The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с температура

#1
Здравейте колеги!От известно време забелязах следното тевожно нещо.Сега ,когато са големите жеги си е истинско удоволствие да се кара на климатик!Но забелязах ,че когато климатика работи по-продължително време (1:30-2 часа) колата започва да загрява, стига почти до червеното...Когато изключа климатика и темертатурата спада за десетина секунди.От къде може да идва този проблем.Мотора е B18EP
460 B18EP+
Reply

#2
Здравейте колеги!От известно време забелязах следното тевожно нещо.Сега ,когато са големите жеги си е истинско удоволствие да се кара на климатик!Но забелязах ,че когато климатика работи по-продължително време (1:30-2 часа) колата започва да загрява, стига почти до червеното...Когато изключа климатика и темертатурата спада за десетина секунди.От къде може да идва този проблем.Мотора е B18EP
460 B18EP+
Reply

#3
Мите,
иди на първата бензиностанция ОMV със собствена автомивка и за едно левче хуубаво си измий радиаторите.
Това се прави като дигнеш капака и от разстояние около 30-тина см. отпред -> назад изпъскаш обилно и внимателно питите на двата радиатора. Не се притеснявай, че не се вижда задния- този на двигателя. Пръскай хоризонтално и бавничко. Струята е достатъчно силна - ще измие всичко. Не забравяй да "погледнеш" към радиаторите и откъм решетката в бронята отдолу.
Избери си режима на измиване: или този с шампоан (за препоръчване) или горещата вакса.
След тази "операция" ти гарантирам, че ще се облекчи работата на климатика ти и ще се дигне КПД-то му.
За загряването на колата просто ще забравиш. :thumbright:
Reply

#4
Мите,
иди на първата бензиностанция ОMV със собствена автомивка и за едно левче хуубаво си измий радиаторите.
Това се прави като дигнеш капака и от разстояние около 30-тина см. отпред -> назад изпъскаш обилно и внимателно питите на двата радиатора. Не се притеснявай, че не се вижда задния- този на двигателя. Пръскай хоризонтално и бавничко. Струята е достатъчно силна - ще измие всичко. Не забравяй да "погледнеш" към радиаторите и откъм решетката в бронята отдолу.
Избери си режима на измиване: или този с шампоан (за препоръчване) или горещата вакса.
След тази "операция" ти гарантирам, че ще се облекчи работата на климатика ти и ще се дигне КПД-то му.
За загряването на колата просто ще забравиш. :thumbright:
Reply

#5
Аз радиаторите ги измих още същия ден след като сменихме съединителя.Температурата наистина падна ,но с малко и то само в определени моменти(на магистралата седи на средата, иначе пак си дига малко над това)
460 B18EP+
Reply

#6
Аз радиаторите ги измих още същия ден след като сменихме съединителя.Температурата наистина падна ,но с малко и то само в определени моменти(на магистралата седи на средата, иначе пак си дига малко над това)
460 B18EP+
Reply

#7
При работа на място и включени консуматори(като климатик) е нормално температурата на ДВГ-то да се повиши.
Аз имам мускули, мене акъл ми нетребва!!!
Reply

#8
При работа на място и включени консуматори(като климатик) е нормално температурата на ДВГ-то да се повиши.
Аз имам мускули, мене акъл ми нетребва!!!
Reply

#9
Проблема е ,че колата не работи на място.В случая пътуваше за Троян.Втория път беше в града по бул.България и отново не на място...
460 B18EP+
Reply

#10
Проблема е ,че колата не работи на място.В случая пътуваше за Троян.Втория път беше в града по бул.България и отново не на място...
460 B18EP+
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)