Posts: 65
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2006
Reputation:
0
Me4ok Wrote:Благодаря за предложението за запазване на час, но засега ще изчакам. Първо има два свършим няколко други работи и след това климата. Ще съм много доволен, ако след като минеш през сервиза, споделиш впечатленията си.
Относно това изтичане под таблото имам един въпрос. Когато "протече" там, какво става. В смисъл, може ли в постелката в краката на шофьора да се намокри ??? Защото като взехме колата, там беше мокро, но никъде другаде. Вече го поизсушихме, но все още търсим причината за влажността на постелката. Колега виж този отсек,който е между двигателя и челното стъкло,под тази пластмаса могат да се съберат около 40л.вода поне при мен бяха някъде там.Има едни отточници,които се запушват с листа и разни други "лайна"извинете,за да ги намериш трябва да свалиш пластмасовата кора и да ровиш с една дъъъълга отверка.Успех!
Posts: 116
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2006
Reputation:
0
itonev Wrote:Me4ok Wrote:Благодаря за предложението за запазване на час, но засега ще изчакам. Първо има два свършим няколко други работи и след това климата. Ще съм много доволен, ако след като минеш през сервиза, споделиш впечатленията си.
Относно това изтичане под таблото имам един въпрос. Когато "протече" там, какво става. В смисъл, може ли в постелката в краката на шофьора да се намокри ??? Защото като взехме колата, там беше мокро, но никъде другаде. Вече го поизсушихме, но все още търсим причината за влажността на постелката. Колега виж този отсек,който е между двигателя и челното стъкло,под тази пластмаса могат да се съберат около 40л.вода поне при мен бяха някъде там.Има едни отточници,които се запушват с листа и разни други "лайна"извинете,за да ги намериш трябва да свалиш пластмасовата кора и да ровиш с една дъъъълга отверка.Успех! аз редовно ги чистя тези отвори, а за климатика минах и аз профилактика в ИМПАС,но в Пловдив.
Volvo - гарантирано приключение
Posts: 64
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2006
Reputation:
0
OK. За тези отточници знам, но нямах представа къде да ги намеря. Но сега вече ми е ясно и ще бъдат проверени.
Благодаря Ви отновно :thumbleft:
Posts: 46
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2006
Reputation:
0
Беше някъде тук.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.bgmaps.com/services/links/links.asp?sid=cafe2db56d6d7f2dfdbfc6d7d9faf01d">http://www.bgmaps.com/services/links/li ... d7d9faf01d</a><!-- m -->
колкото за изпразването, може да е пълна глупост но в моя климатик нямаше грам фреон. пусто кат' в хралупа.
и не завиждай за телефона. той не е екстра а отговорност
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
що се касае за смяна на фреон мога да те пратя при един мой приятел, миналата годин на едно БМВ му взе 50 кинта за зареждането и климатика си работеше перфектно, тъй като познавам и двамата, ако решиш можеш да му звъннеш поне да ти даде ориентировъчни цени - 0898478239
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 134
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Zanone.
1. Линка дето си го дал не бачка :!: :?:
2. Въобще не визирах телефона а завидните ти умения :wink: а иначе знаем, че си отговорен човек!
Volvo 850GLT, 2000cc, 20V, 1993, ~210 000km
!ПРОДАДЕНА!
Posts: 134
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Е добре, нека и аз да споделя за Амкол - както бях обещал.
Става със записване. Човека е симпатичен и не се скъпи на обяснения - аз го разпитах за каквото се сетих. Направи ми добро впечатление, че не бърза, а това е важно. Във фреона слагат стандартно масло и оцветител.
В общи линии мисля, че могат да бъдат препоръчани.
Недостатъка е че са скъпи - на мен смяната на фреона ми излезе 98лв - работа + 550гр Р134а(фреон). 850-ките са с 750гр но на мен ми бяха останали 200гр в системата та ми ги приспаднаха.
Volvo 850GLT, 2000cc, 20V, 1993, ~210 000km
!ПРОДАДЕНА!
Posts: 6
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2006
Reputation:
0
Съжалявам, че се включвам толкова късно, но мога да дам много добър съвет: всеки сервиз на Мото Пфое. Аз напълних климатика в този в Младост. Струва около 55лв. След седмица ми казаха да мина да видят да няма течове. Оказа се, че един клапан изпуска фреона в купето и го смениха с нов. Мисля, че беше около 30-тина лв.
Сега е безпроблемно! Ако някой се чуди как ми хрумна да го закарам там: ами преди ползвах услугите на едни в Ст. град. Така "майсторски" ми пълнеха климатика, че всяка година го презареждах (не на волвото). И взимаха по 70лв. всеки път. Така се обадих в Мото пфое и ми се стори без пари направо.
Posts: 6
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2006
Reputation:
0
Съжалявам, че се включвам толкова късно, но мога да дам много добър съвет: всеки сервиз на Мото Пфое. Аз напълних климатика в този в Младост. Струва около 55лв. След седмица ми казаха да мина да видят да няма течове. Оказа се, че един клапан изпуска фреона в купето и го смениха с нов. Мисля, че беше около 30-тина лв.
Сега е безпроблемно! Ако някой се чуди как ми хрумна да го закарам там: ами преди ползвах услугите на едни в Ст. град. Така "майсторски" ми пълнеха климатика, че всяка година го презареждах (не на волвото). И взимаха по 70лв. всеки път. Така се обадих в Мото пфое и ми се стори без пари направо.
Posts: 28
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2006
Reputation:
0
Къде се намира сервиз "Амкол" да не би да става въпрос за моргата Анкол на цариградско шосе срещу резиденцията Враня ??Тел??
|