The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
*Спъва* ли се S/V 40 от климатроника

#81
Личното ми мнение, че ако кончетата ни са хранени добре не се чувства фрапираща разлика, като пуснеш климатика/климатроника. Не че съвсем няма разлика, особено на ниските обороти, но ако кончетата са избягали да пасат някъде на чужда поляна, то тогава дали ще си с пуснат климатик или не, пак ще се чувства, че колата е "спъната".
Аз усещам разлика само на ниските обороти, но когато колата влезе в нормален режим усещам разликата, чак когато зареждам на следващата газстанция.
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Reply

#82
Личното ми мнение, че ако кончетата ни са хранени добре не се чувства фрапираща разлика, като пуснеш климатика/климатроника. Не че съвсем няма разлика, особено на ниските обороти, но ако кончетата са избягали да пасат някъде на чужда поляна, то тогава дали ще си с пуснат климатик или не, пак ще се чувства, че колата е "спъната".
Аз усещам разлика само на ниските обороти, но когато колата влезе в нормален режим усещам разликата, чак когато зареждам на следващата газстанция.
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Reply

#83
Гледам, че намесвате и други марки коли. Нека не забравяме, че мощността в к.с. е изходна за двигателя. Но голямо значение за вървенето на колата оказва и типът скоростна кутия.
Reply

#84
Гледам, че намесвате и други марки коли. Нека не забравяме, че мощността в к.с. е изходна за двигателя. Но голямо значение за вървенето на колата оказва и типът скоростна кутия.
Reply

#85
krass68 Wrote:...типът скоростна кутия.

Която на С/В40 с атмосферни двигатели е направо *ужасна*. Липсва й 6 скорост, гадни предавателни числа като цяло и течащ семеринг (едно от гадните неща взети от рено). По темата 1.8 два боря 122 и 115 к.с. - и на двете се усеща съвсем леко, като на тази от 115 я карам само със 100 октана на Екото и съответно по-малко се усеща отколкото ако я карам с 95. Има разлика (при малолитражките четирицилиндрови атмосферки 1.6, 1.8, 2.0 определено се усеща разликата с хубавия бенз). Относно на сестра ми комбито 2.0Т не се усеща пуснатия климатик дори и когато карам на газ. На 115 к.с. е климатроник и се усеща от време на време включването и изключването на компресора.
Volvo S40 1998 1.8
Volvo 940 1996 2.0T
Opel Astra 2007 CDTI
Renault Megane 2010 dCi


ex - Volvo S60 2001 2.4
[Image: garagephp.jpg]
Reply

#86
krass68 Wrote:...типът скоростна кутия.

Която на С/В40 с атмосферни двигатели е направо *ужасна*. Липсва й 6 скорост, гадни предавателни числа като цяло и течащ семеринг (едно от гадните неща взети от рено). По темата 1.8 два боря 122 и 115 к.с. - и на двете се усеща съвсем леко, като на тази от 115 я карам само със 100 октана на Екото и съответно по-малко се усеща отколкото ако я карам с 95. Има разлика (при малолитражките четирицилиндрови атмосферки 1.6, 1.8, 2.0 определено се усеща разликата с хубавия бенз). Относно на сестра ми комбито 2.0Т не се усеща пуснатия климатик дори и когато карам на газ. На 115 к.с. е климатроник и се усеща от време на време включването и изключването на компресора.
Volvo S40 1998 1.8
Volvo 940 1996 2.0T
Opel Astra 2007 CDTI
Renault Megane 2010 dCi


ex - Volvo S60 2001 2.4
[Image: garagephp.jpg]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)