The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с модула за обдухване на купето на 940

#1
Здравейте колеги.
Притежавам Волво 945 Polar 2 l turbo с климатроник.
От около два месеца, в началото много рядко, а напоследък почти непрекъснато, с включването на двигателя, (със закъснение около 5 секунди) вместо да се включи вентилатора (ако съм в автоматичен режим) се включва светодиодната лампичка в синьо обхващаща бутона за включване на компресора. При това положение вентилатора не работи в никакъв режим нито ръчен нито автоматичен, не се включва климатроника - изобщо пълен блокаж. Когато лампичката не свети всичко е ок.
Наближава дъждовния и най-вече снежния период и без да работи вентилатора(в момента климатроника не ме вълнува особенно) направо съм за никъде.
Много моля ако някой се е сблъскал с този проблем да ми даде съвет къде да гледам или майстор, който да ми помогне.
Благодаря на всички предварително.
Reply

#2
Здравейте колеги.
Притежавам Волво 945 Polar 2 l turbo с климатроник.
От около два месеца, в началото много рядко, а напоследък почти непрекъснато, с включването на двигателя, (със закъснение около 5 секунди) вместо да се включи вентилатора (ако съм в автоматичен режим) се включва светодиодната лампичка в синьо обхващаща бутона за включване на компресора. При това положение вентилатора не работи в никакъв режим нито ръчен нито автоматичен, не се включва климатроника - изобщо пълен блокаж. Когато лампичката не свети всичко е ок.
Наближава дъждовния и най-вече снежния период и без да работи вентилатора(в момента климатроника не ме вълнува особенно) направо съм за никъде.
Много моля ако някой се е сблъскал с този проблем да ми даде съвет къде да гледам или майстор, който да ми помогне.
Благодаря на всички предварително.
Reply

#3
Това, че синята лампичка започне да мига, след като запалиш колата, означава, че електронният блок за управление на климатика е отчел някаква грешка. Ако колата ти е преди 1996а година, ще можеш и сам да си разчетеш грешките натрупани в комютъра, но ако е по-нова, ще ти трябва OBD 2 кабел и Лаптоп или сервиз, в който могат да ти направят компютърна диагностика :-(

Преди да отидеш на сервиз, пробвай да откачиш акумулатора или да извадиш бушона на климатроника, може пък грешката да се изчисти, което не означава, че после няма да се появи пак. Щом веднъж се е появила, значи има някакъв проблем. Възможно е да ти е изгоряла термозащитата на реостатчетата, за различните степени на вентилатора, но ти казваш, че понякога си работи нормално...
Reply

#4
Това, че синята лампичка започне да мига, след като запалиш колата, означава, че електронният блок за управление на климатика е отчел някаква грешка. Ако колата ти е преди 1996а година, ще можеш и сам да си разчетеш грешките натрупани в комютъра, но ако е по-нова, ще ти трябва OBD 2 кабел и Лаптоп или сервиз, в който могат да ти направят компютърна диагностика :-(

Преди да отидеш на сервиз, пробвай да откачиш акумулатора или да извадиш бушона на климатроника, може пък грешката да се изчисти, което не означава, че после няма да се появи пак. Щом веднъж се е появила, значи има някакъв проблем. Възможно е да ти е изгоряла термозащитата на реостатчетата, за различните степени на вентилатора, но ти казваш, че понякога си работи нормално...
Reply

#5
Колата е 98 г. (по стъкла) 97. Лошото е, че като почне да мига лампичата абсолютно нищо не работи.
Към кой сервиз бих могъл да се обърна
Иначе нищо не се променя като изключа акумулатора
Reply

#6
Колата е 98 г. (по стъкла) 97. Лошото е, че като почне да мига лампичата абсолютно нищо не работи.
Към кой сервиз бих могъл да се обърна
Иначе нищо не се променя като изключа акумулатора
Reply

#7
Нямам представа. В никакъв случай не бих ти препоръчал Мото Пфое, защото аз ходих при тях, заради сходен проблем с електрониката и първо, че ме мотаха страшно много време, второ, че не ми свършиха абсолютно никаква работа и трето - взеха ми адски много пари, за това, че ми загубиха времето. Втори път при тях не бих отишъл в никакъв случай.

Аз лично имам намерение да си купя кабел и софтуер, за да мога да си правя диагностика сам и да не ми се налага да ходя и да пълня гушите на МАЛОУМНИЦИТЕ от Мото Пфое.
Reply

#8
Нямам представа. В никакъв случай не бих ти препоръчал Мото Пфое, защото аз ходих при тях, заради сходен проблем с електрониката и първо, че ме мотаха страшно много време, второ, че не ми свършиха абсолютно никаква работа и трето - взеха ми адски много пари, за това, че ми загубиха времето. Втори път при тях не бих отишъл в никакъв случай.

Аз лично имам намерение да си купя кабел и софтуер, за да мога да си правя диагностика сам и да не ми се налага да ходя и да пълня гушите на МАЛОУМНИЦИТЕ от Мото Пфое.
Reply

#9
За всички които се интересуват как завърши проблемът с модула за обдухване на купето - най елементарен контактен проблем - на модула за управление на обдухването(намира се в краката на пасажера до шофьора) влизат два куплунга - в единия имаше кабел който се беше извадил и от време на време провеше контакт - елементарна история.
Reply

#10
За всички които се интересуват как завърши проблемът с модула за обдухване на купето - най елементарен контактен проблем - на модула за управление на обдухването(намира се в краката на пасажера до шофьора) влизат два куплунга - в единия имаше кабел който се беше извадил и от време на време провеше контакт - елементарна история.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)