Posts: 2
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2006
Reputation:
0
Здравейте, скоро се регистрирах във форума, защото съм тръгнал да си търся возило и имам голямо желание за Волво (в частност 460). Проблемът е, че всеки ме плаши с високите цени на частите. Видях, че има подобна тема, но според мен ако въпроса се формулира малко по-ясно ще е от полза за повече хора.
Та мойте въпроси са:
1 - Какво сте сменяли по колата си и на каква цена?
2 - За колко време експлуатация?
3 - Груба сметка годишно колко излиза поддръжката?
Благодаря предварително!
Posts: 3,483
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Отговорите ще получиш от понеделник.
Добре дошъл.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Posts: 2,260
Threads: 114
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Мисля, че има подобна тема някаде на зад.
иван петров иванов
Unregistered
Смемял съм бензинова помпа БОШ -200лв. нова.
Posts: 1,039
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2006
Reputation:
0
Общо взето текущи ремонти - селенови втулки, тампоните на задното окачване, накладки, ремъци, а... и маншони на каретата, в момента са ми за смяна, двете карета но като имаш в предвид, че маншоните бяха на попара още като го взех от незнаино колко време, а оттогава съм минал към 70 000км. и над 3 год., а моята философия общо взето е че колата е за да служи на човека и не е важно да се пази като рохко яице, а да се поддържа добре, обикалят се по-големите дупки а по-малките и без това не можеш да ги избегнеш всичките, но поне с над 100км./ч. почти не се усещат.
Надявам се че горе-долу те ориентирах, а.... става въпрос за 460 1,9 ТД
Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
------------------------
Volvo S60 D5 - 2003, 163hp/4000, 347Nm/1750 & Volvo S40 1.6D - 2006, 110hp/4000, 245-280Nm/1750 & Volvo 460 1.9TDi - 1996, 90hp/4500 180Nm/2200 & Volvo 460 GLE - 1994, 1721cc. - 106hp
Posts: 856
Threads: 14
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Мигач-125лв.
шенкел(с АБС) - 200лв
... за моя радост беше поето от застрахователя и аз не го платих
Ex: Volvo 440; 1.9 TDi, Ауди А4, :-|
Posts: 1,206
Threads: 34
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
1 Два накрайника(Кормилна щанга) - 35 броя (От Скантек) шведски
2 Кутия за въздушен филтър - 30лв от Италянеца.
3 Копче за ел.огледало - 15лв :lol:
4 Стартер(от 2 направих 1) - 50лв Италянеца.
5 Свещи Champion - 40лв.(Незнам модела)
6 Капачка за маслото - 20лв(оригинална)
Предстои смяна на масло,ангренаж,ролки,четки и лагер на алтернатор.
ПП:Много други неща съм правил по колата ама не са свързани с части от който се интересувате :wink:
Orion - High Performance Car Audio
Posts: 185
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2006
Reputation:
0
ЗДр братле аз съм със същото волво 460 93г от както сам го взел не сам сменял нищо по него поне 1г вече как го имам сменял съм само стандартни неща масло ремак антифриз др не а да наскоро ми изгоря бензиновата помпа ама си намерих 2-ра рака за 80 кинта така че няма голяма разлика в цените сравнение с др марки такаче взимаи не се чуди ще си доволен от колата
караи VOLVO бъди БаМбУчА
Posts: 1,342
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Bat Man4o Wrote:Здравейте! Като пресен притежател на V460 GLE 1,9ТД, `95 г., а и изобщо при тази ми първа среща с Волво имам доста въпроси, подобни на колегата задал темата, а имено: Предстои ми смяна на тампони на предно окачване, външни маншони, тампони на задно окачване, евентуално биалетки. Бихте ли препоръчали сервиз. Не намерих нещо конкретно във форума. Другата важна и неизбежна и необходима смяна - масло, ремъци, фиртри - къде бихте препоръчали? Дали не е по-добре в сервиз на Рено? Все пак двг е френски. Има ли поленов филтър за купето и къде се намира? Дали ще мога сам да си го сменя? Има неприятен мирис в купето и си мисля, че отдавна не е сменян?
Добре дошъл и безаварийна!
За съжаление не мога да ти помогна за сервиз защото там където аз си правих ремонта не съм доволен и не искам да ти го препоръчнвам. За ремък, масло и филтър почти навсякъде ще ти ги сменят без проблеми.
Аз моята я купих преди една година и сменях водна помпа, втулки (тампони) на носачите и една биалетка. В сервиза в който ми ги сменяха ми казаха че са сложиши шведски втулки - по 32 лв, но цялата работа малко ме съмнява защото пак са разбити а ми казаха че би трябвало доста повече да издържат, дори и ако са български. Българските са по 10-15 лв. Някой спомена че не е имал 2 год проблеми с български и смятам и аз да си сложа. Водната помпа също ме съмнява да е сменяна защото пак тече.. та.. ако имаш сигурен човек по-добре иди при него
И нека ти проверят течността в скоростната кутия за да не се налага да правиш безумни ремонти по нея, както аз правих.
Успех!
Don't tell me there's no hope at all
Together we stand, divided we fall
Posts: 2,260
Threads: 114
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Сменял съм селеновите втулки и сложих български по 10 лева бройката, инак ми предлагаха оригинални (?!) за по около 40 лева бройката и като ги умножиш по 4 става бая дебело (вс пак всеки според джоба). кУпих ги от Пловдив като тия които ги правят дават и някаква гаранция.
Тампони за от зад пак от тях взех, инак малката щанга за от зад (ако правилно съм се изразил) струва около 80 лева, задни биалети пак около тази цена, аз моите ги рециклирах. Предни биалети има на АС Метал по около 25 лева бройката.
Ето и сайта на тези които правят тампоните http://shikov.hit.bg/
|