The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Питане за Автоматична Скоростна Кутия за V70

#1
Здравейте фенове на Volvo, искам да ви попитам за Автоматичните скоростни кутии на Volvo V70 моделите 1998 - 99-та година, как са като здравина, качество, разход на гориво, обслужване, колко степенни са ..... ???
От четенето до момента в форума ми стана ясно, че автомобила с такава кутия нетрябва да се тегли или пуска по инерция ( N ) , много ми харесва този модел но нямам лични наблюдения относно автоматиците, определено е удоволствие да се кара с автоматик .... но каква е цената .... Smile
Благодаря
Reply

#2
Здравей колега!
От година и половина карам V70 '99г 2.5ТДИ. За двигателя предполагам вече си изчел доста неща, не вярвам да ти кажа нещо ново.
За втоматика...само хубави неща...голямо удобство! Можеш да го караш полека, може и да го натиснеш, винаги се представя доста добре. Имаше някакви мнемия, че през зимата щел да боксува, че нямало как да използваш съединителя за да се измъкнеш ако закъсаш...НИЩО ТАКОВА НЕ МИ СЕ СЛУЧВА ВЕЧЕ ВТОРА ЗИМА! Изключително стабилно гази, ще си помислиш че караш AWD. Последния ми пример е от преди две вечери в кварталните улици - лед като стъкло и отгоре една педя сняг. Едно 440 и една алфа въртят на място та се пушек вдига; спирам до тях, слизам като за малко не паднах, толкова беше хлъзгаво, побутнах ги, качих се и продължих без да превъртя и половин оборот-Smile Ако пък е още по хлъзгаво и подадеш повечко "газ", тогава пък се задейства системата за преплъзване, като първо ABS-а поспирва приплъзналото колело за да придаде движение на другото и ако се налага компютъра редуцира мощноста, така че дори да натиснеш до ламарината, той решава колко да подаде на двигателните колела.
Същите кутии имат и бутон за зимно каране, по точно потегляне. Като го натиснеш, автоматика включва на трета скорост (от общо пет) и до колкото знам, ама не съм сигурен, блокира диференцияла за да не приплъзват колелетата, а да се движат успоредно.
Мога още много впечатления да ти пиша, ако имаш интерес, защото все още я наблюдавам с любопитство как се държи при различните ситуации.
Относно разхода: зареждам и засичам винаги от пълно до пълно, като комбинирания ми разход, с преобладаващо софийско градско се движи между 7.5 и 8л/100км! Веднага казвам, че не я юркам много, все пак е 2т кола и по магистралите карам на автопилот с 120км/ч
Кутията събира към 8л масло, което според автосервиз Джемини се сменя на по 30хил км, като се източва и добавя само половината (4л) и миналата година процедурата струваше 30лв, а маслото е около 14-15лв/л
С две ръце се подписвам, че този разход си заслужава удобството!
Надявам се, съм бил полезен и ще се радвам, ако мога да отговоря и на други въпроси за любимата ми кола-Smile
Reply

#3
Гласувам с две ръце ЗА автомата!

И двете ни колки са автомат и вектрата на жената и мойта S60-тка.
Това, което е написал колегата Stan е 100 процента вярно!
На сняг и лед и двете коли са бетон - даже на няколко пъти съм си правил експерименти и съм се опитвал да се завъртя, ама НЕ СТАВА!!!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)