The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo 460 ремонт на машинката за заключване на вратите

#1
Ако колата Ви е с централно заключване и някоя от вратите не се заключва или отключва не бързайте да закупувате нова машинка, просто направете това:
-свалете кората на вратата, като предварително от техническото ръководство разберете как става .
-машинката е монтирана на самата брава и не се вижда, но се виждат кабелите които я захранват, те са с жълт и зелен и са включени към основната инсталация с щепсел.Разединете щепсела.
-свържете цифров волтмер към бялата букса/тя е от основната инсталация/ и започнете заключване и отключване на колата с ключа от вратата на шофьора.Наблюдавайте волтмера той трябва да отчита напрежение м/у 7-12в, което мени знака си при преминаване на ключа от положение отключване-заключване и обратно.Ако автомобила има дистанционно, отключете и заключете и с него, резултата трябва да е същия.С тази проверка ще проверите; изправността на кабелите до щепсела,контактната система на шофьорската врата,изправността на пулта за дистанционно управление.
-Включете мултицета в кафявия щепсел/през него се захранва машинката/ и го превключете на обхват 200 ома.Измереното съпротивление трябва да е 3-7ом.Ако съпротивлението е 0 или малко над 0 ротора на двигателчето е изгорял.При съпротивление 3-7 или повече ома повредата в машинката е механична или просто тя е заяла.
Свалете машинката като предварително се запознаете как става .Ако ще ремонтирате се постъпва така:
-с шило извадете гуменото уплътнение около проводниците
-с тънка ножовка движейки се точно по фабричния шев срежете корпуса на две половини.Рязането се извършва внимателно като се спира щом усетите че сте прерязали стената.При разтваряне ще видите
следното P9020265jpg.Огледайте внимателно всички части и ако няма счупени ги почистете.Извадете двигатечето от кутията и го включете към акумулатора то трябва да се върти с висока скорост без стържене и свирене.Разменете поляритета на проводниците за да промените посоката му на въртене.Добре е двигателчето да се разкапселова и да се почисти колектора с много ситна шкуртка.Омаслете всички части P9020266 с машинно масло и сглобете внимателно.Двете половини на кутията се стягат с къси шпилки, които се използват и за захващане към бравата.Преди да монтирате свържете двата щепсела и пробвайте машинката извън вратата.Ако всички части са били здрави и не сте пренатегнали капачките машинката трябва да работи.Уплътнете сряза в капачката със силикон и монтирайте във вратата.
Reply

#2
Ако колата Ви е с централно заключване и някоя от вратите не се заключва или отключва не бързайте да закупувате нова машинка, просто направете това:
-свалете кората на вратата, като предварително от техническото ръководство разберете как става .
-машинката е монтирана на самата брава и не се вижда, но се виждат кабелите които я захранват, те са с жълт и зелен и са включени към основната инсталация с щепсел.Разединете щепсела.
-свържете цифров волтмер към бялата букса/тя е от основната инсталация/ и започнете заключване и отключване на колата с ключа от вратата на шофьора.Наблюдавайте волтмера той трябва да отчита напрежение м/у 7-12в, което мени знака си при преминаване на ключа от положение отключване-заключване и обратно.Ако автомобила има дистанционно, отключете и заключете и с него, резултата трябва да е същия.С тази проверка ще проверите; изправността на кабелите до щепсела,контактната система на шофьорската врата,изправността на пулта за дистанционно управление.
-Включете мултицета в кафявия щепсел/през него се захранва машинката/ и го превключете на обхват 200 ома.Измереното съпротивление трябва да е 3-7ом.Ако съпротивлението е 0 или малко над 0 ротора на двигателчето е изгорял.При съпротивление 3-7 или повече ома повредата в машинката е механична или просто тя е заяла.
Свалете машинката като предварително се запознаете как става .Ако ще ремонтирате се постъпва така:
-с шило извадете гуменото уплътнение около проводниците
-с тънка ножовка движейки се точно по фабричния шев срежете корпуса на две половини.Рязането се извършва внимателно като се спира щом усетите че сте прерязали стената.При разтваряне ще видите
следното P9020265jpg.Огледайте внимателно всички части и ако няма счупени ги почистете.Извадете двигатечето от кутията и го включете към акумулатора то трябва да се върти с висока скорост без стържене и свирене.Разменете поляритета на проводниците за да промените посоката му на въртене.Добре е двигателчето да се разкапселова и да се почисти колектора с много ситна шкуртка.Омаслете всички части P9020266 с машинно масло и сглобете внимателно.Двете половини на кутията се стягат с къси шпилки, които се използват и за захващане към бравата.Преди да монтирате свържете двата щепсела и пробвайте машинката извън вратата.Ако всички части са били здрави и не сте пренатегнали капачките машинката трябва да работи.Уплътнете сряза в капачката със силикон и монтирайте във вратата.


Attached Files Thumbnail(s)
       
Reply

#3
Страхотно е да има ентусиясти ,да ремонтират колите си.

Бих препоръчал товарните кабели на м.ц.з да се мерят с пробна лампа(мое неангажиращо мнение)

Машинката за централно заключване на (м.ц.з) 850 е малко по-различна и след профилактиката
описана по горе аз съветвам срязване с полувин витка на пружинките

Задължително почистете и смажете лостовата система и бравата ,за да намалите усилието на м.ц.з

Лошото е че каквито и магий да се прави на 10-15 годишна м.ц.з то тя през живота си
(примерно за 10г тя е отворила и затворила вратата 58400 пъти)
то ефекта е за месец или два
Една нова от МП или някоя кирайска е по -дорото решение
Успех с ремонтите Smile
Полезно четиво което може да направи престоя ви във форума по-приятен
                             Десетте “Божии” Заповеди
Reply

#4
Страхотно е да има ентусиясти ,да ремонтират колите си.

Бих препоръчал товарните кабели на м.ц.з да се мерят с пробна лампа(мое неангажиращо мнение)

Машинката за централно заключване на (м.ц.з) 850 е малко по-различна и след профилактиката
описана по горе аз съветвам срязване с полувин витка на пружинките

Задължително почистете и смажете лостовата система и бравата ,за да намалите усилието на м.ц.з

Лошото е че каквито и магий да се прави на 10-15 годишна м.ц.з то тя през живота си
(примерно за 10г тя е отворила и затворила вратата 58400 пъти)
то ефекта е за месец или два
Една нова от МП или някоя кирайска е по -дорото решение
Успех с ремонтите Smile
Полезно четиво което може да направи престоя ви във форума по-приятен
                             Десетте “Божии” Заповеди
Reply

#5
Подкрепям здравко, и ще добавя една машинка МАК (не каква да е) струва 8 лева, за да разглобя и почистя, смажа и сголбя машинката (дори и да успея да я поправя) ще ми необходим час, час и нещо (разглабянето демонтирането и монтирането на вратата не го отчитам тук), а за толкова време ако се хвана да работя ще изкарам много повече от 8 лева. Та въпроса ми е след равносметка оправдано ли е отремонтирането на един толкова малко струващ консуматив?
Това е мое мнение, всеки си прави равносметка за себе си Smile
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply

#6
Подкрепям здравко, и ще добавя една машинка МАК (не каква да е) струва 8 лева, за да разглобя и почистя, смажа и сголбя машинката (дори и да успея да я поправя) ще ми необходим час, час и нещо (разглабянето демонтирането и монтирането на вратата не го отчитам тук), а за толкова време ако се хвана да работя ще изкарам много повече от 8 лева. Та въпроса ми е след равносметка оправдано ли е отремонтирането на един толкова малко струващ консуматив?
Това е мое мнение, всеки си прави равносметка за себе си Smile
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply

#7
yuckuJackD Wrote:Подкрепям здравко, и ще добавя една машинка МАК (не каква да е) струва 8 лева, за да разглобя и почистя, смажа и сголбя машинката (дори и да успея да я поправя) ще ми необходим час, час и нещо (разглабянето демонтирането и монтирането на вратата не го отчитам тук), а за толкова време ако се хвана да работя ще изкарам много повече от 8 лева. Та въпроса ми е след равносметка оправдано ли е отремонтирането на един толкова малко струващ консуматив?
Това е мое мнение, всеки си прави равносметка за себе си Smile
Да, заслужава си за някои. Защото :
1- ставаш малко по грамотен (технически)
2- понякога е приятно събота или неделя да си поровиш из колата
3- на мене лично ми е по- хубаво да си рециклирам някоя оригинална част отколкото да си купя някой китайски боклук дето няма да изкара и месец.
The black S60 D5
[Image: ab208452.gif]
Reply

#8
yuckuJackD Wrote:Подкрепям здравко, и ще добавя една машинка МАК (не каква да е) струва 8 лева, за да разглобя и почистя, смажа и сголбя машинката (дори и да успея да я поправя) ще ми необходим час, час и нещо (разглабянето демонтирането и монтирането на вратата не го отчитам тук), а за толкова време ако се хвана да работя ще изкарам много повече от 8 лева. Та въпроса ми е след равносметка оправдано ли е отремонтирането на един толкова малко струващ консуматив?
Това е мое мнение, всеки си прави равносметка за себе си Smile
Да, заслужава си за някои. Защото :
1- ставаш малко по грамотен (технически)
2- понякога е приятно събота или неделя да си поровиш из колата
3- на мене лично ми е по- хубаво да си рециклирам някоя оригинална част отколкото да си купя някой китайски боклук дето няма да изкара и месец.
The black S60 D5
[Image: ab208452.gif]
Reply

#9
Съгласен съм и с трите, но точно за машинка за централно ....
Като добавка от ровене по колата събота и неделя жена ми не ще и да чува за VOLVO, но това не пречи да си взема още едно Smile
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply

#10
Съгласен съм и с трите, но точно за машинка за централно ....
Като добавка от ровене по колата събота и неделя жена ми не ще и да чува за VOLVO, но това не пречи да си взема още едно Smile
[Image: ab276107.gif]
[Image: ab245320.gif]

[Image: ab245321.gif]
VOLVO S40, 1.8 115hp, 97г. -Р 9969 минало
VOLVO 440 1.7i 89г. B18E, Р 1401 РС - минало
VOLVO 460 1.8 моно 91г. B18U, Р 0345 РС - минало
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)