The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с газовата - LandiRenzo - къде?

#1
Помагайте, трябва спешно да си оправя газовата - какво и е... нека просто кажем, че не работи, ще трябва майстор. Газовата е ЛандиРенцо SE81, ламбда контрол - трябва да се настройва с уред. Ходих до един Ицо на младост но интервенцията му не донесе нищо хубаво освен, че след 1 месец се върнах в изходно положение. Та може ли да ме упътите към някой читав майстор - то мисля, че има само един още, някъде на Хаджи Димитър, някой някакви вчечатления от там?
Volvo 850GLT, 2000cc, 20V, 1993, ~210 000km
!ПРОДАДЕНА!
Reply

#2
Nikson Wrote:Помагайте, трябва спешно да си оправя газовата - какво и е... нека просто кажем, че не работи, ще трябва майстор. Газовата е ЛандиРенцо SE81, ламбда контрол - трябва да се настройва с уред. Ходих до един Ицо на младост но интервенцията му не донесе нищо хубаво освен, че след 1 месец се върнах в изходно положение. Та може ли да ме упътите към някой читав майстор - то мисля, че има само един още, някъде на Хаджи Димитър, някой някакви вчечатления от там?

Между Младост 3 и Младост 1А зад китайския ресторант има един, който много хора го хвалят.
Reply

#3
щом трябва да се настройва с уред провери къде има официален сервиз да не се разхождаш по майстори всеки месец.
VOLVO S40 1998 100kW (140к.с.) 5 MANUAL 183Nm минало
VOLVO S60 D5 2006 136kW (185к.с.) 6 MANUAL 400Nm минало
VOLVO XC60 2013 158kW (215к.с.) 6 AUTOMATIC 440Nm настояще
VOLVO бъдещето е неизвестно...
Reply

#4
При младостите е въпросния Ицо при които съм ходил - официален предтсавител е (макар, че ако италиянците му видят сервиза ще се оттегляд от Бг завинаги) - не съм доволен.
Volvo 850GLT, 2000cc, 20V, 1993, ~210 000km
!ПРОДАДЕНА!
Reply

#5
Сашо, ако знаеш какъв чешит разправят че е официалния представител ще пляскаш с 2 ръце че си с БРЦ Smile
Моят съвет е все пак да идеш при представителя, но си имай 1 наум и внимавай. Аз все още обмислям дали да рискувам да си сложа може би най добрият италиянски изпарител при тях или да сложа 1 БРЦ, което всеки що годе свестен майстор настройва за 15 мин и да не прекалявам със студения старт.
Та на въпроса - Ламбда контрола ще работи добре ако ти е в ред ламбда сондата, иначе електрониката се настройва със специален уред или лаптоп със съответният софтуер и кабел. От много препоръчван газаджия знам че представителя отказва да дава инфо и каквото и да било друго на колеги.
Ако се замисли човек проблемите с ламбда контрола могат да са причинени от ламбда сонда, запушване с мръсотии на изпарителя( има някои проблемни модели,които си губят центровката като ги почистиш, за целта се посъветвай с Imitev - модератор в клуба на газаджиите в дир-а) , заминали мембрани на изпарителя, проблеми със стъпковото моторче - между изпарителя и смесителната плочка на маркуча се намира, него можеш лесно да свалиш, да му замериш съпротивлението, което трябва да е около 50 ома, имай впредвид че е биполярно и на 2-те намотки трябва да е горе долу толкова и да са еднакви съпротивленията. Моторчето се отваря и се кисне в разтворител, защото много мизерии се трупат, съхне и обратно. Остават разкачени проводници около електрониката и загуба на настройка/центровка на електрониката.
Стъпковото моторче, мръсотиите в изпарителя и ламбда сондата можеш сам да провериш и ако не става вече да ходиш при представителя за диагностика и настройка.
ПП: добре е все пак да опишеш по подробно симптомите...
ПП2: ако много се объркат работите с електрониката и представителя винаги има вариянт да го отсвириш и да сложиш за 175лв Заволи ламбда контрол+ цената на монтажа, за мен това бе резервният изход, но за късмет минах само с 35лв и без майстори Smile
Reply

#6
Благодаря за желанието да помогнете. За съжаление съм изчерпал възможностите за саморемонти а и вече съм минавал през въпросния Ицо а той ми разбъзика настройките та сега незнам какво е оставил. Ламбдата е здрава, скоро съм я сменял а и на бензин си работи, компютъра не дава грешки, моторчето съм го отварял - чисто е и работи (чува се като се даде ток на газовата след прекъсване на захранването) - мембраните са сменяни от "представителя". симптомите: Не държи никакви обороти на празен ход, направо си гасне а и започва да мирише здраво на газ (признак че се дави), преди да стане така за известно врене даже прескачаше сама от газ на бензин, след интервенцията на Ицо- започна да губи и мощност над 4000об.
Ще ходя до Хаджи Димитър и ако и там нищо не стане ще трябва да мисля за нова... или направо да я свалям.
Volvo 850GLT, 2000cc, 20V, 1993, ~210 000km
!ПРОДАДЕНА!
Reply

#7
ето ти карта как да стигнеш до Хаджи Димитър, ако са тези де, работя до тях и там съм превил колата и засега нямам оплаквания.


Attached Files Thumbnail(s)
   
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#8
Другия вариянт е да махнеш плунжера на ламбдата от системата и да сложиш обикновен тройник,без да откачаш това,което лъже компа .Има малка опастнос от детонации.Моята 850ка е направена тъка и до сега е "буфкала" само веднъж лееекичко.Това докъто не намериш софт за ламбдата.
Reply

#9
Nikson Wrote:Благодаря за желанието да помогнете. За симптомите: Не държи никакви обороти на празен ход, направо си гасне а и започва да мирише здраво на газ (признак че се дави), преди да стане така за известно врене даже прескачаше сама от газ на бензин, след интервенцията на Ицо- започна да губи и мощност над 4000об.

Имах подобен проблем - оказа се скъсана мембрана на изпарителя, който е ел. и въпреки законите на физиката Smile продължаваше да храни колата, но при повече обороти. Иначе си гаснеше.
Reply

#10
В духа на взаймопомощ - ще споделя какво направих с моя проблем.
Ходих до Хаджи Димитър - другия "представител" на LandiRenzo в София според сайта, който имат в hit.bg.
Въпросния Сашо така и не го видях. Трябва да споделя, че сервиза си изглеждаше нормално за разлика от дупката, която Ицо (Младост1) нарича свой сервиз.
За съжаление и там обслужването е под всякаква критика - чаках близо 2часа докато се появи единствения човек, които разбирал от такива уредби ?!
Както и да е - поне човекът изглежда си разбира нещата - закачи компютъра на газовата и срещу 5лв и 10мин работа ми оправи нещата - оказа се настройка! И това след като смених мембрани и направих насройка при въпросния Христо само преди 3 месеца.
Незнам доколко обаче това ще ми реши проблемите - колата вече не гасне на празния ход но придърпването над 4000об си остана и въобще като цяло не съм много доволен от работата на газовата. Утре ще пътувам и се надявам най-накрая да проработи (но се съмнявам)
Незнам това колко е било полезно но се оказва за пореден път че тук не е достатъчно да отидеш на майстор - тряба и късмет и кой зане още какво?
Volvo 850GLT, 2000cc, 20V, 1993, ~210 000km
!ПРОДАДЕНА!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)