Здравей.
И аз постоянно се допитвам с колегите във форума защото не съм твърде компетентен, но все пак мисля че мога да дам мнение.
Имам 3 Волва, 2 от които 9-ки.И 3-те са катафалки и всеки ден са по пътищата.
Та специално за 9-та серия мога да кажа, че е колата която не бих заменил с друга.9-ката е най- култовото Волво поне за мен.
Има дребни неща, които се появяват във времето но са по скоро козметични.Иначе колите са БЕТОН.
За дизела мога само да ти кажа че скоро ще му правим юбилей защото наближава милиона, а си работи като часовник.
Много е важно все пак в какви ръце е била колата.Повечето екземпляри са запазени поне според мен.
А истории за това колко са ме блъскали, от къде съм минавал, и колко са корави тези коли, мога да разказвам много...........но ще е на някоя среща.
С 2-Е ДУМИ ТОВА Е КОЛАТА - УСПЕХ
Здравей.
И аз постоянно се допитвам с колегите във форума защото не съм твърде компетентен, но все пак мисля че мога да дам мнение.
Имам 3 Волва, 2 от които 9-ки.И 3-те са катафалки и всеки ден са по пътищата.
Та специално за 9-та серия мога да кажа, че е колата която не бих заменил с друга.9-ката е най- култовото Волво поне за мен.
Има дребни неща, които се появяват във времето но са по скоро козметични.Иначе колите са БЕТОН.
За дизела мога само да ти кажа че скоро ще му правим юбилей защото наближава милиона, а си работи като часовник.
Много е важно все пак в какви ръце е била колата.Повечето екземпляри са запазени поне според мен.
А истории за това колко са ме блъскали, от къде съм минавал, и колко са корави тези коли, мога да разказвам много...........но ще е на някоя среща.
С 2-Е ДУМИ ТОВА Е КОЛАТА - УСПЕХ
Колеги, като собственик на дизеловия вариант на 940 да добавя няколко неща.
Предница, окачване - след закупуването на колата преди около >3 години смених всичките консумативи по предницата за да съм сигурен, че не завися от предишния собственик. След това съм ходил за смяна на кормилни болтове, които се разхлопаха нещо.
Материали по купето - пластмасите са бая здрави. Моята е на 15 години и нищо не скърца нито зиме нито лете. Возията е ненадмината - широко в купето, дупките не ги усеща и с неравностите се справя чудесно.
Добра година - за детски болести трудно можем да говорим имайки в предвид, че е наследник на вече доказания 740 модел. Все пак намери си възможно по-нова и поддържана (те не знам докога ги произвеждат май до 97-а) за да има повечко ресурс да и се кефиш.
Поддръкжа - евтина и лесна. По магазините описани тука във форума имат чаркове, а ако нямат ти докарват с поръчка (което досега не ми се е налагало).
Частите са на нормални цени според мен, не хапят.
Да си кажа - препоръчвам ти тази кола. Моята няма да я продам, а ще я подаря на свако ми. И вече и търся достоен заместник от същата марка
Колеги, като собственик на дизеловия вариант на 940 да добавя няколко неща.
Предница, окачване - след закупуването на колата преди около >3 години смених всичките консумативи по предницата за да съм сигурен, че не завися от предишния собственик. След това съм ходил за смяна на кормилни болтове, които се разхлопаха нещо.
Материали по купето - пластмасите са бая здрави. Моята е на 15 години и нищо не скърца нито зиме нито лете. Возията е ненадмината - широко в купето, дупките не ги усеща и с неравностите се справя чудесно.
Добра година - за детски болести трудно можем да говорим имайки в предвид, че е наследник на вече доказания 740 модел. Все пак намери си възможно по-нова и поддържана (те не знам докога ги произвеждат май до 97-а) за да има повечко ресурс да и се кефиш.
Поддръкжа - евтина и лесна. По магазините описани тука във форума имат чаркове, а ако нямат ти докарват с поръчка (което досега не ми се е налагало).
Частите са на нормални цени според мен, не хапят.
Да си кажа - препоръчвам ти тази кола. Моята няма да я продам, а ще я подаря на свако ми. И вече и търся достоен заместник от същата марка
9-ката според мен е култова. Друга кола никога не ме е кефила толкова.Някой ден може би ще имам v70 cross country, но никога няма да забравя 9-ката.Никога няма да има друго такова комби - ВОЛВО
ПОНЕ СПОРЕД МЕН
9-ката според мен е култова. Друга кола никога не ме е кефила толкова.Някой ден може би ще имам v70 cross country, но никога няма да забравя 9-ката.Никога няма да има друго такова комби - ВОЛВО
ПОНЕ СПОРЕД МЕН
Аз се возя в 960! Седан, както е известно! Специално изпълнение.
Имам и 850 комби.
Мога да направя несравнимо сравнение! Въпреки, че и двете много ги обичам!
960 е като голяма презокеанска яхта! Меко и плавно возене. Държелива на тежкия ми крак! Автомата те изстрелва във спортния режим! Тогава, тия 204 коня се усещат действително! Пък е готино да покараш зимата със зимния режим, и дори с летни гуми не е страшно...
Ако си тарикат да си я пазиш ЩЕ ТЕ НАДЖИВЕЕ!
Разхода при каране по устав е страхотен: извънградско - 8,5 ; смесен режим (градско, селско) - 11,5 ; но само градско е страшно защото си все над 15.
Препоръчвам ти такава кола!
Дори, ако разхода ти е голям, тази машина добре понася газови уретби, което аз лично не препоръчвам...
Аз се возя в 960! Седан, както е известно! Специално изпълнение.
Имам и 850 комби.
Мога да направя несравнимо сравнение! Въпреки, че и двете много ги обичам!
960 е като голяма презокеанска яхта! Меко и плавно возене. Държелива на тежкия ми крак! Автомата те изстрелва във спортния режим! Тогава, тия 204 коня се усещат действително! Пък е готино да покараш зимата със зимния режим, и дори с летни гуми не е страшно...
Ако си тарикат да си я пазиш ЩЕ ТЕ НАДЖИВЕЕ!
Разхода при каране по устав е страхотен: извънградско - 8,5 ; смесен режим (градско, селско) - 11,5 ; но само градско е страшно защото си все над 15.
Препоръчвам ти такава кола!
Дори, ако разхода ти е голям, тази машина добре понася газови уретби, което аз лично не препоръчвам...