Posts: 157
Threads: 15
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2006
Reputation:
0
На 850 се монтират АБС или АБС + Тракшън контол.
Второто предпазва колелата от превъртане при подаваен на газ на лед до към 40км/ч. Това е часе от системата на АБС но работи наопаки ако колелото приплъзне счита стяга спирачката за това колело и така предава въртящ момент на другото.
Конкретно пеи мойта кола лампата не е на мястото което си описал. При мен там е лампата за автоматините скорости. за Тракшъна имам лампа на която е написано "TRACS OFF". Когато АБС системата си направи самодиагностика и намери проблем светват двете лампи защото и АБС и Тракшъна се управляват от компютърчето на АБС-а. Когато лампата светне би трябвало да не работят и девте системи, за АБС-а лесно се проверява. Тъй като системата си прави периодична самодиагностика проблема заради който се е изключила може да отпадне и лампите да загаснат и системите да заработят. Лампата за тракшън-а може да светне отделно или когато го изключиш ръчно от бутона до врътката за бордовия компютър или ако прегречт накладките, след охлаждане се изключва лампата.
Периодияните тестове на АБС системата можеш да чуеш като бръмчене и потропване на педала на спирачката след като колата ускори за пръв път след запалване до към 60км/ч.
Мойта съм я взел със такъв проблем. АБС системите ту работят ту не. Компютъра е запомнил код за грешка проблем във единия заден датчик но при мерене на самия датчик измервателните уреди показват нормали стойности според диагностичните документи на Волво.
Метода на смяна на частите от веригата датчик/кабели/АБС компютър още не съм се решил да го започна.
-Oly-