The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с модула за обдухване на купето на 940

#11
Радвам се, че си си решил проблема, че през зимата не си е работа да не ти работи вентилаторът.

Съвсем скоро установих, че това, което съм написал в първия си пост не е вярно и за да си разчетеш грешките на климатроника, не ти е необходим OBD II - кабел. За да не отварям нова тема, ето информация, как да се разчитат грешките на климартоника на Волво 7хх/9хх и тяхното значение. Информацията е на немски, но ако някой се интересува и има затруднения с езика, мога да помогна.

http://www.volvo-turbo.de/ecc_700900er.html
Reply

#12
Радвам се, че си си решил проблема, че през зимата не си е работа да не ти работи вентилаторът.

Съвсем скоро установих, че това, което съм написал в първия си пост не е вярно и за да си разчетеш грешките на климатроника, не ти е необходим OBD II - кабел. За да не отварям нова тема, ето информация, как да се разчитат грешките на климартоника на Волво 7хх/9хх и тяхното значение. Информацията е на немски, но ако някой се интересува и има затруднения с езика, мога да помогна.

http://www.volvo-turbo.de/ecc_700900er.html
Reply

#13
И аз имам нещо подобно.
Нетръгва веднага - понякой път.
Изгаря бушона - понякой път.
Мига лампата и нетръгва вентилатор парно - понякой път.

Шашава работа.

Може ли превод? 1991 е 940 ми. Коя букса да включа на компа - диагностичния?
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#14
Взето от тук, на английски:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub.org.uk/faq/HeatingAirConditioning.html#ECCClimateUnitDiagnosticCodes">http://www.volvoclub.org.uk/faq/Heating ... osticCodes</a><!-- m -->

Климатичната система може да регистрира сама някои грешки и да показва кода на грешката с мигане на лампата на А/С бутона. Ако системата засече една или повече грешки лампата на А/С бутона започва да мига.
Ако грешката е сериозна, лампата мига през цялото време докато работи двигателя.
При по-малките грешки мигането спира 20 секунди след запалване на двигателя.
За да се прочетат грешките двигателят трябва да работи и вентилатора да е в позиция аuto,
климатика на максимално изстудяване, рециркулацията включена и А/С бутона отпуснат.
Датчика за дневна светлина (solar sensor, предполагам някъде на таблото отгоре, при мен има такова нещо)
трябва да се освети със силна светлина (фенерче, слънце?) иначе ще бъде показана грешка за този сензор
дори ако няма проблем с него. Прочитането на грешките става с натискане и задържане за около 5 сек. на бутона
A/C. Ако грешките са няколко те ще бъдат показани една след друга със съответното мигане.
След изгасяне на двигателя всички грешки ще бъдат изчистени. Ако няма грешки кода е 1-1-1.
Възможно е грешките да са предизвикани от нарушени електрически връзки.

Грешките могат да се четат и от диагностичната букса "B-1" в двигателния отсек.

Понеже кодовете за грешки са доста, а часът е 01:30 (минава). превода им оставям за друг път,
или дори може да си постнете кодовете и да видим само тях.
Reply

#15
Аз само ще направя няколко уточнения и корекции :-)

1. Освен, че трябва вентилаторът да е на AUTO и температурата на максимално изстудяване, трябва и средната врътка да е завъртяна на позиция VENT, което ще рече - да духа само през челните духалки.

2. Датчикът за дневна светлина се намира върху решетката на десния високоговорител, на арматурното табло.

3. За да се прочетат грешките, трябва бутонът за климатика не да се натисне и да се задържи за 5 секунди, а в рамките на 5 секунди, трябва да се натисне и после да се натисне втори път, за да се върне в изходно положение.

4. Ако грешките са няколко (системата помни максимум 3 грешки), няма да бъдат показани една след друга, а процедурата трябва да се повтори след "изписването" на всяка една от грешките, като след последната запомнена грешка, системата показва отново първата - тоест, ако има само една грешка - ще излиза само тя непрекъснато.

Аз това го пробвах преди няколко дни, но без фенерче, в тъмното и ми излезе грешка 1 6 1, което ще рече именно проблем със сензора за дневна светлина.
Reply

#16
колеги имам следният проблем с климатроника на волво s40 като го пусна работи 10-15 минути и след това компресора започва да иключва и включва на всеки 10 секунди вътре сам го нагласил на 5 и минимум градуси и неможе да стане много студено.в движение като се осети че включи компресоеа задухва ледено но след като изключи хлако. някакви идеи благодаря предварително
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)