The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo S40 лампа за масло

#11
Всяко масло си има собствени характеристики и се държи различно при различни условия.На предната ми кола (Пасат) последния път и налях Арал и ето ти един малак инфаркт :lol: - тръгвам да минавам през Шипка и на половината път нагоре лампата за маслото започва да мига и в такт с нея започва да вие и зумер - шаш,паника...,накрая одарих калпака в земята и газ за където бях тръгнал ама вече бях нервак и стъпих на педала и всичко се оправи но следващите дни пак така и все по често.Накрая се оказа че при Пасатите има два датчика за налягането,единия е до 2000-2100 оборота и е нагласен за по-ниско налягане и при проблем индикира само със светлинния датчик,като премине 2000 оборота започва да следи другия датчик който иска по-високо налягане и тогава се включва и зумера при проблем.Та от цялата работа излезе че Арал-а който налях точно на тия 2000 оборота неправи нужното налягане и затова я лекувах с повече газ.Та затова те съветвам преди да я разръчкаш за маслената помпа да и смениш маслото с друго и да видиш как ще се държи,мисля че ще е по-ефтино.
V40 2000г. 95кс Габрово
Reply

#12
Да, благодаря за съвета, ако продължи да ми мига ще тръгна от евтините решение, разбира се Smile
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)