не знам моята кола с какъв включвател е. Не го знам къде се намира, за да го извадя. Някой ако е имал подобен проблем нека да помогне. Най- добре ще е ако има и някакви рисунки или скици на местоположението. Колата ми е с климатик и е 1997 година производство. Благодаря предварително!
VOLVO V70 2.0D 2008г. 136к.с.
Code:
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab286793.gif[/img][/url]

[Image: ab284504.gif]

VOLVO V40 1,9TD 1997г  VIOLET METALIC
[Image: ab214140.gif]
[Image: ab286793.gif]
Reply

#3
В 90% от случаите е въздушна възглавница в радиатора а и водата в радиатора се движи от доло на горе.
V40 2000г. 95кс Габрово
Reply

#4
В 90% от случаите е въздушна възглавница в радиатора а и водата в радиатора се движи от доло на горе.
V40 2000г. 95кс Габрово
Reply

#5
Айде бе хора. Няма ли кой да подскаже къде да го открия този включвател. Вчера огледах водния радиатор, но никъде не го открих. Кабелите от вентилатора отиват встрани от радиатора и оттам нататък някъде по купето се губят. На водната помпа видях някакъв датчик със зелен куплунг. Да не би той да е? В магазините за резервни части ми предлагат два вида включватели- с две и с три клеми. И сега докато не извадя стария не знам какъв да си купя. Помогнете , моля!
VOLVO V70 2.0D 2008г. 136к.с.
Code:
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab286793.gif[/img][/url]

[Image: ab284504.gif]

VOLVO V40 1,9TD 1997г  VIOLET METALIC
[Image: ab214140.gif]
[Image: ab286793.gif]
Reply

#6
Айде бе хора. Няма ли кой да подскаже къде да го открия този включвател. Вчера огледах водния радиатор, но никъде не го открих. Кабелите от вентилатора отиват встрани от радиатора и оттам нататък някъде по купето се губят. На водната помпа видях някакъв датчик със зелен куплунг. Да не би той да е? В магазините за резервни части ми предлагат два вида включватели- с две и с три клеми. И сега докато не извадя стария не знам какъв да си купя. Помогнете , моля!
VOLVO V70 2.0D 2008г. 136к.с.
Code:
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab286793.gif[/img][/url]

[Image: ab284504.gif]

VOLVO V40 1,9TD 1997г  VIOLET METALIC
[Image: ab214140.gif]
[Image: ab286793.gif]
Reply

#7
mongoose Wrote:В 90% от случаите е въздушна възглавница в радиатора а и водата в радиатора се движи от доло на горе.
Добре, а мога ли да обезвъздуша по някакъв начин радиатора?
VOLVO V70 2.0D 2008г. 136к.с.
Code:
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab286793.gif[/img][/url]

[Image: ab284504.gif]

VOLVO V40 1,9TD 1997г  VIOLET METALIC
[Image: ab214140.gif]
[Image: ab286793.gif]
Reply

#8
mongoose Wrote:В 90% от случаите е въздушна възглавница в радиатора а и водата в радиатора се движи от доло на горе.
Добре, а мога ли да обезвъздуша по някакъв начин радиатора?
VOLVO V70 2.0D 2008г. 136к.с.
Code:
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab286793.gif[/img][/url]

[Image: ab284504.gif]

VOLVO V40 1,9TD 1997г  VIOLET METALIC
[Image: ab214140.gif]
[Image: ab286793.gif]
Reply

#9
Несъм гледал на Волвото дали има пробка за обезвъздушаване,на някои коли разширителния съд така е направен че да се самообезвъздушава,на други има специална пробка която е най-горна точка на охлаждащата система и от там се обезвъздушава но несъм оглеждал как е на Волвото защото досега несъм имал проблеми.Най-малкото което можеш да направиш е да си погледнеш нивото на охлаждащата течност,иначе ето това намерих за сензорите:
V40 2000г. 95кс Габрово
Reply

#10
Несъм гледал на Волвото дали има пробка за обезвъздушаване,на някои коли разширителния съд така е направен че да се самообезвъздушава,на други има специална пробка която е най-горна точка на охлаждащата система и от там се обезвъздушава но несъм оглеждал как е на Волвото защото досега несъм имал проблеми.Най-малкото което можеш да направиш е да си погледнеш нивото на охлаждащата течност,иначе ето това намерих за сензорите:


Attached Files Thumbnail(s)
   
V40 2000г. 95кс Габрово
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)