Posts: 5
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2009
Reputation:
0
Здравейте ! От 3 дни сам собственик на Volvo 460 1.9 TD 95 г . Днес докато чаках на един паркинг, задното ми стакло просто се пръсна !!! После ми казаха ,че най-вероятно причината е в нагревателя , беше пуснат да отопи и стъклото пръсна някаде 1 минута след като го изключих ! Някои изпадал ли е в такова положение ? И ако може да ми кажете горе-долу премерна цена . Благодаря на всички предварително . Страхотен форум ! Поздрави ! :wink:
Volvo 460 1.9 TDI '95
Posts: 1,732
Threads: 92
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
0
vladiglobe Wrote:Здравейте ! От 3 дни сам собственик на Volvo 460 1.9 TD 95 г . Днес докато чаках на един паркинг, задното ми стакло просто се пръсна !!! После ми казаха ,че най-вероятно причината е в нагревателя , беше пуснат да отопи и стъклото пръсна някаде 1 минута след като го изключих ! Някои изпадал ли е в такова положение ? И ако може да ми кажете горе-долу премерна цена . Благодаря на всички предварително . Страхотен форум ! Поздрави ! :wink: най вероятно стъклото е било сменено преди ЧЕТИРИ ДНИ/и е било под напрежение/ -,няма логично обяснение за факта
Posts: 518
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2006
Reputation:
0
Взе ми думите от устата - никакъв начин да е от нагревателя! Пък и огледай да не е влетяло некое паве на задните седалки... :? Иначе, нямам идея за цената - за "втора ръка" се обърни към EMETO1, а за ново - "кобрите" (срещу АРЕНА-та в "Захарна фабрика" или "централата" им, която колеги са ми препоръчвали - някъде към Обеля май бяха...)
VOLVO 440 1.9 TD '95 (XC-70 D5 '2005, S40 1.6 '2009)
Posts: 2,222
Threads: 97
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2007
Reputation:
0
vladiglobe Wrote:Здравейте ! От 3 дни сам собственик на Volvo 460 1.9 TD 95 г . Днес докато чаках на един паркинг, задното ми стакло просто се пръсна !!! После ми казаха ,че най-вероятно причината е в нагревателя , беше пуснат да отопи и стъклото пръсна някаде 1 минута след като го изключих ! Някои изпадал ли е в такова положение ? И ако може да ми кажете горе-долу премерна цена . Благодаря на всички предварително . Страхотен форум ! Поздрави ! :wink: Колега да не е удряна колата и да усукано купето и колато като застане по определен начин и да се пръска стъклото (напълно възможно е на един приятел се беше случвало) :?:
Posts: 5
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2009
Reputation:
0
Благодаря за отговорите. Проблема го реших с 100лв - 70 в моргата и 30 за монтажа. Казаха ми ,че може да е сменяно некачествено и от вибрациите да е станало. Само за инфо - ново задно стъкло струва 205 лв . А иначе става и от старата маска . :wink: И за да не отварам нова тема - интересно ми е как свети таблото, тоест крушките ли са зелени или има зелена бленда , защото сам решил да си направа врътките на парното в червено ( в тон с CD-то ) ?
Volvo 460 1.9 TDI '95
Posts: 518
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2006
Reputation:
0
Здрасти отново, градски! Крушките са си най-обикновени, светещите елементи са от полупрозрачна пластмаса, ама с флуоресцентни качества - оттам идва зеления оттенък. Може би ако оцветиш самата крушка? (Ако намериш фабрично оцветени де, 'щото с техниката "направи си сам" лакът ще се опече за нула време и ще се напука, а и крушката ще изгори). Не знам 'що питаш за таблото, а си мислиш за врътките на парното - тях ги вадиш с клещите (с мека подложка, да не ги наръбиш), и после с помощта на нещо като малка шпакличка почваш да повдигаш панела, който се крепи на 6 щипки - по две отгоре и отдолу и по една отстрани, от горе вдясно и по часовниковата стрелка (два пъти съм го свалял и мисля, че така е най лесно). Лампичките са две и осветяват панела индиректно, т.е. можеш да пробваш с подлагане на нещо червено и прозрачно (плака?) м/у крушките и панела. Но съм скептичен за резултата - дори и да светне в червено, ще са доста бледи. Дерзай!
VOLVO 440 1.9 TD '95 (XC-70 D5 '2005, S40 1.6 '2009)
Posts: 4,105
Threads: 100
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jul 2006
Reputation:
3
Горд собственик на: S80 2.9; XC70 D5 185
watcher не знам при теб как е, ко при мене и на двтете волва откъм волана има болт или по-точо видия, която за да я равиеш трябва да махнеш пластмасата над нея (голямата рамка) и резултата е че на първата вече тази видийка не играе роля щото я счупих докато разбера как да я развия, мислейки си че "навсякъде бяха щипки и тука требе да е" Иначе за резултата от евентуално оцветяване и аз съм скептично настроен, по-лесно ще ти е да смениш радиото колега (vladiglobe)
Posts: 518
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2006
Reputation:
0
yuckuJackD Wrote:watcher не знам при теб как е, ко при мене и на двтете волва откъм волана има болт или по-точо видия, която за да я равиеш трябва да махнеш пластмасата над нея (голямата рамка) и резултата е...
yuckuJackD, и аз не знам при теб как е, но колегата е със същия автомобил като моя и ако му даваш съвет да развие рапидките на пластмасата на конзолата, за да стигне до крушките на парното: не си прав, да знаеш - и ще свърши като теб... :wink:
VOLVO 440 1.9 TD '95 (XC-70 D5 '2005, S40 1.6 '2009)
Posts: 3
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Dec 2008
Reputation:
0
аз имах проблем с маркучите на охладителната система,тъй като те бяха нагорели и разложили от вътре,и честичко ми гармяха,когато тръгнах да ги сменям,ненамерих никаде в Враца,само в един автосервиз ми казаха че могат да ми поръчат в Германия срещу 400лв.,сметнах за най добре да си го побългаря,взех трипътници и маркучи за високо налягане зглобих ги и сега и давам газ
|