The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
лагер помпа

#1
Колеги, въпрос относно:
Да сменям ли, лагер помпата като сменям съединителя?
Или като го отвори майстора да провери състоянието на лагер помпата и ако се налага да я сменям.
Reply

#2
goro7 Wrote:Колеги, въпрос относно:
Да сменям ли, лагер помпата като сменям съединителя?
Или като го отвори майстора да провери състоянието на лагер помпата и ако се налага да я сменям.
Ako si a ostaviash za tebe si smeni celiat komplekt da ne ti se naloji sled mesec dva da ia smeniash !!!! E taka pone az bih napravil -:che kogato reshish da minesh po tanko, vinagi izliza obratnoto !!!
По добре късно, от колкото никога
VOLVO 142 CUPE 65kw 1980g.                                                                                           VOLVO 144 65kw 1970g.                                                                                                   VOLVO 855 T5R 211ks. 1996g
VOLVO 960 178ks 1996g.                                                                                                         VOLVO 855R за части.
VOLVO FOR LIFE
Reply

#3
Аз съм на същото мнение, като mecheto, но всичко зависи от средствата, които можеш да отделиш, защото лагер помпата, когато аз я сменях минлата година струваше 204лв.

Иначе и аз бях пред тази дилема да сменям или да не сменям лагер-помпата ... а 200лв. са си 200лв. не са хич малко, ма си викам, най-добре е да сменя всичко и взех и лагера, а то па за капак на всичко се оказа, че и маховика трябва да се смени и а честито с още 600лв. :minigun: . За това на мен съединителя ми излезе 1000лв. само частите.

Ето разбивка на цените, ако ти помогнат с нещо:
1. Съединител комплект феродов + притискателен => 290лв.
2. Лагер помпа => 205лв.
3. Маховик => 615лв.
4.Труд за смяна => 120лв.

Това е равносметката ...
Vovlo V40 2001 1.9Di 115Hp
Reply

#4
Цена на лагер - помпа от събота 10.01.2009г /Мото пфое/- 74,70 лева. За В40 1,9ТД става дума. На феродов диск- 296,22лв, притискателен диск- 270,29лв, к-кт феродов + притискателен диск/ без лагера/- 558 лева. Всички цени са на Мото Пфое. В Скан Тех ми предложиха феров диск за 79 лева и притискателен /странно/ за 80 лева. Сигурно е рециклиран за тази цена.
Reply

#5
Малко офтопик...
Наистина такива ниски цени са странни за Скантех, а може би наистина са рециклирани. В последно време те с цените на частите меко казано се престарават. Имам за смяна задната лагер-главина, за целта първо звъннах в МП, там ми казаха цена 270лв. Обаждам се после в Скантех и тия направо с голямата резачка, обявиха ми цена - 447лв. ... само им казах "мерси" и им затворих телефона... това е ненормална работа...
Vovlo V40 2001 1.9Di 115Hp
Reply

#6
Еми , да прави сте ще сменя и двете, но между другото за мен цените в мото пфое са по височки, явно има значение модела....
Reply

#7
goro7 Wrote:Еми , да прави сте ще сменя и двете, но между другото за мен цените в мото пфое са по височки, явно има значение модела....
SAKS E NAI DOBRIA
По добре късно, от колкото никога
VOLVO 142 CUPE 65kw 1980g.                                                                                           VOLVO 144 65kw 1970g.                                                                                                   VOLVO 855 T5R 211ks. 1996g
VOLVO 960 178ks 1996g.                                                                                                         VOLVO 855R за части.
VOLVO FOR LIFE
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)