The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Мит или реалност

#1
Добра реклама или истина е мнението за здравината на нашите Волва. Нека , моля отговорят колегите, които имат Волво и са имали друга марка преди това. Изключвам смяна на консумативи, гуми...И моля Ви , не поставяйте мнения от рода на "един приятел има, чувал съм и т.н."Та въпросът е - наистина ли по -малко се чупят? Давам и първи отговор.
До сега съм имал Застава Юго 45, Лада Самара 1300,Шкода 105, Пежо 405 и сега Волво В40.Най-чуплива 1.Лада.2.Шкода.3.Пежото. Югото беше изключително здраво.Волвото за момента е пушка , но съм минал едва 2000км.
Ако темата събуди интерес, мисля да направя обобщение по здравина по марки/модели.
Reply

#2
Приятелю, дори Волво се чупи.
Всичко, направено от човек... От човек може да бъде счупено! Ако има мерак.
Не знам за сегашните волва, но по-старите коли отказват да се пенсионират. Тук таме се срещат такива лачени волва на 30-40 години, които все едно сега слизат от конвейера.
А има и коли на по година две, които са абсолютни гробници.
Споко, здрави са волвата, не си се прекарал, на лов за лосове не се ходи с какво да е!
945 Polar 1997
2.0 Turbo B200FT
1986 cc
4 cylinders, 8 valves
Compression ratio: 8.5:1
114 kW (155 PS) @ 5600 RPM
230 Nm @ 3600 RPM
M90 manual gearbox
Reply

#3
А това ще ти хареса:

<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?p=46166#p46166" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?p=46166#p46166</a><!-- l -->
945 Polar 1997
2.0 Turbo B200FT
1986 cc
4 cylinders, 8 valves
Compression ratio: 8.5:1
114 kW (155 PS) @ 5600 RPM
230 Nm @ 3600 RPM
M90 manual gearbox
Reply

#4
Еми тогава и аз да си дам мнението по вапроса.Всъщност ще дамо само информация за опита ми с колите които саъм имал а изводите ги оставам на Вас:

- Форд Сиера 1990г 1.6 бензин - много 4асти по ходовата 4аст смених и никога не возе6е като хората, винаги по4уква6е не6то.Двигатела бе6е бетон и6то не се 4упе6е.Нщма6е ражда никаде и никога не излезе ражда.

- Опел Астра 1992г. 1,8 бензин - Много здрава ходова 4аст една биалетка сменявана преди 100 000км амортесиори 4 бр преди 25 000 км .това е . Двигател ни6то, Много ражда незнам как се движи о6те имам 4ужството 4е се е олекотила с поне 300 кг. копето си4ко е на весник. Да вмакна 4е колата в момента е слуйебна и се кара на уволнение и все о6те движи.Невероятно но факт.

- Jeep Grand Cheroke 1996г. 5.2i бензин Много калпава ходова 4аст и скъпа Smile така и никога не можах да го стегна да няма никакви проблеми а имах огромно желание. Двигател бетон разбира се Американски V8 .Ламарини бетон никаква ражда даже има6е малко ожулено и така и никога не раждяса за 18месеца.

- Пежо Партнер 2001г 1,9D много калпава кола и двигател и ходова 4аст и ламарини ужас.
- Ситроен Берлинго - същото е като пежото

- Пежо 307 2002г. 2.0 Д HDI Еми за сега съм доволенняма проблеми но за сега жената е минала само 10 000 км после 6те видиме.

- Болвото S80 2001g. 2.5 ТДИ - досега съм сменил по ходовата 4аст предни амортесиори тампоните на носа4а и ударните тампони на амортесиора. за 60 000 км.Двигателя има6е проблем о6те на парвите 5 000 км и така си го карах до преди месец оказа се клапан на ЕГР ж мото фое за 190лв .Ражда никаде няма и никаде не е излизало доста здраво копе мога да отбележа изоб6то не се осуква.
Reply

#5
Първа кола Сеат Толедо 91 г. купих я на 250 000 км. с газова уредба. На бензин не може да върви добре заради постоянното ползване на газовата преди. Инжекционите са с нагар (така ми казаха) но на газ не ми прави проблеми.
Сега я кара вече жена ми но до момента нищо не съм пипал по нея с изключение на едно съединение към газовата поправено за 5 лв. Пали и в студовете от четвърт - пушка кола!

S 40 - 96 г. на 170 000 км. (нереални) се оказа голям глезльо - но аз така и го купих леко потрошен та ми отне време и нерви за да го направя и него пушка, какъвто е сега. Сменени биалетки преден носач с шарнир, рециклирано вътрешно каре, сменени жила на скоростомера и на ръчната спирачка и т.н. До момента към 2000 лв. за поправки. Слава богу към момента нямам оплаквания.
Reply

#6
Значи аз мога да споделя за моята В40-ка 1997г 2.0 16В 136к.с. с газов инжекцион на БРЦ (щом са купуили колата са го сложили) колата според мен е на някъде около 300 000км по мои сметка (колата е била служебна на всичкоро отгоре).
1.Много проблем с газовата (развален температурен датчик и няма части) след побългаряване от моя страна и на брат ми колата вече си работи отново на газ,там едни пластмасови съединения пак на газовата който много друдно се намират,но са евтини 15лв и това го оправихме Big Grin
2.По окачването тропат предните биалетките и задните прожини са омекнали
3.Дошло е времето за смяна на съединителя
4.Не изтрелва бендиксът на стартера
Общо взето това са и всичките проблеми.Колата я имаме от 1 година вече и нищо не се е променило.За сега ремонтите по коли са в застой,че паричките трябват за друго :roll:
Reply

#7
Да споделя и моя опит: Smile

1997 Сеат Ибиза 1,1 бензин. Взех я на 60 000 км реални, имаше още найлон тук и там наистина беше като нова. Много слаб двигател ама за първа кола ме изкара 1 годинка...за 30 000 км смених водната помпа и често имах проблеми с всякакъв вид електроника. Фарове, стопове и тн. включително и двете ел. машинки на стъклата.

Опел Тигра 1,4 бензин 1998 г. Мотора еко тек излезе много здрав! Беше на 100 000км като я взех. Минах около 120 000 км никакви проблеми с нищо ама наистина с нищо! Масло, бензин, гуми и тва е...иначе да не коментирам возията...ужас. Също така много нестабилна количка...

Пежо 306 XS 1,6 1998 г. Що годе добра возия, пъргав мотор и добър разход, не съм имал сериозни ремонти. Много кекаво окачване, малка маневреност и слаби спирачки. Не добра звуко изолация. Имаше и една миризма на бензин която се появяваше в купето понякога незнайно за мен от къде както и за сервиза на Пежо.

Сега имам В40 1,9д от 2002 115к.с. от около 3 месеца, минах около 10 000 км и съм доста доволен. Нищо не съм сменял освен консумативи. Бих казал много добра кола като цяло. Доволен съм Big Grin Big Grin километрите са 155 000 и са реални Big Grin дано си продължавам безпроблемно Big Grin Big Grin

Бих ги подредил така от добро към лошо: 1 В40 (но имам малък опит с него) 2 Тигра 3 306 4 Ибиза :lol:
Volvo V40 1,9d 2001 D4192T3
4 cylinders
146 hp / 4100 RPM
350 Nm/ 1660 RPM
1870 cu. cm
powered by PowerChip Germany

Рено Клио, Сеат Ибиса, Опел Тигра, Пежо 306 и....В40
Reply

#8
И аз да се кажа: Big Grin
1. 1983 - 1988 г. Жигула 1,2 - без особени проблеми, като изключим ръждата
2. 1988 - 1990 - Шкода 100S - страшен автомобил с евтина и лесна, но честа поддръжка
3.1990 - 1994 - Волво 144 - минал съм с нея над 60000 км и забравих какво е повреда, жена ми е жива след челен удар/не по нейна вина/ благодарение на нея
4.1994-1999 - Опел Кадет GSI и Алфа Ромео - Алфата не е за коментар изобщо, а с Опела съм минал над 100000 км без никакви проблеми, като изключим ръждата.
5.1999 - 2006 - Волво 440 - невероятно здрава, непретенциозна и удобна кола. Изминал съм с нея над 100000 км и единствените проблеми ми създаде гадната газова уредба и майсторите, които ровиха по нея
6. От 2006 до сега - Волво В40 1,9 ТД - изминал съм 50000 км, сменил съм веднага след покупката амортисьори, биелетки, задни тампони и шарнири - много здрава и икономична е. Миналата година едно хлапе с БМВ ме нацели отзад и ми спука задната броня, докато от БМВ-то не беше останало нищо до радиатора Tongue . От пет месеца имам ново S60 2.4D - но това е нова кола, и за сега еднствената грижа е през 1000 - 1200 км да сипвам нафта Smile .
Reply

#9
аз нямам голям стаж -2 години.
Но пък се возя с баща ми от много повече. Имахме 1 Опел Аскона 1.3S изключителна кола(даже и не гниеше, целия беше измазан със смола) , но челен удар с кон и уви...
Пежо 405 - карам го още- мн. слаба предница, проблеми с турсиона отзад, рейката замина , ДВИГАТЕЛЯ ЗА 1.6 НА ГАЗ Е НАПРАВО ПРЕЛЕСТ
Опел Астра 2002г. - за сега добре, диоден блок на динамото, рейката замина
Волво S60 D5 2002г. - за сега добре, биалетки отзад и ЕСТЕСТВЕНО РЕЙКАТА ЗАМИНА

ако не са тези рейки... нямаше ядове да имаме с колите в нашия дом Smile
Reply

#10
iv4ou Wrote:аз нямам голям стаж -2 години.
... рейката замина ,
....., рейката замина
Волво S60 D5 2002г. - за сега добре, биалетки отзад и ЕСТЕСТВЕНО РЕЙКАТА ЗАМИНА

ако не са тези рейки... нямаше ядове да имаме с колите в нашия дом Smile

не че ми е работа, ама тез рейки какво ги правиш?! Big Grin Big Grin Big Grin
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)