02-23-2011, 10:53 PM
MaxBass Wrote:За да караш на по малко налягане с вътрешен бууст контролер ли си?
аз вмомента съм с такъв
<!-- m --><a class="postlink" href="http://tuning-parts.bg/browse/product/id/134/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://tuning-parts.bg/browse/product/id/134/</a><!-- m -->
като съм премахнал и оригиналния електронен клапан....
Аз съм с електронен буст контрол, заводски си е така, просто е пренастроен. Сега позволява надув до 1.2, пиково 1.3 бара. Може още, но нямам инжектори за повече. А другия буст контрол ми е крака на педала Просто като карам на газ знам че съм на газ. Понеже гейта ми е на 0.4 бара и електрониката не пипа нищо до определени обороти, а след това почва да ти "следи" крака на педала, просто съм свикнал кога и как ускорявам. Мога да вкарам колата във високи обороти с плавно натискане без да надуя турбото изобщо, а може и от 2500-3000 да я вкараш в максимален буст.
Ако има някакъв софт за настройка на оригиналния ти компютър, може от там да си вдигнеш налягането
"легитимно", ще трябва пак да си закачиш соленоида.
Иначе и това от линка върши работа, но с оригиналната електроника ще имаш по-малко пикове в буста и ще е по-стабилен. Аз имам подобен "manual" буст контролер на дизелака, веднъж се скъса единия маркуч щото скобата така съм я стегнал че го е прерязала и останах без гейт. Тогава се учудих че дизела може така. На бензиново турбо не ми се мисли какво може да стане.. :mrgreen:
Volvo 945 '97, B200FT, 155hp
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp
savarturbo.se
turbobricks.com
It’s not the fart that kills, it’s the smell!
Volvo 960 '93, B204FT, 190hp
savarturbo.se
turbobricks.com
It’s not the fart that kills, it’s the smell!