The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
1.5л на 100км... масло!!!

#11
littlegreen Wrote:Обилен синкаво-бял пушек излиза от ауспуха. Постоянно. Особено при по-високи обороти на двигателя.

Иначе на място като стои колата не тече. Сълзи, мисля, че от единия семеринг, но в никой случай не е чак такъв теч, че да изгаря по 1.5л. масло на 100км.
Щом ти е такъв пушека може и да го гори.
И понеже виждам, че си с TD вземи си провери първо турбото.
А и не е лошо да смениш маслото поне на 10W.. Smile
А на колко км ти е колата?
Аз имам мускули, мене акъл ми нетребва!!!
Reply

#12
littlegreen Wrote:Обилен синкаво-бял пушек излиза от ауспуха. Постоянно. Особено при по-високи обороти на двигателя.

Иначе на място като стои колата не тече. Сълзи, мисля, че от единия семеринг, но в никой случай не е чак такъв теч, че да изгаря по 1.5л. масло на 100км.
Щом ти е такъв пушека може и да го гори.
И понеже виждам, че си с TD вземи си провери първо турбото.
А и не е лошо да смениш маслото поне на 10W.. Smile
А на колко км ти е колата?
Аз имам мускули, мене акъл ми нетребва!!!
Reply

#13
А ако е над 200 000 хил.,направо слагай 15W40
[Image: 16008.jpg]
Reply

#14
А ако е над 200 000 хил.,направо слагай 15W40
[Image: 16008.jpg]
Reply

#15
е то нормално да е от турбото това Smileняма от какво друго да е..
460
Reply

#16
е то нормално да е от турбото това Smileняма от какво друго да е..
460
Reply

#17
Високият разход на масло е следствие или от изгаряне или от изтичане. В твоя случай появата на син дим от ауспуха е свидетелство за изгаряне на маслото. Възможно е да е от турбото, по-благоприятен вариант, но също така се получава и поради износване на буталото или цилиндъра, на водачите на клапаните или маслените маншони на клапаниРазбира се, не искам да те плаша, но най-добре да я видят в сервиз и то по-квалифициран, пр. Бош. Защото горенето на маслото е сериозен проблем. Успех!
Enjoy your volvo's
Reply

#18
Високият разход на масло е следствие или от изгаряне или от изтичане. В твоя случай появата на син дим от ауспуха е свидетелство за изгаряне на маслото. Възможно е да е от турбото, по-благоприятен вариант, но също така се получава и поради износване на буталото или цилиндъра, на водачите на клапаните или маслените маншони на клапаниРазбира се, не искам да те плаша, но най-добре да я видят в сервиз и то по-квалифициран, пр. Бош. Защото горенето на маслото е сериозен проблем. Успех!
Enjoy your volvo's
Reply

#19
Моето мнение.
Слагай 15W40 - по възможност по скоро.
Разхода на масло ще ти намали значително.

Провери във въздухопровода преди смукателните тръби дали има наличие на масло.

Никъде не упомена как е с мощността колата?
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#20
Моето мнение.
Слагай 15W40 - по възможност по скоро.
Разхода на масло ще ти намали значително.

Провери във въздухопровода преди смукателните тръби дали има наличие на масло.

Никъде не упомена как е с мощността колата?
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)