The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Колеги искам съвет от Вас

#1
Преди два месеца си купих моя собствена кола Волво с40 .Джитках си до миналия петък и изведнъж се случи нещо странно.С познат отворих казанчето на антифриза ,да го замериме за всеки случай.Затворих си капачката и си тръгнах.
По принцип на моя Викинг ( така съм си кръстил колата) като запалвам мотора ми свети сервизната жълта лампа с номер 23 от книжката и предупредителната аварийна жълта лампа номер 8.Като минат 2 минути при работа на мотора и загасват .Сега незнам нормално ли е това защото не съм карал такава марка досега.И така да си тръгвам и същия ден.След 4 километра нормална работа на колата, уредбата в колата зе да премига странно,докато не спря да свири.До тук добре ама след малко изчезнаха и фаровете на колата.Натискам аз лекичко педала на гаста и гледам не бачка и оборотомера :? .И сега вече се спекохх ама яко Cry ,че съм в центъра на Пловдив в час пик (егати късмета).Въртя аз копчето на габарити давам гас и гледам стрелката отчита , брех мааа му старааа :o работи пък сега. Тръгвам си нормално на габарити и спирам на следващия светофар .Хоп светна ми лампата за ABS и след секунди и еърбеците.Почва да ме избива студена пот ко стаа с тая кола. Наблизо съм и продължих до вкъщи.Пускам мигача да завивам и опаааа и мигачи нямам вече, и светна червена удивителна светлита и изключих мотора.Реших да не се правя на майстор и оставих колата да постои малко.След час слизам долу и връткам ключа, всичко бачка нормално но свети лампата на маслото и предупредителните лампи за авария и сервизната .Какво да правя на някого от Вас случвало ли му се е нещо подобно, къде да отида на сервиз.Говорих с Вeско Николов и ме насочи към сервиза на Bosch на кукленско шосе, или Мото пфое ама като чета какви са дебили надали ще е там.Някои ако може да даде съвет какво става с колата ми, че без нея съм като инвалид в тоя голям град.Предварително благодаря на всички , ще се запознаем на някая среща и ще почерпя за съвета. :wink:
Reply

#2
Преди два месеца си купих моя собствена кола Волво с40 .Джитках си до миналия петък и изведнъж се случи нещо странно.С познат отворих казанчето на антифриза ,да го замериме за всеки случай.Затворих си капачката и си тръгнах.
По принцип на моя Викинг ( така съм си кръстил колата) като запалвам мотора ми свети сервизната жълта лампа с номер 23 от книжката и предупредителната аварийна жълта лампа номер 8.Като минат 2 минути при работа на мотора и загасват .Сега незнам нормално ли е това защото не съм карал такава марка досега.И така да си тръгвам и същия ден.След 4 километра нормална работа на колата, уредбата в колата зе да премига странно,докато не спря да свири.До тук добре ама след малко изчезнаха и фаровете на колата.Натискам аз лекичко педала на гаста и гледам не бачка и оборотомера :? .И сега вече се спекохх ама яко Cry ,че съм в центъра на Пловдив в час пик (егати късмета).Въртя аз копчето на габарити давам гас и гледам стрелката отчита , брех мааа му старааа :o работи пък сега. Тръгвам си нормално на габарити и спирам на следващия светофар .Хоп светна ми лампата за ABS и след секунди и еърбеците.Почва да ме избива студена пот ко стаа с тая кола. Наблизо съм и продължих до вкъщи.Пускам мигача да завивам и опаааа и мигачи нямам вече, и светна червена удивителна светлита и изключих мотора.Реших да не се правя на майстор и оставих колата да постои малко.След час слизам долу и връткам ключа, всичко бачка нормално но свети лампата на маслото и предупредителните лампи за авария и сервизната .Какво да правя на някого от Вас случвало ли му се е нещо подобно, къде да отида на сервиз.Говорих с Вeско Николов и ме насочи към сервиза на Bosch на кукленско шосе, или Мото пфое ама като чета какви са дебили надали ще е там.Някои ако може да даде съвет какво става с колата ми, че без нея съм като инвалид в тоя голям град.Предварително благодаря на всички , ще се запознаем на някая среща и ще почерпя за съвета. :wink:
Reply

#3
щом ти свети лампата за грешка задължително трябва да се прочете компютъра, за да ти каже какво не му харесва. в мото пфое си е класика, само не знам колко ще ти вземат за разчитането и диагностиката. за боша само съм чувал,че правят диагностика, но не съм го ползвал. когато аз имах проблем за мой късмет бях във варна и мевдо ме оправи, бавно и внимателно Big Grin
Reply

#4
щом ти свети лампата за грешка задължително трябва да се прочете компютъра, за да ти каже какво не му харесва. в мото пфое си е класика, само не знам колко ще ти вземат за разчитането и диагностиката. за боша само съм чувал,че правят диагностика, но не съм го ползвал. когато аз имах проблем за мой късмет бях във варна и мевдо ме оправи, бавно и внимателно Big Grin
Reply

#5

Все пак не е зле да минеш диагностика, за да не се учи някой на колата ти , както ти сам казваш.В МПФ диагностиката е около 52лв ама май е без ДДС, а в БОШа е по-малко, но също добре си вършат работата.И на двете места ще чакаш да те приемат с предварително записване.На майла съм ти изпратил адреси и телефони.Успех
Reply

#6

Все пак не е зле да минеш диагностика, за да не се учи някой на колата ти , както ти сам казваш.В МПФ диагностиката е около 52лв ама май е без ДДС, а в БОШа е по-малко, но също добре си вършат работата.И на двете места ще чакаш да те приемат с предварително записване.На майла съм ти изпратил адреси и телефони.Успех
Reply

#7
мечка провери си кабелите към акумолатора и всички замасявания които виждаш , провери при майстор или ако сам можеш динамото , огледай я и за нагари някаде по кабелите и слаби връзки.Забравих да спомена провери акумолатора на товар да не сдава багажа някоя клетка задължително , щото това може да те побърка да се чудиш и маеш( на някои специализиран магазин за акумолатори).
PASSAT B4 2.0
Reply

#8
мечка провери си кабелите към акумолатора и всички замасявания които виждаш , провери при майстор или ако сам можеш динамото , огледай я и за нагари някаде по кабелите и слаби връзки.Забравих да спомена провери акумолатора на товар да не сдава багажа някоя клетка задължително , щото това може да те побърка да се чудиш и маеш( на някои специализиран магазин за акумолатори).
PASSAT B4 2.0
Reply

#9
Ще взема да я закарам да я видят на Кукленско и ще се надявям да е нещо дребно Big Grin
Reply

#10
Ще взема да я закарам да я видят на Кукленско и ще се надявям да е нещо дребно Big Grin
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)