The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ред на запалване

#1
Здравейте,
днес разглеждах някакво сервизно ръководство на Хайнес за моя мотор B18U и случайно се вгледах във Fireing order и гледам 1 3 4 2 .
На моята кола реда е 1 2 4 3 . Възможно ли е някой майстор или будалата преди мен да е разменил случайно реда на запалване? Според мен си има ред на буталата и според него се определя в кой цилиндър в кой момент трябва да се подаде искрата. не съм сигурен какво ще стане ако разменя кабелите както пише в ръководството, затова давайте идеи? Има ли шанс да скапя нещо?
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър Smile
Reply

#2
За скапване - ДА - промивка на сигментите и тяхното задиране и чупене.
Нищо чудно нещо да е объркато - от тия майстори.
Прегледай си реда на клапаните и тяхното изпускане и от там ще разбереш за провилния режим на подредба на запалване на дв. ти.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#3
НЕ П-И-П-А-Й НИЩО!!!
Reply

#4
merck_440_1.8mi Wrote:Здравейте,
днес разглеждах някакво сервизно ръководство на Хайнес за моя мотор B18U и случайно се вгледах във Fireing order и гледам 1 3 4 2 .
На моята кола реда е 1 2 4 3 . Възможно ли е някой майстор или будалата преди мен да е разменил случайно реда на запалване? Според мен си има ред на буталата и според него се определя в кой цилиндър в кой момент трябва да се подаде искрата. не съм сигурен какво ще стане ако разменя кабелите както пише в ръководството, затова давайте идеи? Има ли шанс да скапя нещо?

НЕ ПИПАЙ НИЩО!!!
ТОВА НЕ Е ВЪЗМОЖНО НЯКОЙ ДА Е СМЕНИЛ РЕДА НА ЗАПАЛВАНЕ!!!
ВСИЧКИ ЗАВОДСКИ ДВИГАТЕЛИ НА РЕНО И НЕ САМО ТЕ ПОЛЗВАТ ТОЗИ РЕД НА ЗАПАЛВАНЕ 1-3-4-2.
Ти се заблуждаваш с ПОСОКАТА на въртене на палец-разпределителя.

\Big Grin/ \Big Grin/
Reply

#5
merck_440_1.8mi Wrote:Здравейте,
днес ... какво ще стане ако разменя кабелите както пише в ръководството, затова давайте идеи? Има ли шанс да скапя нещо?
За кабелите за свещите ли говориш?
1999 VOLVO S40 1.8 GDI 125p.s.
Reply

#6
1 3 4 2 но първи цилиндър е към маховика а не към ангренажа!
Волво 460 `95 2.0 MPI
Reply

#7
физически няма възможност да се смени реда на запалване на цилиндрите . почти всички 4 цилиндърни 4 тактови двигатели работят 1342. цилиндъра пали когато буталото е най-близо до клапаните казва се горна мъртва точка ( е ако трябва да сме точни малко преди ГМТ ) , а буталата са захванати чрез биели за коляновия вал. колената на този колянов вал няма начин някой да размени така че няма начин да се смени и реда на отиването до ГМТ на буталата а оттам и реда на запалване. не знам доколко ме разбра ама ако видиш колянов вал ще ти се изясни много бързо. дори да се разменят кабелите на запалването и по този начин да се промени реда на подаване на искрата ефекта ще е НЕзапалване или работа на два цилиндъра ако въобще запали. не е желателно да се правят такива експерименти.
VOLVO S40 1998 100kW (140к.с.) 5 MANUAL 183Nm минало
VOLVO S60 D5 2006 136kW (185к.с.) 6 MANUAL 400Nm минало
VOLVO XC60 2013 158kW (215к.с.) 6 AUTOMATIC 440Nm настояще
VOLVO бъдещето е неизвестно...
Reply

#8
Разменял съм кабелите за отделните свещи и единственото, което се случи (може и късмет да съм имал) е че колата работи неравномерно - на 2 цилиндъра, гасне, дави се.
1999 VOLVO S40 1.8 GDI 125p.s.
Reply

#9
Ясно разбрах, най важното е да не пипам нищо.
От лявата страна на двигателя е агренажа - този цилиндър ги приемам за 4-ти, а първият отдясно откъм дистрибуторната капачка за 1-ви. Е както и да ги броя вече ми се е набило в главата че реда е 1 2 4 3.Имах бая нагар по старата капачка и сменях кабели та съм махал и слагал кабелите поне 7-8 пъти. В противен случай бих подминал това 1 3 4 2 в ръководството.
Купих си гарнитурка и гумички за клапаните и ще взма да ида да ги смени майстор, тъкмо ще разгадае мистерията като види вала и клапаните, нищо че проблема с маслото се оказа семеринга.
Благодаря на всички.
Мина ми през ума за преподредба, но първо звъннах на познат и след това питах тук ... Smile
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър Smile
Reply

#10
не че разбирам много от двигатели но които е имал руска кола има бегла престава как стават нещата та както казаха и др колеги ако смениш реда на запалване няма никакъв начин да запали колата а ако запали работи много лошо (проба от личен опит Big Grin ) а и има голяма разлика от руско и западна на руско е по оппростено и ако се скапе нещо за 20-тина лева го оправяш а при западното в частност волво по добре не прави експеременти щото после гъз боли Big Grin моят савет не бараи дето се не сещаш да не стане от мухата слон :?
караи VOLVO бъди БаМбУчА
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)