The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Специфични проблеми при 480 1.8 турбо?

#41
Абсолютно съм съгласен за сравненията! Да не говорим, че на 320-ката въпреки че е 6-так, отново му тежи купето.
За возия и направа не споря, но подръжката е кинта и половина-на БМВ тампон от рено за 30лв не СТАВА!
Да не говорим ако трябва да смениш водната помпа... И не на последно място, за 1500лв. трудно можеш да си купиш
турбо кола. И на последно място АУДИ А4 1.8Т не върви особено повече макар и да е кола от следващо поколение
с 10 години по-нова.
Reply

#42
Абсолютно съм съгласен за сравненията! Да не говорим, че на 320-ката въпреки че е 6-так, отново му тежи купето.
За возия и направа не споря, но подръжката е кинта и половина-на БМВ тампон от рено за 30лв не СТАВА!
Да не говорим ако трябва да смениш водната помпа... И не на последно място, за 1500лв. трудно можеш да си купиш
турбо кола. И на последно място АУДИ А4 1.8Т не върви особено повече макар и да е кола от следващо поколение
с 10 години по-нова.
Reply

#43
Мда. Бих се дръпнал с всеки с улегналата си, интелигентна '"баба" кола. За проба.
справка: <!-- m --><a class="postlink" href="http://travel.nytimes.com/2005/03/04/automobiles/04swede.html?_r=1&oref=slogin">http://travel.nytimes.com/2005/03/04/au ... ref=slogin</a><!-- m -->
Reply

#44
Мда. Бих се дръпнал с всеки с улегналата си, интелигентна '"баба" кола. За проба.
справка: <!-- m --><a class="postlink" href="http://travel.nytimes.com/2005/03/04/automobiles/04swede.html?_r=1&oref=slogin">http://travel.nytimes.com/2005/03/04/au ... ref=slogin</a><!-- m -->
Reply

#45
Преди време си мислех за втора кола 4хх, за в града, сега съм доста разколебан.
Ако въобще се кача в малка кола.
Reply

#46
Преди време си мислех за втора кола 4хх, за в града, сега съм доста разколебан.
Ако въобще се кача в малка кола.
Reply

#47
здравейте и от мене
рядко пиша но темата ме заинтригува
братле неможеш да плюеш по волвото
аз от една година карам 460 1.7 турбо -92 год
и мога с сигурност ще ти скъсам буталата на твоето рено 19 16v 1.8
съгласен съм само че леко скърца
обаче возията е перфектна особено на дълъг път
забравяш че караш
между другото залагам стотчка
Reply

#48
здравейте и от мене
рядко пиша но темата ме заинтригува
братле неможеш да плюеш по волвото
аз от една година карам 460 1.7 турбо -92 год
и мога с сигурност ще ти скъсам буталата на твоето рено 19 16v 1.8
съгласен съм само че леко скърца
обаче возията е перфектна особено на дълъг път
забравяш че караш
между другото залагам стотчка
Reply

#49
Що въобще се абиш да правиш сравнения?
Рендето нищо че е двувалка, е със 100кг по-тежко,
и с 13nm по слабо въпреки, че притежава 17 коня повече,
което единствено евентуално ама мн евентуално, може да въздейства
в първите метри от старта в полза на французойчето.
Айде да не говорим за дълги отсечки, че да не вземе да прочете
някой фен на 16V-то и да го разсърдим Smile
Reply

#50
Що въобще се абиш да правиш сравнения?
Рендето нищо че е двувалка, е със 100кг по-тежко,
и с 13nm по слабо въпреки, че притежава 17 коня повече,
което единствено евентуално ама мн евентуално, може да въздейства
в първите метри от старта в полза на французойчето.
Айде да не говорим за дълги отсечки, че да не вземе да прочете
някой фен на 16V-то и да го разсърдим Smile
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)