The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
мултилинк vs. цял мост

#1
Това с еднаква сила важи и за седмици, но понеже съм с девятка..
Въпроса ми е предимства и недостатъци на двата вида окачване, взаимозаменямост..
Аз съм с мултилинк, досега не съм правил нищо (не се е налагало, а и имам колата от сравнително скоро).
Колко (ориентировъчно) е скъп ремонта на мултилинка и има ли части за него?
При положение че имам откъде да взема цял заден мост, възможно ли е да се
постави цял мост вместо мултилинк окачването?
Има ли връзка с диференциала или е само окачването?
Reply

#2
Това с еднаква сила важи и за седмици, но понеже съм с девятка..
Въпроса ми е предимства и недостатъци на двата вида окачване, взаимозаменямост..
Аз съм с мултилинк, досега не съм правил нищо (не се е налагало, а и имам колата от сравнително скоро).
Колко (ориентировъчно) е скъп ремонта на мултилинка и има ли части за него?
При положение че имам откъде да взема цял заден мост, възможно ли е да се
постави цял мост вместо мултилинк окачването?
Има ли връзка с диференциала или е само окачването?
Reply

#3
Би трябвало да няма проблем да се сложи обикновен заден мост, защото купетата са еднакви, сигурно ще трябва да смениш и кардана, а и мостът трябва да е комплект с носачите и стабилизиращите щанги - не просто тръбата с диференциaла.

Аз, досега не съм имал Волво с Мултикинк, но мога да кажа, че от моето окачване съм предоволен, може и да има някои недостатъци, спрямо Мултилинка, но пък е много по елементарно и съответно по-евтино, ако се наложат някакви ремонти. Основното предимство на Независимото окачване на задния мост е по-добрият комфорт, но въпреки това, всеки който се вози в моята кола, казва, че в по комфортен автомобил не е сядал - може би защото не се е возил във Волво с Мултилинк :-)
Reply

#4
Би трябвало да няма проблем да се сложи обикновен заден мост, защото купетата са еднакви, сигурно ще трябва да смениш и кардана, а и мостът трябва да е комплект с носачите и стабилизиращите щанги - не просто тръбата с диференциaла.

Аз, досега не съм имал Волво с Мултикинк, но мога да кажа, че от моето окачване съм предоволен, може и да има някои недостатъци, спрямо Мултилинка, но пък е много по елементарно и съответно по-евтино, ако се наложат някакви ремонти. Основното предимство на Независимото окачване на задния мост е по-добрият комфорт, но въпреки това, всеки който се вози в моята кола, казва, че в по комфортен автомобил не е сядал - може би защото не се е возил във Волво с Мултилинк :-)
Reply

#5
ipdown Wrote:Има ли връзка с диференциала или е само окачването?

Естествено, че има връзка с диференциaла. При Мултилинка диференциaлът е неподвижнo хванат към купето и има чупещи полуоски с карета, а в другия случай - диференциaлът и полуоските са в задния мост. Именно затова сигурно ще се наложи да се смени и карданът.
Reply

#6
ipdown Wrote:Има ли връзка с диференциала или е само окачването?

Естествено, че има връзка с диференциaла. При Мултилинка диференциaлът е неподвижнo хванат към купето и има чупещи полуоски с карета, а в другия случай - диференциaлът и полуоските са в задния мост. Именно затова сигурно ще се наложи да се смени и карданът.
Reply

#7
Трябва да отбележа че моята вози малко твърдо. Може би заради по-мощния двигател са я направили така.
Имах възможност да покарам 940 D24TIC и наистина вози малко по-меко.

Не ми е заради по-твърдата или по-меката возия, а заради по-простия и евтин евентуален ремонт.
Мислиш ли че дължината на кардана между вагон и седан ще е различна?
И това че моята е с M46 кутия, а другата с М90 дали може да има връзка с размерите и захващането на кардана?

Както и да е, евентуалната смяна ще стане най-рано на пролет.
В момента на дневен ред са гарнитура на главата и семеринги че имам течове на масло..
Reply

#8
Трябва да отбележа че моята вози малко твърдо. Може би заради по-мощния двигател са я направили така.
Имах възможност да покарам 940 D24TIC и наистина вози малко по-меко.

Не ми е заради по-твърдата или по-меката возия, а заради по-простия и евтин евентуален ремонт.
Мислиш ли че дължината на кардана между вагон и седан ще е различна?
И това че моята е с M46 кутия, а другата с М90 дали може да има връзка с размерите и захващането на кардана?

Както и да е, евентуалната смяна ще стане най-рано на пролет.
В момента на дневен ред са гарнитура на главата и семеринги че имам течове на масло..
Reply

#9
Между комбито и седана няма абсолютно никаква разлика в окачването, но различните скоростни кутии са различно дълги, а оттам и карданите. M46 е много дълга, заради овърдрайва и съответно карданът е по-къс. А от друга страна, при Мултилинка сигурно карданът е различен и заради това, че диференциaлът е неподвижен спрямо купето и съответно, спрямо скоростната кутия.
Reply

#10
Между комбито и седана няма абсолютно никаква разлика в окачването, но различните скоростни кутии са различно дълги, а оттам и карданите. M46 е много дълга, заради овърдрайва и съответно карданът е по-къс. А от друга страна, при Мултилинка сигурно карданът е различен и заради това, че диференциaлът е неподвижен спрямо купето и съответно, спрямо скоростната кутия.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
2 Guest(s)