The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с обтяжната ролка на пистовия ремък

#1
Здравейте,

Вчера на път за вкъщи както си карах чух някакво изтропване при двигателя и ми светнаха всички лампи на таблото, а оборотомера си седеше на 1000 оборота. Спрях колата, изгасих двигателя, запалих пак, но лампите не угаснаха. Отворих капака и видях, че една от ролките на пистовия ремък се беше извадила от оста си и ремъка беше излязъл от нея. Издърпаха ме до вкъщи и с един съсед развихме ролката и извадихме ремъка. Прикачил съм снимка на импровизираната схема, която направихме. Отбелязаната с Х е счупената ролка. Можете ли дами кажете дали има някакъв по-специален механизъм при тази ролка за движение нагоре-надолу, защото сякаш имаше следи от улей, където се е въртяла, който е по-встрани от оста й след като я свалихме? Иначе ходих до Скантех днес и там ми казаха за тази ролка 99лв, а ремъка го нямали (бил около 35лв), но все пак да им занеса частите да ги видим и да ги сравним преди да ги купя. В съседния магазин ми казаха други цени: 45 лв за ролка и 23 лв за ремък, но там съмнително лесно и без въпроси ми намериха части само по описанието. Освен това има ли нещо по-специфично при смяната на ролката или просто се навива новата? Лошото е, че изглежда сякаш е счупена оста, където се държи ролката (утре ще добавя снимки на това) - просто единия ръб изглежда нащърбен. Какъв проблем може да се окаже това и какво ще трябва да се сменя в такъв случай?
Колата е Волво V40 97г. 1.8i 16V 115 к.с.. Номера на двигателя е 981189, рамата е YV1VW1223VF084294

Предварително благодаря.


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply

#2
По схемата, която си дал, е видно, че става въпрос за обтяжната ролка.
При вашия вид двигател обикновенно излизат 2 модела такива ролки - механична и с хидравличен обтегач.
Утре по светло провери добре с кой модел ролка си и тогава я търси.
Иначе цена от 45 лв за обтяжна ролка (от който и да е вид) е малка :!:
Нормално се движат от 70 до към 130лв ( и ако е с обтяжното рамо).
Така че - умната.
Reply

#3
По какво мога да позная дали съм с механична или хидравлична? По принцип мястото е адски неудобно и не може много добре да се огледа. Ето снимки на свалената вече ролка, ако могат да помогнат... Има ли някакъв начин по номера на двигателя или рамата да се види какви са?


Attached Files Thumbnail(s)
       
Reply

#4
Ха!
Най-популярната ролка при всички по-нови Волва.
Значи ролката е с размери 78/26 мм.
Лагерчето вътре е с номер 6203 - страшно НЕбезизвестно Tongue
В твоя случай лагера се е помлял.
Иначе се сменя цялата ролка. Цената й започва от 72-3 лева.
Доста производители я правят - SKF, Febi, Breda, Valeo,...
И се предлага от доста вносители.

Един съвет - потърси причината за дефектиралата ролка.

И още един - смени заглавието на темата с: Проблем с ОБТЯЖНАТА ролка на пистовия ремък
Reply

#5
vlado_v40 Wrote:Здравейте,

Вчера на път за вкъщи както си карах чух някакво изтропване при двигателя и ми светнаха всички лампи на таблото, а оборотомера си седеше на 1000 оборота. Спрях колата, изгасих двигателя, запалих пак, но лампите не угаснаха. Отворих капака и видях, че една от ролките на пистовия ремък се беше извадила от оста си и ремъка беше излязъл от нея. Издърпаха ме до вкъщи и с един съсед развихме ролката и извадихме ремъка. Прикачил съм снимка на импровизираната схема, която направихме. Отбелязаната с Х е счупената ролка. Можете ли дами кажете дали има някакъв по-специален механизъм при тази ролка за движение нагоре-надолу, защото сякаш имаше следи от улей, където се е въртяла, който е по-встрани от оста й след като я свалихме? Иначе ходих до Скантех днес и там ми казаха за тази ролка 99лв, а ремъка го нямали (бил около 35лв), но все пак да им занеса частите да ги видим и да ги сравним преди да ги купя. В съседния магазин ми казаха други цени: 45 лв за ролка и 23 лв за ремък, но там съмнително лесно и без въпроси ми намериха части само по описанието. Освен това има ли нещо по-специфично при смяната на ролката или просто се навива новата? Лошото е, че изглежда сякаш е счупена оста, където се държи ролката (утре ще добавя снимки на това) - просто единия ръб изглежда нащърбен. Какъв проблем може да се окаже това и какво ще трябва да се сменя в такъв случай?
Колата е Волво V40 97г. 1.8i 16V 115 к.с.. Номера на двигателя е 981189, рамата е YV1VW1223VF084294

Предварително благодаря.

МОТО-ПФОЕ Там ролката беше около 80 лв.Пистовия ремък обаче е 55лв-брадясах
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)