The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ел.утечка.Моля помогнете.

#1
Здравейте колеги. Притежавам 460i, 93 г., инжекцион, 80 квч. и имам следния проблем: Нещо черпи ток от акумулатора. Ако не запаля автомобила за 1-2 поредни дни - акумулатора пада. Карал съм я в сервизи за да замерят дали ми зарежда динамото и там след замерване казват, че зарежда. Замерват за евентуална утечка - всичко било наред. А какво се получава. Паркирам автомобила си и на следващия ден не мога да го запаля. Свалил съм касетофона, алармата и ел. антената. Други ел.консуматори освен часовника нямам. Акумулатора е чисто нов. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем, моля да даде съвет.
Reply

#2
Колега, това е най-вероятно отиващ си акумулатор, но опитай да го свалиш и да го заредиш със зарядно , защото сега се кара на фарове, студено е и е възможно да не успява да се зареди достатъчно. Провери си и смажи ако има нужда кабелните обувки и клемите на акумулатора. Дори и да ти е сравнително нов пак няма гаранция, че проблемът не е от него.....сега ги правят едни, че и скъп да си вземеш май издържа колкото му е гаранцията и после пак нов.... Confusedhock:
поне аз така се напатих с Монбат. Провери с мултицет какво напрежение дава акумулатора и ако има кой да ти помогне виж напрежението при опит за стартиране на двигателя. Нов акумулатор е от малко над 100лв. за по-евтините до към 200лв.-Бош или Варта.Все пак не бързай веднага да купуваш.Това е от мен засега. Поздрави.
Reply

#3
Да, ама diamandiev77 казва, че акумулатора му е чисто нов ... :roll:
Vovlo V40 2001 1.9Di 115Hp
Reply

#4
Абе чисто нов акумулатор , зареждащо динамо и липса на утечки :roll: :roll: :roll: ........направо мистерия .... :twisted:
Пак остават съмненията в акумулатора, нека си го замери отннво колегата и ако е проблемът в него направо да го сменя, все пак си е в гаранция.
Идва ми наум и за разхлабена маса, ама оттук не мога да проверя :wink:
Reply

#5
А не може ли да откачиш плюса на акумулатора и след 1-2 дни ако запали значи не е проблема в акумулатора.
Reply

#6
Възможно ли е при разхлабена маса акумулатора да не се зарежд добре, а това да не се хваща от уреда.
Reply

#7
По принцип е възможно да е от хлабава маса, но по-вероятно да е от окисени накрайници на клемите на акумулатора...

Провери и напрежението между клемите на акумулатора при запален двигател. Трябва да е някъде от порядъка на 14 до 15 V при различни обороти на двигателя, при включени и изключени консуматори /фарове, вентилация, реотани/, за да си сигурен, че зареждането работи нормално...
Vovlo V40 2001 1.9Di 115Hp
Reply

#8
Има доста причини,които могат да доведат до този проблем:
1.бутоните на вратите,които палят и гасят осветл в купето
2.онази ел помпичка за охлаждащата течност на ДВГ-то да остава вкл.
3.касетофон !!!-кое си свалил-панела или целия???
4.което е мн вероятно-машинки на централно закл.-те се вкл за около 5 секунди -ако има повреда и остане вкл-то разряда на ак. е неизбежен/
5,хидравлик-ако е ел.
Reply

#9
Колега ходи си виж алармата, ако имаш такава защото същият проблем го имаше баща ми докато не хвърли 2 акумулатора за 1 година.Отиди в Борово преди кръстовишето за Била като отиваш към бояна.От дясната страна има магазин за акумулатори и там работи съшият човек.на около 150 м преди кръстовището.Почти съм сигурен че това в проблема ти.
Reply

#10
Тъй като съм малко на Вие с двигателите, бихте ли ми обяснили каква е тази ел. помпичка за охлаждащата течност на ДВГ-то и какво е това ДВГ? Относно алармата - махнал съм я. Относно касетофона - махнал съм го целия, не само панела. Имах и ел.антена - също съм я махнал.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)