01-29-2009, 08:09 PM
Здравейте,
Вчера на път за вкъщи както си карах чух някакво изтропване при двигателя и ми светнаха всички лампи на таблото, а оборотомера си седеше на 1000 оборота. Спрях колата, изгасих двигателя, запалих пак, но лампите не угаснаха. Отворих капака и видях, че една от ролките на пистовия ремък се беше извадила от оста си и ремъка беше излязъл от нея. Издърпаха ме до вкъщи и с един съсед развихме ролката и извадихме ремъка. Прикачил съм снимка на импровизираната схема, която направихме. Отбелязаната с Х е счупената ролка. Можете ли дами кажете дали има някакъв по-специален механизъм при тази ролка за движение нагоре-надолу, защото сякаш имаше следи от улей, където се е въртяла, който е по-встрани от оста й след като я свалихме? Иначе ходих до Скантех днес и там ми казаха за тази ролка 99лв, а ремъка го нямали (бил около 35лв), но все пак да им занеса частите да ги видим и да ги сравним преди да ги купя. В съседния магазин ми казаха други цени: 45 лв за ролка и 23 лв за ремък, но там съмнително лесно и без въпроси ми намериха части само по описанието. Освен това има ли нещо по-специфично при смяната на ролката или просто се навива новата? Лошото е, че изглежда сякаш е счупена оста, където се държи ролката (утре ще добавя снимки на това) - просто единия ръб изглежда нащърбен. Какъв проблем може да се окаже това и какво ще трябва да се сменя в такъв случай?
Колата е Волво V40 97г. 1.8i 16V 115 к.с.. Номера на двигателя е 981189, рамата е YV1VW1223VF084294
Предварително благодаря.
Вчера на път за вкъщи както си карах чух някакво изтропване при двигателя и ми светнаха всички лампи на таблото, а оборотомера си седеше на 1000 оборота. Спрях колата, изгасих двигателя, запалих пак, но лампите не угаснаха. Отворих капака и видях, че една от ролките на пистовия ремък се беше извадила от оста си и ремъка беше излязъл от нея. Издърпаха ме до вкъщи и с един съсед развихме ролката и извадихме ремъка. Прикачил съм снимка на импровизираната схема, която направихме. Отбелязаната с Х е счупената ролка. Можете ли дами кажете дали има някакъв по-специален механизъм при тази ролка за движение нагоре-надолу, защото сякаш имаше следи от улей, където се е въртяла, който е по-встрани от оста й след като я свалихме? Иначе ходих до Скантех днес и там ми казаха за тази ролка 99лв, а ремъка го нямали (бил около 35лв), но все пак да им занеса частите да ги видим и да ги сравним преди да ги купя. В съседния магазин ми казаха други цени: 45 лв за ролка и 23 лв за ремък, но там съмнително лесно и без въпроси ми намериха части само по описанието. Освен това има ли нещо по-специфично при смяната на ролката или просто се навива новата? Лошото е, че изглежда сякаш е счупена оста, където се държи ролката (утре ще добавя снимки на това) - просто единия ръб изглежда нащърбен. Какъв проблем може да се окаже това и какво ще трябва да се сменя в такъв случай?
Колата е Волво V40 97г. 1.8i 16V 115 к.с.. Номера на двигателя е 981189, рамата е YV1VW1223VF084294
Предварително благодаря.