05-21-2009, 09:09 AM
Новата стока пристигна.Предстои актуализация на сайта
The following warnings occurred: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
Тунинг части
|
05-21-2009, 03:53 PM
здравей .ще можеш ли да ми кажеш начина на свъзване на буустконтролера на мотор Б5204Т или ако има някаква схема
05-22-2009, 12:33 PM
синият съм виждал да го запушват, той е за свежия въздух, който дърпа от маркуча след възд. филтър и не е от голямо значение. Аз съм карал без него и няма съществена разлика в работата. Ако имаш вече купен някакъв буст контр. е твърде вероятно на него да няма линия за свежия въздух.
Поздрави!
S402.0T99 - на части
S402.0T01
05-22-2009, 01:13 PM
имам същия буст който се предлага тук .значи аз мисля така:след като турбото е направило налягане в колекторите и върнеш педала на газта налягането си остава и за да не се върне отново в турбото да го твари налягането се освобождава през синия маркуч и влиза малко след дебитомера .правилно ми е моето мислене или аз бъркам някъде
05-24-2009, 11:49 PM
valentin73 Wrote:имам същия буст който се предлага тук .значи аз мисля така:след като турбото е направило налягане в колекторите и върнеш педала на газта налягането си остава и за да не се върне отново в турбото да го твари налягането се освобождава през синия маркуч и влиза малко след дебитомера .правилно ми е моето мислене или аз бъркам някъде колега правилни са ти разсъжденията, и аз също не съм много в час с нещата, бустът трябва да пропуска определени налягания от уестгейта, а определени налягания ги връща в маркуча след маф сензора. Повечето бустове са с две пишки и входящата от долу влиза в студената част на турбото, а другата отива към уестгейта. Доколкото разбрах маркучетата от маркуча за свежия въздух и от предпазния клапан на турбото се събират в едно и отиват в сорса на буста, а това към уестгейта си остава. Нека някой който е по в час с нещата да обясни, тамън и ние ще научим нещо, а иначе ей в тази темичка мисля ,че доста ще ти ти помогне, ако я прочетеш. <!-- m --><a class="postlink" href="http://s40concepts.net/forum/index.php?t=msg&th=1108&prevloaded=1&rid=2280&S=cda506afe51b8ad22069b4499e49f4d3&rev=&reveal=&start=105&count=15" onclick="window.open(this.href);return false;">http://s40concepts.net/forum/index.php? ... 5&count=15</a><!-- m --> <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.angelfire.com/tx6/bond1318/boost/mbc.html" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.angelfire.com/tx6/bond1318/boost/mbc.html</a><!-- m --> ето тука има инфо за основните начини на връзване на ръчен буст контрол: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.boostvalve.com/tech.html" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.boostvalve.com/tech.html</a><!-- m --> <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.boostvalve.com/volvo.html" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.boostvalve.com/volvo.html</a><!-- m --> <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.boostvalve.com/1.8.html" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.boostvalve.com/1.8.html</a><!-- m --> а ето тука е по-спецялно за ваще двигатели: <!-- m --><a class="postlink" href="http://volvospeed.com/Mods/dawes_mbc.htm" onclick="window.open(this.href);return false;">http://volvospeed.com/Mods/dawes_mbc.htm</a><!-- m --> Извинявам се на колегата fox_8011 за спама и че му осрах темата
S402.0T99 - на части
S402.0T01
07-22-2009, 07:04 PM
Здравей, колега!
Разгледах темата и снимките, които си постнал. Там харесах едни от джантите - най-десните марка ТООRА (осем лъча, четири дупки). Би ли ми казал цена за комплект? Предварително ти благодаря. При първото ми идване в Стара Загора, имам намерение да се отбия в магазина и да разгледам. Приятна вечер.
Volvo S80, D5, 2007г.
Volvo S40, D5, 2006г. Клубна карта № 00269 |
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |