10-24-2008, 12:45 PM
Съвсем случайно попаднах на тази дискусия и не мислех да се изказвам, но след като прочетох какво е написал гореспоменатият Сашо Хранов, за когото и от когото до днес не бях чувал нищо, просто нямаше как да остана безмълвен. Сашо Хранов явно не си е направил труда да прочете малко история за 4-та серия на Волво, преди да напише въпросната статия. Първият модел Волво с предно предаване се появява през 1986 и това е именно моделът 480. Чак година по-късно, на базата на 480 се произвеждат 440 и 460.
Колкото до приликите между 4-та серия на Волво с Рено, то смело мога да твърдя, че Волво 4хх прилича много повече на Рено отколкото на Волво. А това, дали Волво 480 е шедьовър на дизайнерите си е въпрос на вкус. На мен лично това Волво на външен вид ми прилича на настъпена Хонда. Това си е лично мое мнение и никoй не може да ме убеди в противното. Просто аз предпочитам да "си карам 3-тоновия ковчег с псевдо турбина, без да имам претенции, към 1700 кубикови двигатели с по-добри показатели", както благозвучно го е описал един колега в една друга тема от този форум, посветена на Волво 480. Тук не смея да споря, защото нямам идея какво е имал предвид колегата с понятията "псевдо турбина" и "по-добри показатели" Моят "ковчег" също е мнoгoфункционално комби, но не за двама, а за петима пасажери :-)
Колкото до приликите между 4-та серия на Волво с Рено, то смело мога да твърдя, че Волво 4хх прилича много повече на Рено отколкото на Волво. А това, дали Волво 480 е шедьовър на дизайнерите си е въпрос на вкус. На мен лично това Волво на външен вид ми прилича на настъпена Хонда. Това си е лично мое мнение и никoй не може да ме убеди в противното. Просто аз предпочитам да "си карам 3-тоновия ковчег с псевдо турбина, без да имам претенции, към 1700 кубикови двигатели с по-добри показатели", както благозвучно го е описал един колега в една друга тема от този форум, посветена на Волво 480. Тук не смея да споря, защото нямам идея какво е имал предвид колегата с понятията "псевдо турбина" и "по-добри показатели" Моят "ковчег" също е мнoгoфункционално комби, но не за двама, а за петима пасажери :-)