Точно така. Когато си само на габарити на фаровете, изключиш двигателя и извадиш ключа, те си остават да светят. Проверено отново..........преди малко
Поздрави.
Здравейте, оказа се че в стопа има по 2 крушки най-горе за габарити едната двойка се вкл. когато колата е на габарити само без контакт. Когато дадеш на контакт се вкл. и др габарити. Така че като дадеш на габарити свети и отпреде и отзаде.
Сега остана да разберем защо не светят габаритите в бронята и тази за номера отзаде
копирам си поста от темата за разваления ключ,но мисля че ще ви свърши работа.....:
карам от 1-ви ноември на функцията :дейлайт рънинг лайтс.(дневни светлини)Това те улеснява през зимните месеци,дори когато ключа е на положение 0 да светят фаровете(къси) и не целите габарити отзад.Като дам ключа на къси вече мога да сменям къси дълги(на положение 0 не сработват дългите,само светкавица)Тази функция се активира и деактивира по следния начин:
1-завъртате ключа в положение "габарити"
2-давате на контакт (както преди да запалите)
3-задържате лоста на мигачите все едно давате на светкавице
4-докато сте пуснали светкавицата завъртате контактния ключ в положение 0(за клюа за палене става въпрос)
след тези стъпки сте активирали или деактивирали системата "дневни светлини",която според мен е много удобна.
при следващо палене на двигателя трябва да има резултат.
За какво са тези глупости, като не си на контакт и си на къси не светят, като дадеш автоматично се включват. И тези магии при мене не станаха, много ме съмнява да станат и при другите колеги
s-s-s-nake Wrote:За какво са тези глупости, като не си на контакт и си на къси не светят, като дадеш автоматично се включват. И тези магии при мене не станаха, много ме съмнява да станат и при другите колеги
п.п. за Волво С40 говорим нали
И при мен нещо магията не се получава, сигурно колегата ibot е с по-нова кола от нашите.
97' година е колата и си стана.А за въпросните дневни светлини разбрах когато слагах ксенон,после изтеглих един пдф файл от форума и там го прочетох...пробвах и стана.
ibot Wrote:97' година е колата и си стана.А за въпросните дневни светлини разбрах когато слагах ксенон,после изтеглих един пдф файл от форума и там го прочетох...пробвах и стана.
Колега не те съветвам изобщо да караш с тази опция на светлините ако си с ксенон. Съсипваш баласти и крушки. И аз бях така с нормалните крушки, но като сложих ксенон от сервиза ми казаха, че изобщо не е добре това за ксенона, защото при старт крушките светват без да има нужното напрежение....Пускай на запален двигател ксенона!
Volvo V40 1,9d 2001 D4192T3
4 cylinders
146 hp / 4100 RPM
350 Nm/ 1660 RPM
1870 cu. cm
powered by PowerChip Germany