The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Нямам масло в двигателя!

#1
Колата е взех миналата седмица от човек който принципно много стриктно си я потдържаше.Аз знам че няма никакви проблеми колата.Вчера започнах да я подреждам и мия/говоря за S40 1.8 2000 г. В4184S2/,направих и няколко снимки на двигателя за густо.Забелязах щеката за маслото и реших че е време да проверя маслото.Един път,два пъти и после още веднъж.Бърша щеката и пак мушкам-НЯМА НИКОЙ!!!Едва с последните два милиметра докосвам останалото в картера масълце.А първия път имаше и някъкви кафяви пяни.Въпросът ми е.Утре така или иначе съм купил ново масло и филтър и ще ги сменям, но преди това да правя ли някаква профилактика за прочистване или е излишно напъване?А и така и не разбрах със сигурност колко масло трябва да сложа-4.3 л., 5 и нещо л.?Дайте пример от живота!И стискайте палци да не ми стане нещо с мотора до смяната на маслото в понеделник!!!Успешен Февруари.
Volvo S40 1.8 2000 г. 90kw 122hp B4184S2 M5P
Reply

#2
При мен влязоха 5л. Волво В40 2,0, 1997г.Смени и трите филтри като за първи път ( въздушен, маслен, горивен).
Reply

#3
Колвга, ти лично ли ще го сменяш или ще караш колата някъде?
Не я карай без масло! Сипи поне до минимума (колкото и да ти струва това), за да не сменяш двигател после.
А и тая пяна... Никак не звучи добре.
Под колата няма ли петно?
945 Polar 1997
2.0 Turbo B200FT
1986 cc
4 cylinders, 8 valves
Compression ratio: 8.5:1
114 kW (155 PS) @ 5600 RPM
230 Nm @ 3600 RPM
M90 manual gearbox
Reply

#4
nikpenkov Wrote:Колата е взех миналата седмица от човек който принципно много стриктно си я потдържаше.Аз знам че няма никакви проблеми колата.Вчера започнах да я подреждам и мия/говоря за S40 1.8 2000 г. В4184S2/,направих и няколко снимки на двигателя за густо.Забелязах щеката за маслото и реших че е време да проверя маслото.Един път,два пъти и после още веднъж.Бърша щеката и пак мушкам-НЯМА НИКОЙ!!!Едва с последните два милиметра докосвам останалото в картера масълце.А първия път имаше и някъкви кафяви пяни.Въпросът ми е.Утре така или иначе съм купил ново масло и филтър и ще ги сменям, но преди това да правя ли някаква профилактика за прочистване или е излишно напъване?А и така и не разбрах със сигурност колко масло трябва да сложа-4.3 л., 5 и нещо л.?Дайте пример от живота!И стискайте палци да не ми стане нещо с мотора до смяната на маслото в понеделник!!!Успешен Февруари.

Лоша работа...... :? Cry Има няколко основни причини за тази липса на масло. Първата е теч, а втората е горене. Има възможност да е комбинация и от двете, а последната за която се сещам е немарливост.
Съветвам те след като си смениш маслото по-често да проверяваш нивото му .
Поздрави.
Reply

#5
Колеги,няма спор че е от немарливост.Човека който я караше ходи на сервиз само ако светне някоя лампа по таблото.Аз съм трижде по-виновен че не проверих като я взех.А си имам навика от старата кола един път в седмицата.Но пък тя не гореше и грам.А Волвото иначе си върви супер тихо и гладко.Теч под колата няма никакъв.От горе двигателя е само в прах.Няма петънце.Явно всичко е изгоряло вътре.Живи здрави утре да си я налея с масълце и ще я гледам през ден!Ще пиша как се развиват нещата.
Volvo S40 1.8 2000 г. 90kw 122hp B4184S2 M5P
Reply

#6
Всичко се оправи.Смених си маслото и двата филтъра и мотора заспа.Големи кучета са тези двигатели.А майсторчето в сервизе ми вика-От както ги купиха Форд това не е никаква кола!!!
Volvo S40 1.8 2000 г. 90kw 122hp B4184S2 M5P
Reply

#7
[quote="nikpenkov"]Всичко се оправи.Смених си маслото и двата филтъра и мотора заспа.Големи кучета са тези двигатели.А майсторчето в сервизе ми вика-От както ги купиха Форд това не е никаква кола!!![/quote

Според мен е добре да го следиш първите няколко хиляди км за да си сигурен че е наред всичко и не губи или гори маслото...
Volvo V40 1,9d 2001 D4192T3
4 cylinders
146 hp / 4100 RPM
350 Nm/ 1660 RPM
1870 cu. cm
powered by PowerChip Germany

Рено Клио, Сеат Ибиса, Опел Тигра, Пежо 306 и....В40
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)