The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Високоволтови кабели-V40 ?!?

#11
Сега рових пак под капака, и замерих съпротивление на кабелите : 1.04; 1,42; 1,65; 1,72 като бях сложил мултицета на 20 килоома. Иначе лулите не са стопени.
Reply

#12
Явно са си около 1 килоом. По принцип най-често се развалят връзките между кабела и кабелната обувка или се къса изолацията. Преноса по кабела е на магнитно поле, съпровтивлението е без значение, то служи само за нмаляване на смущенията. Хубавите кабели са намотки около сърцевина - най малко смущения и еднородно магнитно поле. Най- лошите ментета са обикновена жица със съпротивление в лулите - внасят големи смущения в електрониката на колата. Повечето евтини комплекти са графитна сърцевина и силиконова изолация. Най големият проблем при тях е връзката към обувките - с времето обувката кородира и се влошава тази връзка. Повечето оригинални кабели вграждани в колите от завода са такива и изкарват около 150 000 км.

Тук са обяснени подробно нещата - за съжаление кабелите на тази фирма са безобрано скъпи.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.magnecor.com/magnecor1/main.htm" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.magnecor.com/magnecor1/main.htm</a><!-- m -->
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#13
Грамов, според мене не си рискувай нервите...Купи си оригинални кабели, от тези за първоночално вграждане на "Bougicord"......от Скан-тех миналия юни ги купих, защото единият сдададе багажа...Струваха ми 85 лева....От тогава колата се промени, съвсем друга стана...Пак ти казвам не си заслужава да купуваш по-евтини кабели, мисля цената им е приемлива...В мото пфое ги има, но бяха към 100 лева...
Определено С/В40 са чувствителни на кабели и свещи и това налага да се ползват само тези, които са свързани и интегрирани в системи на на Волво.
Кара/ше/ Волво С 40 2,0 бензин
1997г. 140 к.с.С уважение към съфорумниците.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif">http://www.forum-lines.ru/rez/ab189818.gif</a><!-- m -->
Now AUDI A6 4F 2.4 2004г. 177 к.с.
Reply

#14
Смених кабелите днес и проблема изчезна.
Reply

#15
gramov Wrote:Смених кабелите днес и проблема изчезна.

Честито, тъкмо утре на протеста ще си с изправна кола!!!!!
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)