01-08-2009, 05:48 PM
Всяко масло си има собствени характеристики и се държи различно при различни условия.На предната ми кола (Пасат) последния път и налях Арал и ето ти един малак инфаркт :lol: - тръгвам да минавам през Шипка и на половината път нагоре лампата за маслото започва да мига и в такт с нея започва да вие и зумер - шаш,паника...,накрая одарих калпака в земята и газ за където бях тръгнал ама вече бях нервак и стъпих на педала и всичко се оправи но следващите дни пак така и все по често.Накрая се оказа че при Пасатите има два датчика за налягането,единия е до 2000-2100 оборота и е нагласен за по-ниско налягане и при проблем индикира само със светлинния датчик,като премине 2000 оборота започва да следи другия датчик който иска по-високо налягане и тогава се включва и зумера при проблем.Та от цялата работа излезе че Арал-а който налях точно на тия 2000 оборота неправи нужното налягане и затова я лекувах с повече газ.Та затова те съветвам преди да я разръчкаш за маслената помпа да и смениш маслото с друго и да видиш как ще се държи,мисля че ще е по-ефтино.
V40 2000г. 95кс Габрово