The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
СЕГА ВНЕЗАПЕН ПРОБЛЕМ С ЛАМБДАТА НА 940

#1
Бушона го сменихме и всичко е о.к
днес възникна друг проблем най внезапно.
като е студена - пали и държи обороти, а като се стопли и като я угасиш и запалиш, трябва да я форсираш или поне да и подържаш обороти от педала около 2 мин. докато дойде на мене си.

лампата на сондата свети постоянно.
Reply

#2
Ами провери какви грешки има в компютъра.
Има една черна пластмасова кутийка с капаче в двигателния отсек -
под капачето има светодиод, бутонче, няколко куплунга (6 май?) и кабелче с букса.
Буксата се пъха в 2-рия куплунг май беше.. Колата на контакт, бутончето се натиска за около 3 сек. и светодиода почва да мига с кода на грешката. Когато няма грешка кода е 1-1-1.
После, като се прочетат всички кодове бутончето се задържа за около 5 сек. и натрупаните грешки се изтриват.
Абе малко наизуст говоря сега, но 2 часа минава и не мога да мисля, но някъде е писано за това как се четат
и трият грешки и ако потърсиш.. Лесно е. Утре може да напиша, ако Moxy или някой друг не ме изпревари Wink

Чел съм за такъв проблем, може да е от заминала ламбда сонда, зацапан дебитомер или
температурен датчик. Виж първо грешките, после мисли.

Ламбдата почва да работи като загрее. Така че може да е тя. Докато е студен мотора,
компютъра не я взема под внимание и работи наизуст със забити настройки. Дебитомера особенно на турбо
мотор е много важен. Проверява се като се откача буксата му докато работи мотора.
Ако има промяна в работата на мотора като се откачи значи че работи но може би е зацапан.
Ако няма промяна е заминал. Темп. датчик според мен не може да се прецака, може да се откачи кабела му.

На мен ми е светвала ламбдата с грешка 1-1-3, което е неправилна смес - много богата или бедна.
Като даде грешка компютъра минава в някакъв сервизен режим - пак наизуст със забити 'безопасни' настройки.
Върви малко кофти, но еднакво кофти и при студен и при топъл мотор. Като изтрия грешката всичко се оправя,
ламбдата на таблото изгасва и мотора пак мърка.
Това ми се е случвало на 5-та с леко газ (или почти без) по магистралата като карам на пропан-бутан.
И то рядко. Два пъти всъщност.
Reply

#3
Наистина е най-добре да се прочетат грешките и тогава да се опитаме да направим някаква диагноза. Компютърът помни най-много 3 грешки, като след изписването на всяка една от тях процедурата с натискането на копченцето за 2-3 секунди трябва да се повтори, за да се изпише следващата грешка или пък да се повтори първата, което означава, че няма повече записани грешки. След като прочетеш всички грешки, запиши си ги и ги дай тук, за да ги видим какво означават и да направим някаква диагноза. За да рестартираш компютъра, извади бушон номер 1 и го сложи пак, това обаче трябва да го направиш, след като си си прочел грешките. Бушон 1 е 25А (бял) и се намира най-отпред, вляво на "бушониерата". След като рестартираш компютъра, виж дали има някакво подобрение, и след колко време горе-долу, ще ти светне пак ламбдата.
Reply

#4
Хиляди благодарности за съветите които сте дали!Моята деветка след като я загася топла и след опит да я запаля след 2-3 минути,тресе не държи обороти ,и не може да се изфорсира(все е дно има вода в бензина) ,и ламбдата светва!Прочетох грешките не можах да ги разчета,но нулирах компа,извадих първият бял бушон(ламбдата загасна) и колата заработи перфектно до следващото рестартиране топла.Вчера почистих дебитомера със спрей,купих и монтирах нова ламбда сонда ,и повторих операцията с компютъра и бушонът.Да се похваля ,че от днес колата работи безупречно без значение топла студена.Още един път много благодаря за споделената информация!!
940-B230FB
945-B230FT
245-B200E
S80-B5254T2
850-B5234T-ex
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)