The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Парното ми работи и като не съм на контакт

#1
Значи вчера сутринта като отивах на работа си бях пуснал парното да ми духа хладно на краката,но уви като съм спрял съм забравил да го спра и след 10часа като се качих познайте дали имаше ток в акумулатора,така де бутнаха ме и запалих за щастие Smile
Та въпрсоса ми е дали не трябва да спира като не съм на контакт и съм махнал ключа.Отскоро я карам тази кола и не знам как е по принцип на Волво-то.Знам че едно време на добрата стара ладичка спираше парното като махна ключа.Та дали по принцип трябва да спира или не,това е въпроса,дали да търся проблем по кабелите някъде или направо да си вържа едно реле към ключа което да ми спира тоците като не съм на контакт. :?:
Reply

#2
При мен спират и духалки и фарове като не е на контакт в съвсем нулево положение.
Reply

#3
Според мен - като извадиш ключа трябва да ти спира тока!
Явно там нещо е пипано.
Трябва парното да се върже към контактния ключ.

Хубаво е ако се пипа там - да се разбира от това което се прави.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#4
като махнеш ключа всичко трябва да спира. при мен има изключение ако съм на габарит - продължава да свети. на всяка кола би трябвало вентилатора в купето да спира което според мен означава че е имало преправяне някъде по тоците и вентилатора е вързан директно а не през ключа
VOLVO S40 1998 100kW (140к.с.) 5 MANUAL 183Nm минало
VOLVO S60 D5 2006 136kW (185к.с.) 6 MANUAL 400Nm минало
VOLVO XC60 2013 158kW (215к.с.) 6 AUTOMATIC 440Nm настояще
VOLVO бъдещето е неизвестно...
Reply

#5
и аз мисля че е преправяно и е вързано директно парното. Ако разбираш прехвърли си го да ти е през контакта ако не, намери някой който разбира да ти го направи или просто не го забравяй другия път като караш :-)
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#6
И аз да туря малко мерудия на гърнето.
При изваден ключ ток има само до:
габарити, жабка, багажник, запалка, часовник, осветлението в купето и вентилатора на радиатора на двигателя - не тоя в купето. В тая сметка не включвам компютри, аларми и разни такива.

Всичко друго, ако не ти се излкючва, е вързано накриво.

Има трик да излъжеш касетофона да работи и при това положение. Ако някой знае изводите да свирне...
Reply

#7
Да те поправя.

При изваден ключ ток има само до:
габарити, жабка, багажник, часовник, осветлението в купето, касетофона, светлини спирачки, авариини, аларма.

При изваден ключ ток няма само до:
запалка, ел огледала, клаксон, чистачки, парно купе.
Последното го избройх щото на първа позиция на конт. ключ работят
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#8
абе тука има различни тези, при мен заплаката и без контакт работи, а що се касае до касетофона всичко зависи как се връзва аз съм го вързал директно към акумулатора само съм го прекарал през един свободен бушон и воала! Нищо сложно. Ако имаш проблем с връзването каже ще дойда някой ден да го вържем.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)