The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
гарнитура на главата

#1
Вчера бях на майстор и ми казаха, че трябва да сменя гарнитурата на главата. Пропуска масло и достатъчно оцапва двигателя. Може ли да ми кажете каква гарнитура да си купя като надеждна, и трябва ли задължително да се шлайфа главата? Предварително благодаря!!!!!
Reply

#2
Главата се шлайфа само ако е крива или друго.
Желателно е гарнитурата да ти е от хубавите.
Ама отвориш ли дв. отгоре - се приготви и евентуално и от долу. В смисъл парички повече да имаш!

Аааааа и още нещо - важно!
Да ти прегледат и шлайфат клапаните и там втулки - че после да не ....
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#3
Задължително ли се шлайфат клапани и задължително ли се сменя газнитурата? Аз съм си купил гумички за клапаните, но за гарнитурата на капака на вала ми казаха че е добре само да се натегне, ако не е за смяна, защото не се знае на каква ще попадна. Надявам се още малко сили да върна Smile имам малко маслени пари под малката гарнитурка, но то е защото някакси стрелката на оборотомера май почти всеки ден взе да влиза в червената зона.
palavnik сигурен ли си че точно за гарнитурата на главата става дума, защото всеки ми казва че ако няма голям проблем да не се бара. Много е важно ако ще се сменя, то майстора да е точен и да си знае работата, че после има шанс да омасли още повече, като това е най малкия проблем...
Reply

#4
palavnik
Мога да ти препоръчам моя майстор - взима средно.
Той знае къде има части, знае за шлайфането човек.
Абе с две думи - той може да ти свърши всичко както трябва - без да обикаляш ти. Разбира си от работата и е точен във всичко.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#5
Аз също съм ходил при майстора на Ефри (ако става дума за Васко от Овча Купел) и гарантирам,че е печен. Въбоще не взима скъпо и си върши работата. На мен ми смени гарнитурата и беше коло 100 лв всичко, а такава цена трудно ще намериш...
Volvo 440, 1.8 I, 90HP 1994
Reply

#6
За Васко и аз съм за.... смених си накладките на жигулата Big Grin
Доволен съм!!!
Ex: Volvo 440; 1.9 TDi, Ауди А4, :-|
[Image: a2_h14_22_7_1993_2_1a.gif]
Reply

#7
Shubert Wrote:За Васко и аз съм за.... смених си накладките на жигулата Big Grin
Доволен съм!!!
За задните накладки на жигулата и аз можех да ти ги сменя Big Grin
Уточнение за Васко.
Не е от най ефтините нито пък от най скъпите - затова пък е точен в ремонтите и коректен - разбира си човека - не е пиянде като другите мърлячи.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#8
Аз сащо съм ходил при Васо. Много съм доволен. Работи бързо, качествено, на добри цени. Човека е коректен и добър майстор.
Reply

#9
Efri 740 Wrote:За задните накладки на жигулата и аз можех да ти ги сменя Big Grin
Уточнение за Васко.
Не е от най ефтините нито пък от най скъпите - затова пък е точен в ремонтите и коректен - разбира си човека - не е пиянде като другите мърлячи.

За предните и то само на дясната че там се запече работата.
А що се отнася до цената... всеки знае че ефтиното излиза скъпо по някога :wink:
Ex: Volvo 440; 1.9 TDi, Ауди А4, :-|
[Image: a2_h14_22_7_1993_2_1a.gif]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)